Hehe dat zijn juist de metertjes waar ik het meest naar kijk. Ik rijd ook heel bewust onder de 7000 toeren om m'n blok niet te zwaar te belasten als het nog niet warm is, en niet meer dan 13000 wanneer het volgas gaat. Wel minder dat de toerenteller en thermo het bij jou niet doen, dat lijkt me lastiger repareren dan alleen een mechanisch kabeltje vervangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is minder! !!!
Mijn toerenteller en termometer doet het niet!
Kwam ik later pas achter...
Ik keek nooit naar de toerenteller zelf!![]()
Maar dat scheelt me niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welneeeee...ik doe het op gevoel en gehoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hehe dat zijn juist de metertjes waar ik het meest naar kijk. Ik rijd ook heel bewust onder de 7000 toeren om m'n blok niet te zwaar te belasten als het nog niet warm is, en niet meer dan 13000 wanneer het volgas gaat. Wel minder dat de toerenteller en thermo het bij jou niet doen, dat lijkt me lastiger repareren dan alleen een mechanisch kabeltje vervangen.
Vooral op gevoel waarschijnlijk bij een dikke eencilinder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welneeeee...ik doe het op gevoel en gehoor.
Ik voel zelf prima aan of ik goed zit of niet.![]()
I'm gonna put my ass in the grassquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Morgen TT kaartjes kopen, hopelijk blijft het een beetje droogNog mensen die niet als tribunehuppelkutje naar de TT gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Player 2 [Rietneukert] enters the topicquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vooral op gevoel waarschijnlijk bij een dikke eencilinder.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef MaartenGrendel het volgende:
[afbeelding]
Leuk plaatje voor het slapen gaan, de Yoshimura X-1, een special op basis van een 1400cc Hayabusa met heel veel dure raceonderdelen...supersnel, superexclusief...en superduur...Je vergeet super lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste hit trouwens![]()
Dat was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Player 2 [Rietneukert] enters the topic![]()
Overigens, de laatste posts van het vorige topic, zo ken ik je helemaal niet OPM![]()
![]()
![]()
deze hele post getuigt dat je mij helemaal niet kentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
Player 2 [Rietneukert] enters the topic![]()
Overigens, de laatste posts van het vorige topic, zo ken ik je helemaal niet OPM![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je vergeet super gaaf
[afbeelding]
Eerste hit trouwens
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze hele post getuigt dat je mij helemaal niet kent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet-Harde-Kerner
![]()
![]()
http://www.tts-performance.co.uk/bikes/hayabusa/yoshix1.shtmlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
![]()
hij is wel aan de grote kant!
Dat dan weer wel.
En? Viel de Amerikaanse vlag jou ook nog een beetje op?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef Snelwagen het volgende:
Net de film Shooter gekeken. Aanrader, maarja dat komt ook omdat ik van sniperrilfes houdt![]()
Verder nog ff afgesproken hoelaat we naar de TT gingen, we zouden eerst 4 uur gaan net als vorig jaar. Nu gaan we toch maar half 5 omdat ik de avond ervoor pas laat thuis kan gaan. Dat halve uurtje doet het hem![]()
maar dies naakt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef -XX- het volgende:
Kom op man...
busa's mooi..iddDOHHHHHHHH!
Liever de busa van ghostrider!
JA JONGE::...dat is pas pron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |