Moet jij dit romantisch samenzijn weer verstoren? Laat ze zwijmelen,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
Flikker toch op Huub is een eikel en die scheld Lieke over een paar uur weer verrot . En dat pikt ze ook nog![]()
Ze had het maar aan 3 mensen doorgeluld!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef SiRojK het volgende:
Dat vind ik dan wel weer stijl dat Natasia gewoon meehelpt om het leuk te maken voor beide, leuke kleren voor Lieke, netjes stil houden
Ik weet het niet...maar ik wil het wel weten! Jezus wat een muts was dat zeg.quote:
Is toch net even wat anders als er iemand vlak naast je staat met een camera op z'n nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch aan gewend, ze neuken ook ondanks het feit dat er camera's hangen.
Maar Lieke wist van niets, dus het is goed zat!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had het maar aan 3 mensen doorgeluld!![]()
ze zijn er net 10 minuten....wat drank erin en let maar eens opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef tipsch het volgende:
mooi, dit is al lekker aan het floppen met de groupies![]()
dat wordt swingenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian gaat draaien vanavond.
Bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian gaat draaien vanavond.
You're wrong. Wat je nu ziet is ook gewoon het beeld van de vaste camera's.... en is prima beeld. Een nachtcamera geeft hele vreemde kleuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef linda25 het volgende:
[..]
Volgens mij (but correct me if i'm wrong) is dat omdat er in het kantoor geen nachtcamera's zijn. en zoals het er naar uit ziet behoorlijk donker (sfeerverlichting)
Ik vroeg me ook al was welke dat was, maar volgens mij komt die nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand een cap maken van die chick die alles bij Jaap zou doen?
en dat lukt nog na het zien van die groupies??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
dan slinger ik wel wat anders aan![]()
Wat zei hij dan???? Over spel informatie toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
Huub heeft gisteren zijn berichtjes goed gelezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |