Hoi Q_Bquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi Skippy
Zullen we het maar houden bij GMTA?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef hardromacore het volgende:
Eens, fijn dat je een topic maakt over een weken geleden geposte post van mij.. of we zijn het eens en je adoreert me niet..
Waarom nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zullen we het maar houden bij GMTA?![]()
Ja ik wou me eigen topic niet verbaggeren, maar nu maakt het toch niet uitquote:
Inderdaad en zelfs in de massa-brainwashende film "An Inconvenient Truth" zie je dit ergens, (en het is EN blijft TOCH maar "een" film, en die moet je niet altijd gelovenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
In al die paniekprogrammas en reclames laten ze altijd de zogenaamde gevolgen horen met zo'n mooi achtergrondfilmpje van een zooitje koeltorens waar veel stoom uit komt.
Tering, die rook is dus gewoon 0,0 vervuiling maar gewoon warm water wat afKOELd wordt.
Klimaathype en de onzin die erbij hoort
Hulde aan de trapquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
Siriusje mag overigens opdonderen, baggeren doe je maar ergens anders.
Kom juist hier met je broeikaseffectquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is godverdegodver 14 graden. Gaat heen met je broeikaseffect. [afbeelding]
Op me fiets tikt dat niet echt aan hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef star_gazer het volgende:
En het is nog eens kenkerkoud ookWe moeten wat extra rondjes rijden dunkt mij
ik dacht ook altijd dat dat giftige radioactieve wolken warenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
Deze rook dus:
[afbeelding]
Ahhhh, de vervuiling die eruit komt! Schande!!![]()
Dat is stoomquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
Deze rook dus:
[afbeelding]
Ahhhh, de vervuiling die eruit komt! Schande!!![]()
the great global warming swindle gekeken zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Edie86 het volgende:
Tis toch allang bekend dat die klimaatsverandering een grote HOAX is?
Een idee wat de mannetjes hierachter verdienen? En vervolgens worden ze wel per vliegtuig/limo's naar plekken gebracht![]()
Alle woestijnen volplempen met zonnecentrales. Als die stomme arabieren nu beginnen kunnen ze goudgeld verdienen met zonneënergie als over 20 jaar de olie op is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef star_gazer het volgende:
Kernergie is de schoonste kunstmatig opgewekte energievorm die er is. Fusie is beter dan splijting, maar daar is de technologie (nog) niet naar.
In S-A zijn ze daar al mee bezig helaas. Zijn we straks weer afhankelijk van die kutlandenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle woestijnen volplempen met zonnecentrales. Als die stomme arabieren nu beginnen kunnen ze goudgeld verdienen met zonneënergie als over 20 jaar de olie op is.
Nu zijn ze afhankelijk van ons. Het zijn westerlingen die de olie oppompen. En daar zijn ze zo gefrustreerd over dat ze de wereld willen moslimiseren en overal oorlog voeren. Als ze straks wat zelfstandiger zijn zijn ze ook minder agressief en word alles beter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In S-A zijn ze daar al mee bezig helaas. Zijn we straks weer afhankelijk van die kutlanden
Ze hebben bewezen dat kernfusie kan ontstaan bij kamertemperatuur... dus lul vrolijk verder dat onze technologie er nog niet aan toe isquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef star_gazer het volgende:
Kernergie is de schoonste kunstmatig opgewekte energievorm die er is. Fusie is beter dan splijting, maar daar is de technologie (nog) niet naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag die fucking global warming doorgaan, warme winters toch?![]()
Overigens hebben wetenschappers toch al bewezen dat wij aan de verwarming e.d nihil aan bijdragen en het allemaal een process is van de aarde en de zon enzeau..
Zelfs wetenschappers zeggen dat het een grote hoax is.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |