Heel DGK is nepquote:
Binnen 2 dagen heeft huub een grotere hekel aan hem dan aan brian en is Jaap als backup kwijt aan het rakenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Weg wegens gebrek aan persoonlijkheid! Geen enkele toevoeging voor het programma.
Lenzen vergeten in te doen ??????quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef hardromacore het volgende:
Wat ik gezien heb was top!!
Laat hem huub maar mooi aanpakken..
Volg het niet echt, miss heb ik de verkeerde voor mequote:
Je vindt hem top EN een lulletje??quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Volg het niet echt, miss heb ik de verkeerde voor me![]()
Vergeef me.. lenzen heb ik niet..
Zag 1 moment dat een klein lulletje huub.. aanviel... was dat Dennis??
Niet fan van Huub, dus hem aanvallen is top..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef kissa het volgende:
[..]
Je vindt hem top EN een lulletje??
Een lullig toppertje![]()
Hij is nu al teveel bezig met de andere... heeft idd geen sterke persoonlijkheid die heb je in het huis wel nodig om mensen bij je te krijgen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Weg wegens gebrek aan persoonlijkheid! Geen enkele toevoeging voor het programma.
Vind deze omschrijving wel erg goed!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[ Denniks ] het wandelende vechtende ontstoken anaalgezwel van Jaap. Wanneer komt de nieuwe bewoner?
Ik doe mee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[ Denniks ] het wandelende vechtende ontstoken anaalgezwel van Jaap. Wanneer komt de nieuwe bewoner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |