Idd ouder topic met enkele kicks, maar reageerde omdat ik benieuwd was naar de parkeergelegenheden.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:28 schreef F04 het volgende:
Oud topic.Schijnbaar gaan ze daar trouwens uitbreiden.
Ik zou even kijken op http://www.duesseldorf-international.de/dus_nl/ en dan vooral vooraf een plaats reserveren op het parkeerterrein voor lang parkeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:39 schreef Bets50 het volgende:
Wij gaan ook voor het eerst vanaf Dusseldorf vliegen! Nu lees ik dat je het beste kan parkeren voor langere tijd op P4 omdat daar vervoer naar de vertrekhal is?
Als je op een ander P parkeerd hoe kom je dan in de vertrekhal en is dat ver ervan af?
Is er geen pendelbus zoals op Schiphol en hoe zit het bij terugkeer staat er dan een bus die naar de parkeerplaatsen gaat?
Dit dusquote:Op zondag 31 mei 2009 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
En controleer even dat je echt vanaf Düsseldorf International vliegt, en niet vanaf de Ryanair-variant van Düsseldorf (Weeze)
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dit dus
Ik zal het nooit vergeten dat ik daar stond met mijn koffer..... Dikke faal.
Heb je toen nog op tijd je vliegtuig gehaald?quote:
Zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je toen nog op tijd je vliegtuig gehaald?
wel van tevoren boeken, soms is alleen duurste tarief over...quote:Op zondag 31 mei 2009 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
En als het daadwerkelijk 'de echte' Flughafen Düsseldorf is: vanaf Arnhem kun je voor 19 euro met de ICE naar het vliegveld. Ik weet niet hoe lang je weg gaat, met hoeveel mensen je gaat en waar je woont maar dat kan dus eventueel ook een optie zijn.
je wordt binnen 5 minuten (inclusief instappen) naar de vertrekhal gebracht. Bij terugkomst moet je na de douane even bellen en wacht je even op de wachtpunt, komen ze je ophalen binnen een kwartier na het belletje. Tis 24/7quote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef Bets50 het volgende:
bedankt voor de informatie als je bij Park & Travel parkeert hoe lang moet je dan nog in de bus naar de vertrekhal? En s'avonds is het geen probleem om die bus dan weer te nemen naar de auto?
Wat je ook kunt doen is je auto op een P&R parkeerplaats zetten in Dusseldorf en de S-Bahn nemen naar het station toe. Zoals hier in Angermund:quote:Op zondag 31 mei 2009 10:49 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik zou even kijken op http://www.duesseldorf-international.de/dus_nl/ en dan vooral vooraf een plaats reserveren op het parkeerterrein voor lang parkeren.
Dit kost je dan wel 4 euro aan boekingskosten, maar je bent dan verzekerd voor een plaats, op de website staat omschreven waar de parkeergelegenheid is, vaak is dit wel op loopafstand, en als je niet alleen reist kan je eerst mooi iemand met bagage afzetten en dan rustig gaan parkeren.
P4 is Lang parkeren, en heeft een skytrainstation. Dit is wel Lang Parkeren en geen Voordeel Lang Parkeren. Als je bijvoorbeeld van 19 juni tot en met 4 juli hier staat kost dat 88 + 4 euro, dus 92 euro, terwijl voordeel lang parkeren 59 + 4 euro is 63 euro kost. Toch een verschil van 29 euro. Daarnaast heeft P24 een shuttle bus, de overige parkeerplaatsen moet je wel een stuk lopen.
Mocht je trouwens een oud barrel hebben kan je ook aan de andere kant van het spoor parkeren op het industrieterrein bij het treinstation (dus niet op de parkeerplaats aldaar). Daar staan best veel auto's, al adviseer ik dit niet omdat er toch Nederlandse kentekenplaten opzitten en het, zeker bij een nieuwere auto, uitlokking kan zijn voor diefstal uit of van de auto.
De parkeerplaats is redelijk groot.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Bets50 het volgende:
Is die parkeerplaats erg groot ik bedoel daarmee moet je ver lopen met de koffers naar de bus die je naar de vertrekhal brengt?
Klopt, thnx voor de tip. Maar de parkeerplaats is via het reisbureau al gereserveerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
tip
er zijn nogal wat hotels in Düsseldorf die een park/sleep&fly aanbieding hebben.
Voor twee weken parkeren plus een overnachting ben je dan een 80-90 euro kwijt (als er geen Messe is)
Kan je de dag van te voren rustig naar Düsseldorf rijden, lekker de stad in, Düsseldorf is geweldig stappen, de langste bar der wereld noemen ze de binnenstad. Volgende ochtend dan met een transfer busje naar het vliegveld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |