Is wel van het vliegveld zelf (tenminste wel via dus.com te boeken) opstapplaats was volgens mij naast alle taxi's, we faalden gewoon een beetje met de juiste uitgang zoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:24 schreef Roger_ het volgende:
[..]
dat zijn dan ook particuliere bedrijven, die geen vaste plek hebben. Ik had zowat vorig jaar ook met de Valetparking service op Schiphol (die de auto waarschijnlijk ergens aan de rijksweg zetten) Die hebben niet echt een plek , maar regelen zich zelf iets.
Alhoewel al die gasten volgens mij toch op de onderste etage staan bij de meetingpoint tussen de uitgangen ? althans heb wel een vaker gasten met bordje .... parking gezien.
Ik zal het dit jaar beleven, dit jaar gebruik ik ook een particuliere garage bij Frankfurt.
Bedankt! Ik ga het mee maken. Moet nog wel even een parkeerplek reserveren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:39 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Düsseldorf is een stuk relaxter als Schiphol.
Er komen is redelijk makkelijk, er is een monorail van af het trein station, die stopt bij de verder afgelegen parkeerplaatsen, en bij de drie terminals.
De twee duurdere parkeerplaatsen naast de terminal zijn te lopen.
Als je op de begane grond komt, zijn de incheck bali's, merendeel zijn vooral bagagedrop off, vooraf inchecken online of via de terminal.
Als je de bagage af gegeven hebt is er kort bij de veiligheidscontrole, en dan sta je al zo ongeveer in de eerste shop van de taxfree.
De Shengen bestemmingen zijn dan direct daar achter eventueel zijn er een etage lager nog de bus-boarding gates . die liggen wat verstopt.
Aan het einde van de gang zijn dan de vluchten buiten Shengen, om daar te komen moet je dan door de douane , hier achter is het heel erg beperkt wat betreft eet mogelijkheden, dus daar zou ik net te vroeg zijn.
Ik heb goede ervaringen met parkos.nl Is een particulier.quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga het mee maken. Moet nog wel even een parkeerplek reserveren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Düsseldorf is heerlijk overzichtelijk en je komt altijd wel een paniekerig persoon tegen die de Ryanair balie zoekt
Heb even gekeken en ik denk dat ik deze ga pakken. https://parkos.nl/airport-parkservice.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2016 08:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met parkos.nl Is een particulier.
kun je kiezen voor valet parking (auto bij luchthaven afgeven aan medewerker) of shuttle parking (met busje naar luchthaven gebracht worden). Wij deden shuttle. Van parkeerplaats naar vliegveld was 10 minuten. En bij terugkomst even bellen en 10 minuten later stond het busje er weer.
In november ga ik 13 dagen weg en zet ik hem voor 45 euro mooi weer daar neer.
Het kan. Als er überhaupt plaats is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:14 schreef HarveySpecter het volgende:
Is P23 een beetje te doen? Ik zag dat je daar kan parkeren en lopend naar het vliegveld kan. Dat vind ik op zich ook wel prettig.
die lchthaven is gewoon uit de kluiten gewassen, en het terminal gebouw en alle andere gebouwen zitten in de houdgreep tussen aprons en snelwegen. Je moet eens eens busboardig hebben daar, als je de vlucht tussen FRA en DUS hebt, zit je werkelijk langer in de bus als dat je vliegt.quote:
s-bahnen gaan de hele nacht wel door in die regio, hoeft dus niet per se in de buurt van flughafen te zijn. Er zit in de stationshal van dusseldorf een ibis hotel, dan ben je ook binnen 10 minuten op de luchthaven.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:49 schreef Janena het volgende:
Wie weet of er een betaalbaar hotel in de buurt is can het vliegveld die rond 4 uur snachts gasten afzet bij de luchthaven?
Op het vliegveld zelf zitten er twee, in de buurt nog een paar.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:49 schreef Janena het volgende:
Wie weet of er een betaalbaar hotel in de buurt is can het vliegveld die rond 4 uur snachts gasten afzet bij de luchthaven?
Deze zin mag trouwens wel genomineerd worden voor een vermelding in het taal/spellingvoutentopic.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op het vliegveld zelf zitten er twee, in de buurt nog een paar.
Het Lindner Airport hotel bied een Park Sleep & Fly service, Je kan dan je auto bij het hotel parkeren, daar overnachten en de volgende ochtend wordt je met het shuttlebusje naar het vliegveld gebracht. Heb daar een paar keer geslapen, via Expedia geboekt, dan krijg je een mooiere kamer dan wanneer je bij het hotel zelf boekt.
Zegtquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Deze zin mag trouwens wel genomineerd worden voor een vermelding in het taal/spellingvoutentopic.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:08 schreef MCH het volgende:
Maar centrum zou mijn voorkeur zijn. Kun je de avond van te voren nog even flamberen in dusseldorf wat natuurlijk een sjieke stad is.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:04 schreef MCH het volgende:
[..]
s-bahnen gaan de hele nacht wel door in die regio, hoeft dus niet per se in de buurt van flughafen te zijn. Er zit in de stationshal van dusseldorf een ibis hotel, dan ben je ook binnen 10 minuten op de luchthaven.
Düsseldorf, Flanerenquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Gebeten hond. Dusseldorf is toch een perfecte stad om 's avonds even te flamberen?
[/quote]quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zegt
[..]
[..]
de hele nacht wel door in die regio, hoeft dus niet per se in de buurt van flughafen te zijn. Er zit in de stationshal van dusseldorf een ibis hotel, dan ben je ook binnen 10 minuten op de luchthaven.
Ik vind flamberen een leuker woord.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:19 schreef MCH het volgende:
Kortom, genoeg opties als je even de bekende boekingssites bezoekt.
Ik krijg fijnere kortings bij ebookers.de icm kortingscode.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor Duitsland is Expedia een aanrader
Er zijn twee hotels met terminal toegang, het sheraton en maritim. Maritim is meestal wat goedkoper. Er zijn verschillende hotels die verder weg liggen en die park+fly arrangement aanbieden, maar die shuttles gaan meestal niet de hele nacht.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:49 schreef Janena het volgende:
P23 is ok om te lopen, je loopt langs het Maritim en de fietsenstallingen zo bij Terminal C het vliegveld binnen. 10 minuutjes misschien? De parkeerplaats is wel klein en niet overdekt en natuurlijk in de zomermaanden hartstikke volgeboekt, bovendien wordt er nogal aso geparkeerd door mensen die niet accepteren dat het vol is. De plekken zijn nogal klein, als dan een Duitser in een dikke mercedes zijn auto ietsje over de lijntjes parkeert is een ander vak niet meer te gebruiken. Daardoor besluiten andere Duitsers buiten de vakken te parkeren en dan komen weer andere Duitsers met dikke auto's niet meer om de bochten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:14 schreef HarveySpecter het volgende:
Is P23 een beetje te doen? Ik zag dat je daar kan parkeren en lopend naar het vliegveld kan. Dat vind ik op zich ook wel prettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |