Hij zal zijn ritje wel uitkiezen en waarschijnlijk ook wel winnen. Tis en blijft een klasbak. De tegenvallende prestatie van vandaag zal wel 50% valpartij, 50% klassiek Vino zijn. Hij heeft altijd wel zo zijn slechte dagen bergop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Wat gaat hij nu doen? Vol voor Kloden rijden, proberen voor zijn eigen kansen te gaan door lange ontsnappingen, of uit de koers stappen?
Wat heb je tegen hem? Ik vind het juist een renner die uiterst sympathiek over komt en aanvallend durft te koersen?quote:
hij bedoelt dat hij kansloos is nu voor eindwinst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem? Ik vind het juist een renner die uiterst sympathiek over komt en aanvallend durft te koersen?
Idd erg sneu dat het zo moet lopen allemaalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Hij huilde zojuist bij het tourjournaal![]()
![]()
Grote kans dat ie er toch vrij snel een eind aan breidt.quote:
Ik denk dat hij hoedanook zal rijden, maar ik denk dat zijn beste jaren nu al achter hem liggen. Vorig jaar was zijn grote kans, maar hij mocht niet starten. In september wordt hij 34. Er zijn maar drie renners die met 34 of ouder de Tour hebben gewonnen. Als hij het volgend jaar doet wordt hij de op één na oudste winnaar in 95 edities van de Tour. Hoe moeten we op basis hiervan zijn kansen inschatten? Armstrong was 33 toen hij zijn laatste Tour won. Ik gun een renner als Vinokourov de Tours van 2006 en 2007 niet zoals ze voor hem zijn verlopen. Het blijft een koning..quote:
ik denk dat ik z'n antwoord al gevonden hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij kansloos is nu voor eindwinst.
quote:Tegen Astana vooral, heb niks met die ploeg die voortkomt uit een zooi dopeurs en waar dit jaar ook nog dopeurs rondreden. Die ploeg hoort niet thuis in het wielrennen vind ik. Zo zijn er nog wel meer ploegen, maar Astana is het voorbeeld hoe het niet moet.
Ik zou me eerder afvragen waarom Vino zo goed gereden heeft, hij heeft bij een hele reeks ploegen gereden waar de dopinggeur vanaf komt. Als het wielrennen nog serieus genomen moet worden zullen dit soort renners moeten verdwijnen.
Vino wint de Tour nooitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, volgend jaar weer een keertje of zo
Lijkt me inderdaad uitgesloten, deze Tour moest het gebeuren. Weer een jaar alles opofferen voor 1 wedstrijd is niet des Vino's eigenlijk.quote:
Heel apart voor iemand die een andere beruchte dopeur als usericoon neemtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:26 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
ik denk dat ik z'n antwoord al gevonden heb![]()
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Heel apart voor iemand die een andere beruchte dopeur als usericoon neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |