Van flitsauto's kan je alleen verliezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik zie het gewoon als een spelletje de ene keer winnen zij en (meestal) ik![]()
Dat is ook mooi inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef TNA het volgende:
[afbeelding]
Het valt me nog mee dat het niet in een trajectcontrole is
Ik rij elke ochtend naar mijn werk en ze staan altijd op dezelfde plek dus je bent al op je hoede en kan je optijd remmen om een boete te voorkomen, en daarna mijn claxon gebruiken en zwaaien naar oom agent wordt ie ook weer eens wakker rond 06:30quote:
Van flitsauto's kan bijna niemand winnen, netjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik rij elke ochtend naar mijn werk en ze staan altijd op dezelfde plek dus je bent al op je hoede en kan je optijd remmen om een boete te voorkomen, en daarna mijn claxon gebruiken en zwaaien naar oom agent wordt ie ook weer eens wakker rond 06:30![]()
Tja. Maar ik ben geen meeloper. Ik kan prima voor mezelf zorgen, en ondanks mijn rijstijl heb ik al heel lang geen ongeluk meer gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef DraYtje het volgende:
je moet je gewoon aan de aangegeven snelheid houden.. straks gaat iedereen harder rijden met als argument: 'maar hier kan het hoor!'
Nergens voor nodig hoor. Je kunt de oplossing zelf wel bedenken he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef RetepV het volgende:
Straks krijg ik nog een ongeluk omdat ik niet fatsoenlijk voor me kan kijken omdat ik altijd maar de wegkanten voor die premiejagers in de gaten moet houden.
Door meer salaris te verdienen en dan schijt aan de boetes te hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nergens voor nodig hoor. Je kunt de oplossing zelf wel bedenken he?
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat mocht toen niet meer van oom agent. Die terugflitsers vielen ook best wel op onderaan mijn kentekenplaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
terugflitsen !
Vorige week een boete van ¤16 voor 7km te hard (4km na correctie)waar je 50 mag, de week daarvoor van ¤20 voor 10km te hard (6km na correctie) waar je 120 mag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Bokido het volgende:
Helemaal eens met TS. Het schiet zijn doel helemaal voorbij. Geldklopperij van de bovenste plank!
Laatst weer geflitst binnen de bebouwde kom omdat ik 12 km/uur te hard reedWeet je wat het verschil is tussen 50 km/uur en 62 km/uur? Dat is ongeveer 1 milimeter te diep je gaspedaal indrukken. Als ik autorij kijk ik om me heen om mijn medeweggebruikers in de gaten te houden, situaties in te schatten en op onverwachte zaken die zich voordoen te kunnen anticiperen. Dan laat ik af en toe wel eens mijn ogen los van mijn snelheidsmeter met het gevolg dat je wel eens 62 km/uur rijd in plaats van 50 km/uur.
Koste me ¤ 63. Leg mij nu maar eens uit of ik met 12 km/uur verschil nou zo'n gevaar op de weg was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |