quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Sharapova: 6-1 7-5, zeker geen makkelijke wedstrijd gehad tegen Chan.
Venus redt het toch, wel leuker voor het toernooi (3e ronde tegen Sharapova).
Mhua. Tsonga versloeg Benneteau in drie sets en Seppi was in drie sets te sterk voor Hrbaty en dan heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
nog verrassingen?
Dat waren toch niet echt verrassingen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua. Tsonga versloeg Benneteau in drie sets en Seppi was in drie sets te sterk voor Hrbaty en dan heb je het wel zo'n beetje gehad.
Nou, dat vind ik wel. Zeker dat van Benneteau. Kijk Tsonga kan goed uit de voeten op gras, maar het blijft een verrassing. Zelfde voor die tweede die ik noemde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat waren toch niet echt verrassingen hoor.
Ik vond het beiden ook geen verrassing hoor. De bookmakers waren het trouwens met BVO en mij eens, zowel Tsonga als Seppi stonden rond de 1,50 genoteerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel. Zeker dat van Benneteau. Kijk Tsonga kan goed uit de voeten op gras, maar het blijft een verrassing. Zelfde voor die tweede die ik noemde.
Seppi is een goede grasspeler, Hrbaty totaal niet. Hrbaty ook nog eens in een erg slechte vorm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel. Zeker dat van Benneteau. Kijk Tsonga kan goed uit de voeten op gras, maar het blijft een verrassing. Zelfde voor die tweede die ik noemde.
Zo verrassend is dat nou ook weer niet. Muller duikt elke keer weer op als ze op gras spelen. Ik zag hem een jaar of twee a drie geleden op de Ordina Open spelen op een bijbaan. Stond ze aardig te raken, en heel moeilijk te verslaan zulke lefties (hè Thiemoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Norrage het volgende:
Hrbaty heeft het hele jaar nog geen wedstrijd gewonnen volgens mij...Ik vind het geen verrassingen...De enige verrassing in dit toernooi tot nu toe is volgens mij:
Gilles Muller df Hernandez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |