Er zijn ook hotels op het vliegveld zelf, dan loop je in 10 minuten naar de gate, het Maritim en het sheraton,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie dat ze pas om 5:40 uur beginnen met de transfers. Ik moet er al om 5:00 uur zijn![]()
Maar in ieder geval bedankt voor de info
Tegenwoordig wel, maar vroeger stond er bij Ryanair geregeld alleen 'Dusseldorf NRN' en dan kan ik me de verwarring toch best voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2012 07:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij staat er altijd Dusseldorf/Weeze Niederrhein. Dan ben je toch echt wel dom als je naar dusseldorf gaat. Zeker als je het adres even opzoekt.
Ryanair heeft altijd van dat soort geintjes Vliegveld Frankfurt Hahn ligt 125 Kilometer van Frankfurt vandaan. Je moet aan Wiesbaden en Mainz voorbij om daar te komen vanuit Frankfurt te komen. Dat is alsof vliegveld Eindhoven Amsterdam Zuid noemt, en dat is nog een kilometer of 5 dichterbij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, maar vroeger stond er bij Ryanair geregeld alleen 'Dusseldorf NRN' en dan kan ik me de verwarring toch best voorstellen.
Verschil is wel dat bij 'Dusseldorf' het de keus van Ryanair is om het zo te noemen (zelf hebben ze het over Airport Weeze) terwijl Stansted 'officieel' een luchthaven van London is (http://www.stanstedairport.com).quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:32 schreef bunnahabhain het volgende:
en nog erger Stansted, het is eerder Edinburgh zuid. Vlieg je voor twee tientjes naar londen, zit je daarna nog een uur in de bus tot je ook maar in de buurt van Londen bent.
Klopt, maar die naam komt vooral omdat het eigendom is van Frankfurt Airport (de 'echte'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ryanair heeft altijd van dat soort geintjes Vliegveld Frankfurt Hahn ligt 125 Kilometer van Frankfurt vandaan. Je moet aan Wiesbaden en Mainz voorbij om daar te komen vanuit Frankfurt te komen. Dat is alsof vliegveld Eindhoven Amsterdam Zuid noemt, en dat is nog een kilometer of 5 dichterbij ook
Ze hebben het inmiddels ook weer doorverkocht lees ik netquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frankfurt–Hahn_Airportquote:The German government decided to turn the former airfield into a civil airport. One of the main investors in the development of the new Frankfurt–Hahn Airport was Fraport, which primarily runs Frankfurt Airport, the aim being to reduce the amount of traffic using that airport. In 2009 Fraport sold its 65% Frankfurt–Hahn shares for ¤1 including debt of ¤120 million to the federal state Rhineland-Palatinate.
De Taxirit wordt duurder dan je vlucht, of met de Bus van Hahn naar Frankfurt HBFquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:29 schreef Roger_ het volgende:
wij denken in Nederland te klein, op zich is 120 kilometer niet zover, in andere landen.
Münster, voor de ingang parkeren, de straat oversteken, aan de andere kant van de hal de balie en na het inchecken de trap op en door de security en je staat voor de gate. 5-10 minuten na het parkeren zit je voor de gate een krantje te lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:53 schreef Individual het volgende:
Düsseldorf vliegveld is prima. Goed georganiseerd en genoeg faciliteiten.
Maar sinds ik Münster heb ontdekt ga ik liever daarheen.
Waarom angstig voor luchthavens?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:07 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vlieg volgende week via Dusseldorf. Nog nooit geweest, maar het was gunstiger qua prijs en vliegtijden vergeleken met Schiphol.
Ik ben nogal angstig voor luchthavens en vliegen, dus dat zal weer feest worden
Düsseldorf is een stuk relaxter als Schiphol.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:07 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vlieg volgende week via Dusseldorf. Nog nooit geweest, maar het was gunstiger qua prijs en vliegtijden vergeleken met Schiphol.
Ik ben nogal angstig voor luchthavens en vliegen, dus dat zal weer feest worden
Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Düsseldorf is heerlijk overzichtelijk en je komt altijd wel een paniekerig persoon tegen die de Ryanair balie zoekt
Wij hebben best lang lopen zoeken naar het busje die ons weer naar P26 zou brengen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Düsseldorf is heerlijk overzichtelijk en je komt altijd wel een paniekerig persoon tegen die de Ryanair balie zoekt
dat is toch het parkeerterrein richting waar e-plus zit? Moet je die niet bellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wij hebben best lang lopen zoeken naar het busje die ons weer naar P26 zou brengen.![]()
Ja ja, bij terugkomst van een intercontinentale vlucht, stond er ooit iemand mij op te wachten, in Mönchen-Gladbach......quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen flauw idee, was tegenover een Aldi geloof ik?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dat is toch het parkeerterrein richting waar e-plus zit? Moet je die niet bellen?
Lullig als je op München aankomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja ja, bij terugkomst van een intercontinentale vlucht, stond er ooit iemand mij op te wachten, in Mönchen-Gladbach......
dat zijn dan ook particuliere bedrijven, die geen vaste plek hebben. Ik had zowat vorig jaar ook met de Valetparking service op Schiphol (die de auto waarschijnlijk ergens aan de rijksweg zetten) Die hebben niet echt een plek , maar regelen zich zelf iets.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wij hebben best lang lopen zoeken naar het busje die ons weer naar P26 zou brengen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |