abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51585573
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Ericr het volgende:

[..]

Andere tijden, toen spoot bij iedereen de EPO uit de oren. Het aantal schandalen was echter een stuk minder, ook al heeft de media en een veranderde UCI daar ook mee te maken. Ploegen die nu nog een zweem hebben van duisternis mogen van mij zo snel mogelijk verdwijnen.

Begrijp verder ook niet dat mensen hem zien als Tourfavoriet, de man heeft bijna iedere Tour wel een mindere dag en zijn taktisch vernuft is niet van de hoogste orde. Als een blinde aanvallen is leuk, maar dan moet je het wel kunnen afmaken. Kan me 2005 nog herinneren waar Vino soms echt als een clown aanviel terwijl je al direct wist dat het tevergeefs was.

Zijn ritwinst in Parijs is wel legendarisch, maar verder vind ik het een drieste stier die zichzelf enigzins overschat.
Door als een dolle aan te vallen won hij uiteindelijk wel de Vuelta.

Okay, andere koers, andere bergen, andere deelnemers, andere Vino niet te vergeten.

Maar het is toch niet raar dat je vertrouwen in hem krijgt nadat ie net een grote ronde heeft gewonnen?
pi_51585668
op valverde 1 a 1.30min denk ik.
op rasmussen 4 a 5min.

Maar dan moet hij wel een zeer goede tijdrit rijden.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:51:56 #153
40566 Ericr
Livewrong
pi_51586167
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Door als een dolle aan te vallen won hij uiteindelijk wel de Vuelta.

Okay, andere koers, andere bergen, andere deelnemers, andere Vino niet te vergeten.

Maar het is toch niet raar dat je vertrouwen in hem krijgt nadat ie net een grote ronde heeft gewonnen?
Vuelta is een slechte indicator om te peilen of iemand de Tour kan winnen. Vuelta is toch de minste van de grote drie, zeker qua parcours maar ook qua deelnemersveld.

Vuelta is Vino vanuit een achterstandspositie teruggekomen, wat knap is. Maar in de Tour is dat bijna onmogelijk, daar wordt in principe ieder foutje afgestraft. Dit keer een foutje buiten zijn schuld helaas. De enige die een misser kon rechtbreien was Landis, we weten allemaal wat daar voor nodig was.

Vino is als renner te bewonderen, maar ik heb gewoon niks op met ploegen door voortkomen uit ploegen die behoorlijk besmet zijn. Hoop dat de grote schoonmaak dan ook echt begonnen is in het wielrennen (ijdele hoop waarschijnlijk) en de ploegen, ploegleiders en renners met een besmet verleden zo snel mogelijk verdwijnen uit de sport. Schone sport is een illusie, maar wielrennen was tever doorgeslagen.
pi_51586341
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Ericr het volgende:

[..]

Vuelta is een slechte indicator om te peilen of iemand de Tour kan winnen. Vuelta is toch de minste van de grote drie, zeker qua parcours maar ook qua deelnemersveld.

Vuelta is Vino vanuit een achterstandspositie teruggekomen, wat knap is. Maar in de Tour is dat bijna onmogelijk, daar wordt in principe ieder foutje afgestraft. Dit keer een foutje buiten zijn schuld helaas. De enige die een misser kon rechtbreien was Landis, we weten allemaal wat daar voor nodig was.

Vino is als renner te bewonderen, maar ik heb gewoon niks op met ploegen door voortkomen uit ploegen die behoorlijk besmet zijn. Hoop dat de grote schoonmaak dan ook echt begonnen is in het wielrennen (ijdele hoop waarschijnlijk) en de ploegen, ploegleiders en renners met een besmet verleden zo snel mogelijk verdwijnen uit de sport. Schone sport is een illusie, maar wielrennen was tever doorgeslagen.
Vinokourov is in zijn genen ook geen ronderenner, maar een coureur voor de Gold Race, LBL en kleinere rondes als Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland enzovoorts.

Ergens vind ik het zonde dat hij dat er voor opgeofferd heeft.

Maar toch is het niet raar dat hij zichzelf als kanshebber beschouwde. Samen met Klöden en Pereiro is hij de enige in dit veld met Tourpodium-ervaring. Daarnaast heeft hij als een van de weinigen ook daadwerkelijk een gote ronde gewonnen. Ik weet ook wel dat Tour en Vuelta onvergelijkbaar zijn, maar het geeft dus wel een mentaal voordeel.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:03:25 #155
40566 Ericr
Livewrong
pi_51586497
Het jaar dat Vino het beste draaide was het jaar dat hij de klassiekers er ook naast deed. Met succes. Daarom inderdaad jammer dat een klassiekerrenner alles opoffert voor de Tour. Di Luca lukte het ook om klassiekers en een grote ronde te combineren dit jaar.
pi_51587751
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Ericr het volgende:
Het jaar dat Vino het beste draaide was het jaar dat hij de klassiekers er ook naast deed. Met succes. Daarom inderdaad jammer dat een klassiekerrenner alles opoffert voor de Tour. Di Luca lukte het ook om klassiekers en een grote ronde te combineren dit jaar.
straffer gezegd, als diluca die niet combineerde trok hij op de **** in de giro. Zelfde effect met vino. Die heeft veel meer competitie nodig om op top niveau te zijn. (Voight ook zo een persoon)
pi_51588006
Vino had veel koersdagen nodig in het pre-Ferrari tijdperk, we zijn nu in het post-Ferrari tijdperk. Vergeet niet dat Ferrari en Conconi de eerste waren die in staat waren om atleten zo te preparen dat ze alleen op basis van trainingen konden winnen, daarvoor was het het devies om gewoon zoveel mogelijk koersen te rijden als je in vorm wou komen.
Toen Moser in 1984 Milaan-San Remo won zonder een enkele koersdag in zijn benen zorgde dat voor een revolutie in de wielerwereld.
pi_51588092
Alles kan nog! Hij staat op 7' 45", dus in principe zou hij dit in een kleine 80 kilometer kunnen dichtrijden.
Daar ben ik heilig van overtuigd!
pi_51588151
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Herbert_Dijkstra het volgende:
Alles kan nog! Hij staat op 7' 45", dus in principe zou hij dit in een kleine 80 kilometer kunnen dichtrijden.
pi_51596483
Epo.gif
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:42:49 #161
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51597854
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef assie het volgende:
Wat zal Vino met een goede tijdrit nog kunnen terugpakken op Rasmussen en Valverde???
Hij kan zijn huidige achterstand op Rasmussen nog terugpakken in de twee tijdritten. Maar meer dan een top10 zit er niet meer in denk ik
I hate it here
pi_51598134
vino zit wel in een gevaarlijke positie. Zo net buiten het bereik van tourwinst. Is zo echt een moment waarop je kunt denken, prfff zou ik nu eens niet een beetje meer doping gebruiken, dan komt het mss nog goed :p
pi_51632515
Wat een heldendaad vandaag weer, demarreren in de laatste 5 kilometer!

Zou hij een Landis-aanval in gedachten hebben voor de Pyreneeën?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51632589
Een heldendaad? Dat lijkt me ook weer een beetje overdreven. Het was gewoon een tamelijk slechte geplaatste demarage.

Een Landis aanval, ik weet niet of hij daar al de kracht voor heeft. Daarnaast is de kans natuurlijk groot dat hij na zaterdag het geel van Andreas kan verdedigen.
pi_51632705
Natuurlijk is het een heldendaad. Wie van de klassementsmannen demarreert in zo'n etappe?
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:43:27 #166
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_51632738
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Herbert_Dijkstra het volgende:
Inderdaad, 1 minuut per 10 km regel!
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:09:24 #167
862 Arcee
Look closer
pi_51633375
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Ereinion het volgende:
Een Landis aanval, ik weet niet of hij daar al de kracht voor heeft. Daarnaast is de kans natuurlijk groot dat hij na zaterdag het geel van Andreas kan verdedigen.
Ik denk dat de kans groter is dat Vino een vrije rol houdt met Der Andreas im gelben tricot.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51633468
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans groter is dat Vino een vrije rol houdt met Der Andreas im gelben tricot.
Zou kunnen, het blijft natuurlijk een kazachstaanse ploeg. Maar ik zou het van meer grootsheid getuigen als hij zich volledig zou wegcijferen voor de Touroverwinning van Kloden, die notabene een paar dagen geleden zonder morren kostbare tijd vergooide om bij Vino te blijven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:15:13 #169
862 Arcee
Look closer
pi_51633510
Okee, maar is dat echt nodig? Ploeggenoten genoeg om bij Vino te blijven, waaronder Kashechkin.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:28:48 #170
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51633852
De Cauwer zei nog op de radio dat die Astana's iets heel vreemds zijn en dat je dat ook merkt in het peloton. "Als Kloeden de Tour wint schieten ze hem dood in Kazakstan, denk ik"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51646696
Vino

Ik geloof nog in een 'stunt'. Zaterdag tijdrit...en hij kan 1,5 minuut goed maken op Valverde...dan staat ie nog 'maar' 4 minuten achter. Alles kan nog

Valverde, Kaske, Kloden en Vino zie ik nog steeds als de favorieten.

Ik verwacht dat Vino....nu in iedere bergrit gaat aanvallen (met of zonder Kaske)....Kloden zal niks doen en de andere toppers moeten gaan rijden. Als Astana het slim wil spelen moet het wel zo.
Kloden als winnaar is ook mooi

Kom op Vino laat de komende 10 dagen maar eens zien waarom je een held bent
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:54:59 #172
40566 Ericr
Livewrong
pi_51650926
Eerste beste bergrit en Vino zit weer te stoempen om het verschil zo klein mogelijk te houden. Astana is overrated, de enige die eer kan redden heeft zijn Tour waarschijnlijk al verknald toen hij moest wachten op Vino.
pi_51650997
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:54 schreef Ericr het volgende:
de enige die eer kan redden heeft zijn Tour waarschijnlijk al verknald toen hij moest wachten op Vino.
Dat denk ik dus niet.

Klöden maakt w.m.b. nog een zeer goede kans om het geel naar Parijs te brengen.
pi_51651077
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:58 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet.

Klöden maakt w.m.b. nog een zeer goede kans om het geel naar Parijs te brengen.
Denk 't ook. Hij heeft alleen ook kans dat 'ie net wat te kort komt, en dan staat weer flink te balen (net als vorig jaar).
pi_51651107
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk 't ook. Hij heeft alleen ook kans dat 'ie net wat te kort komt, en dan staat weer flink te balen (net als vorig jaar).
Het kan nog alle kanten op.

Maar in een tijdrit meer dan een minuut goedmaken op de Spanjaarden en Evans. Ik denk niet dat der Andreas daar zijn hand voor omdraait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')