abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juli 2007 @ 20:04:10 #251
101353 mrbox
Miep miep
pi_51036284
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

fotooo !
Zegt het foto loze vrouwtje
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51036632
ik vind mezelf niet lelijk en saai
maar als je een foto wil mag dat wel
pi_51037403
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je je toch zo voelt en er niets aan kan doen kan je er net zo goed van genieten ookal word het niets
je kan je er nu wel ongelukkig door gaan voelen maar daar schiet je ook niets mee op
Stom hè, de eerste keer dat ik haar zag had ik al zoiets van:

Maar goed, ik ben niet zo knap en zij wel, dus dan kun je op je vingers natellen dat er niks gebeurd.
En dagdromen is wel leuk en zo, maar ik wil wel eens echt knuffelen en met haar aan het strand lopen en uit eten en zulkse kleffe dingen.
Het is een beetje dit gevoel:

Waiting for a star to fall - Boy meets Girl

I hear your name whispered on the wind
It's a sound that makes me cry
I hear a song blow again and again
Through my mind and I don't know why
I wish I didn't feel so strong about you
Like happiness and love revolve around you

Trying to catch your heart
Is like trying to catch a star
So many people love you baby
That must be what you are

Waiting for a star to fall
And carry your heart into my arms
That's where you belong
In my arms baby, yeah

I've learned to feel what I cannot see
But with you I lose that vision
I don't know how to dream your dream
So I'm all caught up in superstition
I want to reach out and pull you to me
Who says I should let a wild one go free

But I can't love you this much baby
And love you from this far

That's where you belong
In my arms baby, yeah

Waiting (however long...)
I don't like waiting (I'll wait for you...)
It's so hard waiting (don't be too long...)
Seems like waiting (makes me love you even more...)

That's where you belong
In my arms baby, yeah

En korter kan ik het niet maken,want het klopt. Ik wil wel ,maar het gebeurd niet, tenzij er een wonder gebeurd.

pi_51038261
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Stom hè, de eerste keer dat ik haar zag had ik al zoiets van:

Maar goed, ik ben niet zo knap en zij wel, dus dan kun je op je vingers natellen dat er niks gebeurd.
En dagdromen is wel leuk en zo, maar ik wil wel eens echt knuffelen en met haar aan het strand lopen en uit eten en zulkse kleffe dingen.
Het is een beetje dit gevoel:

Waiting for a star to fall - Boy meets Girl

I hear your name whispered on the wind
It's a sound that makes me cry
I hear a song blow again and again
Through my mind and I don't know why
I wish I didn't feel so strong about you
Like happiness and love revolve around you

So many people love you baby
That must be what you are

That's where you belong
In my arms baby, yeah

I've learned to feel what I cannot see
But with you I lose that vision
I don't know how to dream your dream
So I'm all caught up in superstition
I want to reach out and pull you to me
Who says I should let a wild one go free

But I can't love you this much baby
And love you from this far

That's where you belong
In my arms baby, yeah

Waiting (however long...)
I don't like waiting (I'll wait for you...)
It's so hard waiting (don't be too long...)
Seems like waiting (makes me love you even more...)

That's where you belong
In my arms baby, yeah

En korter kan ik het niet maken,want het klopt. Ik wil wel ,maar het gebeurd niet, tenzij er een wonder gebeurd.

GVD.
Jij gaat nu ophouden met je onzeker voelen. het booeit geen flikker hoe je eruit ziet, ik ben ook niet knap en ik krijg ook chicks. Niet zeiken dus. en nou erop af. hup hup.
pi_51038384
wat doen die gedichtjes steeds in dit topic ?
pi_51038428
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Liebe het volgende:
omdat m'n uiterlijk niet echt bijzonder mooi is. Ben niet smerig lelijk, maar ik zou ook niet op mezelf afstappen
Deze post is nutteloos zonder pics
pi_51038500
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is geen gedichtje. Het is een liedje van de groep Boy meets Girl die in 1989 hier een hit mee hadden.En ik vind hem mooi omdat hij wel bij mijn gevoel past en het is ook nog eens een mooi deuntje.
pi_51038544
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef jorgentol het volgende:

[..]

GVD.
Jij gaat nu ophouden met je onzeker voelen. het booeit geen flikker hoe je eruit ziet, ik ben ook niet knap en ik krijg ook chicks. Niet zeiken dus. en nou erop af. hup hup.
Ik heb één voordeel: de keren dat ik haar zie ben ik redelijk mezelf en op een positieve manier aanwezig.

Maar zij is echt heel mooi , zeg maar. Uitstraling en zo en elke man wil haar wel. Dus ik zou niet weten waarom ze mij uit al die mannen zou kiezen.
pi_51038905
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb één voordeel: de keren dat ik haar zie ben ik redelijk mezelf en op een positieve manier aanwezig.

