nee dank jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Darts zit bij SBS helaas, misschien dat ze PDC rechten oid kunnen halen...
Weer een aparte sportzenderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
RTL Sport lijkt me een inderdaad een goed idee als zender. Super zelfs.
Ze zullen de boel toch moeten vullen he...quote:
Denk dat er nu wel markt voor is...quote:
Jai Alaiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zullen de boel toch moeten vullen he...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
volgens rtl nieuws zou bij de wedstrijden komend jaar de topduels als eerste worden uitgezonden.
Dat vind ik dus slecht. Bij Tien kregen de andere eredivisie-clubs ook terecht meer aandacht dan bij de NOS. Als RTL hetzelfde als de NOS weer gaat doen wordt het Ajax dit, PSV Dat, AZ zus, Feyenoord zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
volgens rtl nieuws zou bij de wedstrijden komend jaar de topduels als eerste worden uitgezonden.
Dat ze beiden wegblijven!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Radegast het volgende:
Gullit en Derksen aan één tafel gaat iig niet gebeuren.
Alleen zondagavond '19.00' volgens mij. Verder begreep ik uit de woorden van Van Westerloo dat ze het hele team over willen nemen met Tan en van Gangelen en ook Genee, omdat ze echt veel sport hebben en willen doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Darts zit bij SBS helaas, misschien dat ze PDC rechten oid kunnen halen...
Lees net dat het eredivisie voetbal naar RTL4 gaat, rest naar 7...
Nou ja, Van Gangelen samen met Frits Barend mag RTL buiten hun shortlist houden, wmb.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef koningdavid het volgende:
Balen, De Wedstrijden vond ik juist goed.![]()
Maar ja, RTL Sport zou ook wel een leuk idee zijn. Alles beter dan SBS in ieder geval.
Als RTL slim is, huren ze gewoon het hele De Wedstrijden 'dreamteam' in, dus: Genee, Tan, Van Gangelen, Van Halst, Gullit, Mulder, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |