ik vrijwel nooit. Ik download de PAR blocks nieteens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik moet wel vrijwel altijd even parren. Maar in principe is de kwaliteit gewoon goed.
Ik heb het één na goedkoopste tiscali abonnement. Maargoed, dan krijg je tenminste wel waar je voor betaalt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Buschetta het volgende:
Pimpen met snelheden en GB's.....![]()
Buschetta heeft de een na goedkoopste chello aansluiting.....
Maar Terrabytes aan nullen en enen
Das dan heel apartquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vrijwel nooit. Ik download de PAR blocks nieteens.
Ik denk dat ik 4/5 films toch echt in één stuk binnen krijg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Das dan heel apart. Ik vrijwel altijd, en met mij meerderen op Eweka.
1 uur voor een film vind ik zelf al in de catagorie snel vallen.quote:AL die snelle verbindingen Nergens goed voor. Ik download in 1 uur een film. Willen jullie soms meer als 24 films per dag downen ??!?
Soms is het ook wel lekker als je denkt van "hmm, ik wil die en die film wel eens zien", dat je hem dan een half uurtje later kunt kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:34 schreef Buschetta het volgende:
AL die snelle verbindingenNergens goed voor. Ik download in 1 uur een film. Willen jullie soms meer als 24 films per dag downen ??!?
Jullie laten jullie allemaal wel erg makkelijk in de val lokken door de aanbieders door voor iets te betalen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Op m'n werk hebben we backbone. En in m'n begin jaren op het internet had ik ook 8 Mbit ofzo. Nu realiseer ik me dat die snelheden B.S is.
Tenzij je zelf servers draait of extreem veel uploaden moet. En zelfs dan zijn de meeste abo's in n.l kut vanwege de lage upload i.v.t down.
Oke dat zal het wel zijn dan, ik download alleen maar dvd's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 4/5 films toch echt in één stuk binnen krijg.
-edit-
moet ik er wel bijzeggen dat ik vooral Divx download. Kleiner dus ook minder kans op missende bestanden natuurlijk.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Soms is het ook wel lekker als je denkt van "hmm, ik wil die en die film wel eens zien", dat je hem dan een half uurtje later kunt kijken.
Jij snapt het niet helemaal he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Soms is het ook wel lekker als je denkt van "hmm, ik wil die en die film wel eens zien", dat je hem dan een half uurtje later kunt kijken.
Sommige mensen kunnen het betalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal he.
Je betaald 50 euro per maand. Dan wil je persee die ene film zien in 30 minuten eerder als mij met m'n 9 euro abbootje ? Dan heb je of geen leven. Of je bent gewoon dom om voor die 30 minuten snelheidswinst 40 euro te betalen
Zie je het niet?quote:
282.8 KBquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie je het niet?
Gewoon rechtsboven. derde gadget.![]()
Je laat je dus makkelijk oplichtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het betalen![]()
En ik lig er niet wakker van om 65 euro per maand te betalen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Eerlijk gezegd, als je het veel gebruikt mag het best wat kosten vind ik.
Oplichten of niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je laat je dus makkelijk oplichtenJe zal die lijn nooit volledig benutten. Daar zorgt je provider wel voor.
En ik werk bij IBM dus over dat betalen hoef je je geen zorgen te makenIk probeer jullie alleen wakker te schudden over iets waar elk provider zich slap om lacht. N.L ga je echt gebruik maken van je verbinding dan word je automatisch gecapt.
Pats maar met jullie snelheden. De techs hier weten waar ik het over heb.![]()
Dat is de download, kijk naar boven (down en up snap je?).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
282.8 KB= 283KBps
Sukkel ik zit op 2400KBps![]()
Volgens mij had ik al gezegd hier het één na goedkoopste tiscali abonnementje te hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal he.
Je betaald 50 euro per maand. Dan wil je persee die ene film zien in 30 minuten eerder als mij met m'n 9 euro abbootje ? Dan heb je of geen leven. Of je bent gewoon dom om voor die 30 minuten snelheidswinst 40 euro te betalen
en kom niet aan met ja maar ik wil misschien elke dag wel een film kijken. Dan zet ik m'n pc 24 uur aan heb ik 24 films dus dan gaat die MBit lijn ook niet echt op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |