Ja Amanda is redelijk dommig maar Lieke niet. Ik denk dat we het wederom moeten afwachten. Ik twijfel aan Huub en heb een antie tegen hem sinds een tijdje.. Die drukt Lieke de grond in als het hem uitkomt. Daar staat ze boven maar heeft wel gevoelens (oprecht) voor Huupertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat nou over Amanda zou zeggen, die is namelijk echt te dom om te zien hoe ze behandeld wordt.![]()

advies om de groupies af te zeggen en een etentje voor lieke te organiseren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat zei hij dan???? Over spel informatie toch?

lol... dan is de naam sliko ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef henkmobiel het volgende:
Laat ze allemaal nog maar even genieten van de "villa", want het programma wordt wel voortgezet, maar in iets kleinere opzet.
Er staat een huis in Almere wat recent geheel opgeknapt is. (Was ook wel nodig!)
Daar wordt het programma naar toe verplaatst. Degene die dan wint krijgt het huurcontract!
In plaats van een Touaregje kun je een strippenkaart krijgen. En de uitdrukking "millionairs" wordt vervangen door iets wat Natasia bekender zal voorkomen ........ uitkeringstrekkers!

Wie van de drie ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand een cap maken van die chick die alles bij Jaap zou doen?

zouden het vollers zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Wat een nep-groupies! Er is er maar eentje die streamt.![]()

Als Brain dit zou doen wordt het gezien als het zoeken van dekking, tis maar helemaal hoe je het wil zien.quote:

vertel me wiens idee is dit??? op wiens advies???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
advies om de groupies af te zeggen en een etentje voor lieke te organiseren.

quote:

Middelste flink laten zuigen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie van de drie ?
[afbeelding]
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |