Door als een dolle aan te vallen won hij uiteindelijk wel de Vuelta.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andere tijden, toen spoot bij iedereen de EPO uit de oren. Het aantal schandalen was echter een stuk minder, ook al heeft de media en een veranderde UCI daar ook mee te maken. Ploegen die nu nog een zweem hebben van duisternis mogen van mij zo snel mogelijk verdwijnen.
Begrijp verder ook niet dat mensen hem zien als Tourfavoriet, de man heeft bijna iedere Tour wel een mindere dag en zijn taktisch vernuft is niet van de hoogste orde. Als een blinde aanvallen is leuk, maar dan moet je het wel kunnen afmaken. Kan me 2005 nog herinneren waar Vino soms echt als een clown aanviel terwijl je al direct wist dat het tevergeefs was.
Zijn ritwinst in Parijs is wel legendarisch, maar verder vind ik het een drieste stier die zichzelf enigzins overschat.
Vuelta is een slechte indicator om te peilen of iemand de Tour kan winnen. Vuelta is toch de minste van de grote drie, zeker qua parcours maar ook qua deelnemersveld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Door als een dolle aan te vallen won hij uiteindelijk wel de Vuelta.
Okay, andere koers, andere bergen, andere deelnemers, andere Vino niet te vergeten.
Maar het is toch niet raar dat je vertrouwen in hem krijgt nadat ie net een grote ronde heeft gewonnen?
Vinokourov is in zijn genen ook geen ronderenner, maar een coureur voor de Gold Race, LBL en kleinere rondes als Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland enzovoorts.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vuelta is een slechte indicator om te peilen of iemand de Tour kan winnen. Vuelta is toch de minste van de grote drie, zeker qua parcours maar ook qua deelnemersveld.
Vuelta is Vino vanuit een achterstandspositie teruggekomen, wat knap is. Maar in de Tour is dat bijna onmogelijk, daar wordt in principe ieder foutje afgestraft. Dit keer een foutje buiten zijn schuld helaas. De enige die een misser kon rechtbreien was Landis, we weten allemaal wat daar voor nodig was.
Vino is als renner te bewonderen, maar ik heb gewoon niks op met ploegen door voortkomen uit ploegen die behoorlijk besmet zijn. Hoop dat de grote schoonmaak dan ook echt begonnen is in het wielrennen (ijdele hoop waarschijnlijk) en de ploegen, ploegleiders en renners met een besmet verleden zo snel mogelijk verdwijnen uit de sport. Schone sport is een illusie, maar wielrennen was tever doorgeslagen.
straffer gezegd, als diluca die niet combineerde trok hij op de **** in de giro. Zelfde effect met vino. Die heeft veel meer competitie nodig om op top niveau te zijn. (Voight ook zo een persoon)quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Ericr het volgende:
Het jaar dat Vino het beste draaide was het jaar dat hij de klassiekers er ook naast deed. Met succes. Daarom inderdaad jammer dat een klassiekerrenner alles opoffert voor de Tour. Di Luca lukte het ook om klassiekers en een grote ronde te combineren dit jaar.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Herbert_Dijkstra het volgende:
Alles kan nog! Hij staat op 7' 45", dus in principe zou hij dit in een kleine 80 kilometer kunnen dichtrijden.
Hij kan zijn huidige achterstand op Rasmussen nog terugpakken in de twee tijdritten. Maar meer dan een top10 zit er niet meer in denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef assie het volgende:
Wat zal Vino met een goede tijdrit nog kunnen terugpakken op Rasmussen en Valverde???
Inderdaad, 1 minuut per 10 km regel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Herbert_Dijkstra het volgende:
Alles kan nog! Hij staat op 7' 45", dus in principe zou hij dit in een kleine 80 kilometer kunnen dichtrijden.
Ik denk dat de kans groter is dat Vino een vrije rol houdt met Der Andreas im gelben tricot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Ereinion het volgende:
Een Landis aanval, ik weet niet of hij daar al de kracht voor heeft. Daarnaast is de kans natuurlijk groot dat hij na zaterdag het geel van Andreas kan verdedigen.
Zou kunnen, het blijft natuurlijk een kazachstaanse ploeg. Maar ik zou het van meer grootsheid getuigen als hij zich volledig zou wegcijferen voor de Touroverwinning van Kloden, die notabene een paar dagen geleden zonder morren kostbare tijd vergooide om bij Vino te blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat Vino een vrije rol houdt met Der Andreas im gelben tricot.
Dat denk ik dus niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:54 schreef Ericr het volgende:
de enige die eer kan redden heeft zijn Tour waarschijnlijk al verknald toen hij moest wachten op Vino.
Denk 't ook. Hij heeft alleen ook kans dat 'ie net wat te kort komt, en dan staat weer flink te balen (net als vorig jaar).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Klöden maakt w.m.b. nog een zeer goede kans om het geel naar Parijs te brengen.
Het kan nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk 't ook. Hij heeft alleen ook kans dat 'ie net wat te kort komt, en dan staat weer flink te balen (net als vorig jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |