Die eten ze daar toch , als traditiequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar wat is er nou met die aardbeiuhhhhhhhh?
Russin gevlucht naar Israel , moet vaak joods zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik weet alleen dat ze in Israel woont.![]()
Zit wat in. Je woont niet voor je lol in Israel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Russin gevlucht naar Israel , moet vaak joods zijn![]()
Nou, overdrijf het niet te erg zou ik zeggen, er is een sportbar ergens anders waar je kunt SC-en.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef kleinzusje het volgende:
Is het wel toegestaan om in dit topic zo gezellig off topic te babbelen ?![]()
![]()
thxquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, overdrijf het niet te erg zou ik zeggen, er is een sportbar ergens anders waar je kunt SC-en.
Ik spreek trouwens een btje Russisch.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
In 1 jaar tijd zijn er 1 miljoen Russen naar Israel gegaan ( op een populatie van toen 4 miljoen Israeliers). Ze waren daar niet populair, maar nu , vooral in de sport, profileren ze zich en zijn veel Israeliers opeens erg trots. Na de wedstrijden, missworld verkiezingen of eurovisieshit is men dit vaak weer vergeten. En wordt menig Rus beticht van stinken en hoerig gedrag, maar dat terzijde.
haha, so truequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
In 1 jaar tijd zijn er 1 miljoen Russen naar Israel gegaan ( op een populatie van toen 4 miljoen Israeliers). Ze waren daar niet populair, maar nu , vooral in de sport, profileren ze zich en zijn veel Israeliers opeens erg trots. Na de wedstrijden, missworld verkiezingen of eurovisieshit is men dit vaak weer vergeten. En wordt menig Rus beticht van stinken en hoerig gedrag, maar dat terzijde.
Wednesday:quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met de weersvoorspellingen?
Denk het niet mijn schat.. Safin zal nooit meer top-top worden, helaasquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef suus21 het volgende:
ik wil safin vs fed echt wel zien. Ik denk echt dat Safin in dit soort wedstrijden helemaal weer top kan spelen en mss wel kan winnen....gevaarlijke 3e ronde voor fed ook al is safin (tegen andere spelers) totaal uit vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |