Dankje!! Ik ben ook erg gek op jaren 30 woningquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:54 schreef Belana het volgende:
wat een mooi huis
maarja, wij wonen zelf ook in een jaren 30 woning en mijn gevoel gaat daar nou eenmaal naar uit
heb je foto's van hoe het nu is?
Thanx.... ik doe mijn bestquote:
We hebben een nieuwe hangplantquote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Wexy het volgende:
Ziet er goed uit!!
Jammer van die hangplant... maar denk dat dat de pret niet mag drukken van t feit dat de woning gewoon errug mooi is
Nee nog nietquote:Op maandag 17 maart 2008 00:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Had ik al gezegd dat jullie een tof huis en dezelfde badkamertegels als m'n ouders hebben?
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Had ik al gezegd dat jullie een tof huis en dezelfde badkamertegels als m'n ouders hebben?
Welke border/rand bedoel je? Achterthuis of langs het huis? In ieder geval: achterthuis zijn er aan de opstaande rand klimop en vergeet me nietjes geplant. Verder achterin staan een struik, hortensia, hosta, vlinderstruik en nog eentje waarvan ik de naam niet weet, maar met paarse bloemetjes. Het zijn allemaal vaste planten. Aan zijkant van het huis komt verder niets. Het is de bedoeling dat dat helemaal volgroeit met klimop en in het grind staan ook nog soort van thijmplanten. Ow die staan ook nog in de achtertuin.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Die tuin en bij de deur, echt lekker opgeknapt!
Wat hebben jullie gepland in die border/rand?
Dankje Haaibaaikequote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Gefeliciteerd Diaan en Peace met jullie zwangerschap
Dit stoeltje stond hier als opstapje, hij is van Twan....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:12 schreef knars het volgende:
Hey, stoeltje Mammut - bij ons ook onderdeel van de kinderkamer
...en bij het gros van de nederlandse huishoudens, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |