wie niet..quote:
Naja, dat ie met die dokter zit wil iets zeggen imoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
wie niet..
de nederlandse verslaggevers natiuurlijk..
Ach, wie nietquote:
Als dit een doping-aantuiging is, moet je maar even een ander topic vinden. Dit is het topic voor fans van Vino en mooi wielrennen. Twas gewoon geweldig wat hij liet zien vandaag. Niemand had het hem kwalijk genomen als hij was afgestapt na zijn val en kijk nu eens. Hij staat weer top 10 en it's looking up.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:55 schreef qonmann het volgende:
een goede dokter doet wonderen...
Zeker bij Astana ..
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze dorst hadden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Het viel mij trouwens ook op dat Vino erg populair is. Overal hoorde je mensen zijn naam roepen op het traject.
Dat is omdat hij een aanvaller is en mensen ook respect voor hem hebben. Ik ook![]()
Yah, en hij heeft zich niet al die jaren gespaart voor de Tour. Heeft ook klassieke overwinningen op zijn palmares staan en een sloot kleinere rondes (Parijs-Nice, Dauphine, Rv Duitsland, Rv Zwitserland). En hij wint door aan te vallen. Die man verdient ook gewoon fans!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Het viel mij trouwens ook op dat Vino erg populair is. Overal hoorde je mensen zijn naam roepen op het traject.
Dat is omdat hij een aanvaller is en mensen ook respect voor hem hebben. Ik ook![]()
Verbaasd me niks gezien zijn doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Precies. Alles dat Vino doet heeft ergens iets episch. Het pakt niet altijd even goed uit voor hem, maar tis prachtig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Het komt ook wel omdat bij Vino door zijn aanvalslust en doorzettingsvermogen zijn zeges vaak iets episch hebben.
Bijvoorbeeld Luik-Bastenaken-Luik winnen door 50 km met Voigt voorop te rijden, waar meestal men tot diep in de finale wacht in die koers.
De Vuelta won ie nadat ie zich had teruggeknokt van een achterstand in de eerste week. Parijs-Nice won Vino terwijl zijn jeugdvriend Kivilev in diezelfde koers verongelukte.
Meest tot de verbeelding sprekend is natuurlijk zijn exploot op de Champs-Elysées.
Door dit soort dingen is Vinokourov een speciale en hebben veel mensen ook bewondering voor hem.
Natuurlijk gaan er vaak dingen mis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:57 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Precies. Alles dat Vino doet heeft ergens iets episch. Het pakt niet altijd even goed uit voor hem, maar tis prachtig om naar te kijken
Maar dat is juist het mooie aan die man. Je ziet hem ook compleet dood gaan soms. Hij wint en hij verliest. Dat geeft hem toch iets extra's boven een Armstrong die 3 weken per jaar onaantastbaar was en that's it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan er vaak dingen mis.
Maar hij heeft toch wel een erg knappe erelijst opgebouwd.
ja dat geeft hem iets menselijks. Die tranen ook verleden keer maar ook dat doorzetten en die wilskracht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Maar dat is juist het mooie aan die man. Je ziet hem ook compleet dood gaan soms. Hij wint en hij verliest. Dat geeft hem toch iets extra's boven een Armstrong die 3 weken per jaar onaantastbaar was en that's it.
overdrijven is anders ook een kunst hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:34 schreef Unhuman het volgende:
Tja, vandaag had hij ook wel de pech in de regen te rijden. Anders had hij zeker nog een paar minuten kunnen pakken als je zag hoe voorzichtig hij daalde (logisch ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |