Dennis begon tegen een meisje te schreeuwen die achter de draaitafel stond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:20 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, ze hebben gewoon meer pret met Natasia dan met Penis en Aap
Natas gaat toch niet appels met haar peren vergelijken hoop ik?quote:
Deze schoonheid had het zoveel leuker kunnen hebben....quote:
Ik zag toch echt dat hij wat naar haar toegooide. Ben de enige zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dennis begon tegen een meisje te schreeuwen die achter de draaitafel stond.
Vreemd dat ze genegeerd worden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef patist het volgende:
DGK_REDACTIE gooi please please die nep-pleebooi de kooi uit... (en ik spreek voor veeeeeeeeeeel streamers)
![]()
![]()
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef patist het volgende:
DGK_REDACTIE gooi please please die nep-pleebooi de kooi uit... (en ik spreek voor veeeeeeeeeeel streamers)
![]()
![]()
Ik vind Huub en Lieke ook erg leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Het enige wat ik leuk vind aan deze avond is dat Jaap en Dennis gigantisch afgaan.
Owieiei lleiieiie weiieiullellle liequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef linda25 het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Die is toch de Bob? Die wil volgens mij echt aanmaken om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef JohnFoK het volgende:
ik vind het bijna zielig voor het meisje in het gestreept trui, ze zegt niks, ze staart voor zich uit. Heel af en toe kan er nog een klein glimlachje af
Nee ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat hij wat naar haar toegooide. Ben de enige zeker?![]()
Stilzwijgend stelen Huub en Lieke de show.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Het enige wat ik leuk vind aan deze avond is dat Jaap en Dennis gigantisch afgaan.
Dat schijnt gemengd te zijn maar volgens mij weet niemand datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben wat confuus. Welke groupies zijn nu van Japio en welke van Dennis?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stilzwijgend stelen Huub en Lieke de show.![]()
Maar wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |