Maar daar nemen ze tenminste nog de moeite om het in een, overigens veel te klein, schermpje zonder geluid te laten zien. En op zondag is er geen RTL Z.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef Biogarde het volgende:
RTL GP trekt anders ook geen volle zalen met al die reclame![]()
Nee, zoals gisteren naar een herhaling van een volledige partij kijken is leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk dat ze nu de dertigste herhaling van The A-Team laten zien ipv Wimbledon
Nee een dertigste herhaling van The A-teamquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:14 schreef tomttt het volgende:
[..]
Nee, zoals gisteren naar een herhaling van een volledige partij kijken is leuk![]()
Zeker welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een dertigste herhaling van The A-team
RTL moet overal reclame tussen gooien. Zie de reclame bij F1 en Wimbledon. Het zou me niet verbazen als ze straks tijdens de samenvattingen van de Eredivisie ook in de linkerhoek reclame gaan uitzenden. Bij Talpa was het zoveel beter af. Maar vanwege die massale antipathie jegens Talpa (die ik niet eens begrijp) zijn velen blind voor de ellende die straks gaat komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef Urquhart het volgende:
En dan zijn er mensen blij dat de voetbalrechten van Tien naar RTL gaan
Nee, sport verafgodenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een dertigste herhaling van The A-team
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef Oldbie het volgende:
Nee, een sig van drie jaar oud uit een kut uitzending over de tour met Mart Smeetsen Jean
![]()
Daar is inderdaad noooooooit reclame tussendoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:08 schreef L.Dir het volgende:
het word toch ook gewoon uitgezonden op eurosport?
Liggen ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef EricG het volgende:
Wie gaat er dan ook tennis liggen kijken.
Ik weet niet of ze het daar op prijs stellen dat ik in hun zaak de hele dag TV sta te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:16 schreef postmortum het volgende:
kijk het gewoon op de bcc
BBC-HDquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:16 schreef postmortum het volgende:
kijk het gewoon op de bcc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |