abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:28:34 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_50871785

Wat zal zijn laatste kunstje in de tour brengen?
pi_50872162
niks... alleen teleurstellingen... hij is overgewaardeerd met een te grote mond.

mooi dat we hem volgend jaar kwijt zijn
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:29:35 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50874732
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef rudedeltadude het volgende:
niks... alleen teleurstellingen... hij is overgewaardeerd met een te grote mond.
Overgewaardeerd in wat? Dat 'ie een van de beste klassieke renners was van de laatste jaren? Of dat 'ie de beste klimmer van de lage landen was? Of dat 'ie altijd meedeed waar 'ie mee moest doen?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_50875049
Of dat ie vorig jaar zo hard voor Menchov aan het werken was, dat Menchov 'm bergop niet meer bij kon houden?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_50876876
Met zijn voorbereiding is in ieder geval weinig mis. Zag hem tijdens de Ronde van Zwitserland even vooraan peddelen en dat zag er veelbelovend uit. Menchov daarentegen viel me weer tegen, heb nooit echt geloofd in hem.
pi_50877375
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef Dogbreath het volgende:
Met zijn voorbereiding is in ieder geval weinig mis. Zag hem tijdens de Ronde van Zwitserland even vooraan peddelen en dat zag er veelbelovend uit. Menchov daarentegen viel me weer tegen, heb nooit echt geloofd in hem.
Precies, zijn voorbereiding was ideaal. Uitgestapt in de Ronde van Catalonie met een knieblessure, daardoor niet kunnen trainen, en daarna een schitterende 50e plaats in de Ronde van Zwitserland, op meer dan een half uur van de winnaar

Menchov daarentegen Derde in Catalonie, vierde in de Dauphine. Wat een prutser, kan die geen ander werk zoeken?
pi_50877865
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Precies, zijn voorbereiding was ideaal. Uitgestapt in de Ronde van Catalonie met een knieblessure, daardoor niet kunnen trainen, en daarna een schitterende 50e plaats in de Ronde van Zwitserland, op meer dan een half uur van de winnaar

Menchov daarentegen Derde in Catalonie, vierde in de Dauphine. Wat een prutser, kan die geen ander werk zoeken?
Lol.

Maar goed. Ik hoop op een mooi afscheid voor Boogerd, dat verdient ie wel.

Eén van de laatst overgebleven renners met aanvallersbloed.
pi_50878360
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Lol.

Maar goed. Ik hoop op een mooi afscheid voor Boogerd, dat verdient ie wel.

Eén van de laatst overgebleven renners met aanvallersbloed.
Ik gun het hem ook, maar ik vrees er wel een beetje voor. Vorig jaar was hij echt stukken beter in vorm voor de Tour, en op zijn leeftijd zie ik hem niet in korte tijd spectaculair verbeteren voor de Tour. In dienst van zijn kopmannen zal hij het wel goed gaan doen, maar ik verwacht niet dat hij zelf nog aan een klassement toe komt.
pi_50879767
Vorig jaar reed hij echt een geweldige tour eigenlijk .
pi_50890127
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vorig jaar reed hij echt een geweldige tour eigenlijk .
Helaas moest hij zich opofferen voor Menchov, vooral in de pyreneën en op de Joux plane was hij een van de sterkste.
Dit jaar valt het nog te bezien of hij goed is.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:33:48 #11
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_50890279
Ik hoop dat hij nog een keer een etappe kan pakken, dat verdient hij wel. Hij staat er altijd als het moet, maar helaas wint hij zo weinig. Een goed klassement zie ik hem niet rijden dit jaar, hij rijdt in dienst van Menchov. Zolang hij maar op een mooiere manier afscheid kan nemen van de Tour dan Erik Dekker.

Boogerd
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_50890441
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:33 schreef 4-elements het volgende:
Zolang hij maar op een mooiere manier afscheid kan nemen van de Tour dan Erik Dekker.

Laten we inderdaad maar hopen van wel, z'n gebit is onvervangbaar.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50902526
Ik vind het een held, en als hij betere knechten had gehad en zijn jaren compleet had afgestemt op de tour, had hij de tour kunnen winnen. Dat kun je niet van veel Nederlandse renners zeggen. Vorig jaar reed hij misschien nog wel zijn beste tour.

[ Bericht 1% gewijzigd door Remco op 27-06-2007 16:10:51 ]
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:20:13 #14
40566 Ericr
Livewrong
pi_50903071
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het een held, en als hij betere knechten had gehad en zijn jaren compleet had afgestemt op de tour, had hij de tour kunnen winnen. Dat kun je niet van veel Nederlandse renners zeggen. Vorig jaar reed hij misschien nog wel zijn beste tour.
De Tour winnen is wat overtrokken denk ik. In de Armstrong jaren zou hij ook niet opgewassen zijn tegen de overmacht van Armstrong. Niveau Ullrich of Beloki in de goede jaren heeft Boogerd ook nooit gehaald. Altijd wel 1 mindere dag eigenlijk bij Boogerd, beetje de Nederlandse ziekte.
pi_50903169
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Ericr het volgende:

[..]

De Tour winnen is wat overtrokken denk ik. In de Armstrong jaren zou hij ook niet opgewassen zijn tegen de overmacht van Armstrong. Niveau Ullrich of Beloki in de goede jaren heeft Boogerd ook nooit gehaald. Altijd wel 1 mindere dag eigenlijk bij Boogerd, beetje de Nederlandse ziekte.
In het Armstrong tijdperk misschien niet, maar vorig jaar was hij wel erg sterk... Al vergeet ik natuurlijk wel dat Boogerd echt geen koersinzicht heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Remco op 27-06-2007 16:31:13 ]
pi_50903759
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef Remzz het volgende:

[..]

In het Armstrong tijdperk misschien niet, maar vorig jaar was hij wel erg sterk... Al vergeet ik natuurlijk wel dat Boogerd echt geen koersinzicht heeft.
Om over zijn tijdrit cq. sprint nog maar te zwijgen...
pi_50904590
Vorig jaar deed Boogerd enkele bergetappes niet veel onder voor Menchov, maar hij heeft daarbij geen etappezeges laten liggen ofzo hoor. Enkel wat korte(re) ereplaatsen.
Door zijn slechte TT is het onmogelijk voor hem om de Tour te winnen, zo simpel is het gewoon
pi_50906845
Hij komt net zo goed klimvermogen tekort om de Tour te winnen.

Als hij alles elk jaar op de Tour had gezet had hij denk ik wel een renner van het niveau Mancebo kunnen worden, maar alle klassiekers daarvoor opgeven lijkt me niet de moeite waard.
pi_50907749
Tijdrit: slecht
Koers op de stressvolle vlakke dagen: matig
Aanvallen: goed
Klimmen: goed maar geen topklasse
Held: uiteraard!
Bevooroordeelde Nederlandse fans die de Tour kijken: in overschot aanwezig.

Winnen zou hij nooit hebben gekund, ook al had ie een hele ploeg die 'm daarbij hielp. Wel geloof ik dat hij hogere klasseringen gehaald zou kunnen hebben als hij meer voor het klassement gereden zou hebben (met hulp van de ploeg natuurlijk). Meerdere top10-noteringen in al die jaren hadden er wel ingezeten.
pi_50908462
De bolletjestrui had hij wel kunnen winnen als hij er voor zou zijn gegaan.
Hopelijk kan hij nog een etappetje pakken dit jaar.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_50908584
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef Wackyduck het volgende:
De bolletjestrui had hij wel kunnen winnen als hij er voor zou zijn gegaan.
Had gekund vorig jaar, maar ze lieten hem niet gaan in de etappe naar La Toussiere. Rasmussen wel, en die won.

Boogerd
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:41:50 #22
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_50910159
Ik zal eerder denken aan Boogerd De Aanvaller dan aan Boogerd De Klassementsrenner. Aangezien Denis nu zijn baas is, moet hij afwachten of hij de honneurs waarneemt.
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:47:46 #23
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50910474
Door Boogerd ben ik het wielrennen echt gaan volgen.
Een winst van hem telde mer dan een winst voor E. Dekker, voor mijn gevoel. Dekker vind ik ook sympathiek, maar heb ik niks mee.

Boogerd vind ik fantastisch als hij meedoet. Jammer dat hij in klassiekers vaak 2e is geworden. Rabo gaat een goede renner missen in de volgende tours. Ik zie niet snel een Nederlander met zo uitstraling weer komen.

Boogerd
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:52:09 #24
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_50910712
Maar eigenlijk heeft Erik Dekker in 2000 een beetje de mazzel gehad, omdat Boogie uitviel. Om de Tour te redden, werd de Rabobank een vrijgevochten boeltje als het ware.
  Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 08:25:58 #25
8781 crew  Frutsel
pi_50960503
Boogerd: UCI behandelt renners respectloos

Belachelijk is het statement van internationale wielerbond UCI aangaande de antidopingverklaring. Begrijp me niet verkeerd, ik steun voor de volle honderd procent de strijd tegen doping. Maar dat kan ook op een andere manier. Degenen die de verklaring tekenen, worden met hun naam op een publieke internetsite gezet en gezien als de 'good guys'. Wie niet tekent, wordt als crimineel gezien. Dat kan absoluut niet door de beugel.

Persoonlijk had ik ook liever niet mijn handtekening eronder gezet, aangezien er in dit geval geen enkele sprake is van een democratisch besluit. De UCI gedraagt zich in dezen dictatoriaal. En het is een partij waar we niet eens met z'n allen voor gekozen hebben. Het is volledig respectloos naar de renners toe, zeker omdat we niet eens gevraagd zijn naar ons standpunt.

Als ploeg hebben we toch unaniem besloten om te tekenen, maar wel onder protest. We hebben dat in een verklaring naar buiten gebracht en achter die woorden sta ik volledig. Al had ik graag gezien dat we als Rabobank niet hadden getekend en hadden afgewacht wat de reactie van de UCI daarop zou zijn. Door met een protest naar buiten te komen en toch te tekenen, zwak je dat protest af. Je zegt A, maar doet B. Zo zit ik eigenlijk niet in elkaar.

Wellicht hadden meerdere ploegen ons gevolgd en had de UCI ingezien dat dit niet de goede manier is om de dopingproblematiek op te lossen. Want eigenlijk wil de wielerbond hiermee zeggen dat alle renners die niet tekenen fout zijn. Dat vind ik onzin. Kijk, ik heb respect voor iedereen die de overeenkomst wel vrijwillig tekent, maar andersom moet dat ook zo zijn. De UCI zal nu om ons lachen, want we hebben toch getekend. Maar ik weet ook dat we weinig keus hebben. Je wordt gewoon voor het blok gezet.

Gelukkig wordt er tussen alle randzaken door ook nog gefietst. Het NK in Maastricht zal een andere wedstrijd worden dan vorig jaar. Het parcours is een stuk minder zwaar, ook al omdat het maar 200 kilometer is. In mijn ogen moet een kampioenschap minimaal 240 kilometer zijn, want dan is de kans veel groter dat er een goede kampioen uitkomt. Daarmee wil ik zeggen: een renner die zijn trui ook kan tonen tijdens het seizoen. Bij ons in de ploeg zit een aantal renners dat daarvoor in aanmerking komt. En als Rabobank zijn we het ook aan onze stand verplicht om de kampioen af te leveren. Tijdens mijn laatste NK zou ik natuurlijk net als vorig jaar kampioen willen worden, maar ten eerste weet ik niet of mijn vorm toereikend is. Ten tweede zou het mooi zijn als één van de jongeren bij ons in de ploeg het rood-wit-blauw mag dragen. Ik denk dan aan Thomas Dekker, Sebastian Langeveld, Robert Gesink of Pieter Weening. Als één van hen de titel pakt, hebben we een waardige kampioen.

Ik kan me nog het jaar 1997 herinneren dat ik met Erik Breukink in Meerssen over de finish reed en dat ik kampioen werd. Ik was destijds de nieuwe generatie. Destijds was het parcours veel zwaarder en reden we met z'n tweeën heel gemakkelijk weg. Dit keer zal er volgens mij niet meer zoiets kunnen plaatshebben tussen bijvoorbeeld Thomas en mij. Al zou het natuurlijk wel weer een mooi scenario zijn.

http://www.telesport.nl/c(...)ers_respectloos.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')