Maar zij is echt heel mooi , zeg maar. Uitstraling en zo en elke man wil haar wel. Dus ik zou niet weten waarom ze mij uit al die mannen zou kiezen.
Ik heb het gevoel dat jij niet heel tevreden over jezelf bent. Of je nou wel of niet iets met deze chick probeert, doe daar ook wat aan! Of klopt het niet wat ik zeg?
pi_51038918
Single meldt ben de laatste tijd weer iets meer met het feit bezig dat ik single ben, ik wil ook wel een lief vriendje en dan droom ik vage dingen maar over het algemeen vind ik het wel prima zo en het komt vanzelf wel
  zondag 1 juli 2007 @ 21:25:10 #261
101353 mrbox
Miep miep
pi_51038920
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja (sommige) mannen zijn romantischer dan de meeste vrouwen denken
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51039164
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat jij niet heel tevreden over jezelf bent. Of je nou wel of niet iets met deze chick probeert, doe daar ook wat aan! Of klopt het niet wat ik zeg?
Qua uiterlijk ben ik niet echt tevreden, maar goed, dat heb je niet voor het uitkiezen.

Qua karakter ben ik best te pruimen, en dat is wat mensen me ook vertellen.Alleen ben ik in het begin wat onhandig en dus hebben mensen nogal een rare eerste indruk van mij. Pas na verloop van tijd merken ze dat ik best normaal ben enzo, alleen heb je dan weer het risico dat uje in de welbekende broertjes categorie valt en daar heb ik niet zoveel zin in.

Dus de kans dat ik met dit leuke meisje wat probeer is nihil, ik ben iets te vaak op mijn bek gegaan om het nog lekker te vinden.

Ach, als ik straks weer wat vastigheid heb qua werk dan gaat het wel weer.
hoop ik.
pi_51039253
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Single meldt ben de laatste tijd weer iets meer met het feit bezig dat ik single ben, ik wil ook wel een lief vriendje en dan droom ik vage dingen maar over het algemeen vind ik het wel prima zo en het komt vanzelf wel
Klinkt bekend. Droom je bijvoorbeeld dat je wat de persoon in kwestie hebt en dan is wakker worden echt een bitch.

Dagdromen doe ik daarintegen doorlopend en als ik in de auto zit zit ze haast naast me.

Maar goed, ik lul sowieso veel in mezelf.
pi_51039430
quote:

[..]

Nee, als je een onzekere beta blijft zal ze je niet 'kiezen'.
Ik denk nooit dat een meisje mij kiest, ik kies haar. en is ze blij om ook.
pi_51039604
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Nee, als je een onzekere beta blijft zal ze je niet 'kiezen'.
Ik denk nooit dat een meisje mij kiest, ik kies haar. en is ze blij om ook.
Ik zou niet eens weten wat ik doen moet, weet je dat?

Hoe aan te pakken en zo, ik ben echt onhandig in die dingen.
pi_51039863
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zou niet eens weten wat ik doen moet, weet je dat?

Hoe aan te pakken en zo, ik ben echt onhandig in die dingen.
Als je niet weet wat je moet doen is alles goed. zolang het maar anders is dan wat de meeste mannen zouden proberen. Voorbeeldje: als iedereen aardig gaat doen enzo, beetje afstand nemen. en o ja. Kin omhoog, borst vooruit. vertraag al je bewegingen. loop alsof de zaak van jou is. niet teveel lachen.
en vast nog wel meer. maar dan wordt het teveel
Het belangrijkste: zelfvertrouwen, desnoods tot in het extreme doorgedrukt.

EDIT: Je weet wat je moet doen. dat weet ieder mens onbewust.
pi_51039918
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Droom je bijvoorbeeld dat je wat de persoon in kwestie hebt en dan is wakker worden echt een bitch.

Dagdromen doe ik daarintegen doorlopend en als ik in de auto zit zit ze haast naast me.

Maar goed, ik lul sowieso veel in mezelf.
ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzo
pi_51039936
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzo
  zondag 1 juli 2007 @ 21:52:46 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51040007
quote:

[..]

als je diegene nu ziet, is er nu wel een spanning. Immers dromen soms ogen kunnen openen..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_51040030
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:49 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Als je niet weet wat je moet doen is alles goed. zolang het maar anders is dan wat de meeste mannen zouden proberen. Voorbeeldje: als iedereen aardig gaat doen enzo, beetje afstand nemen. en o ja. Kin omhoog, borst vooruit. vertraag al je bewegingen. loop alsof de zaak van jou is. niet teveel lachen.
en vast nog wel meer. maar dan wordt het teveel
Het belangrijkste: zelfvertrouwen, desnoods tot in het extreme doorgedrukt.

EDIT: Je weet wat je moet doen. dat weet ieder mens onbewust.
Dan ben ik op dat laatste een grote uitzondering. Dat heb ik nog nooit geweten en wat ik ook deed :ik zat altijd fout.

wat dat anders doen dan anderen betreft: de meeste mannen proberen de hele tijd aan haar te zitten, dat doe ik dan weer niet.

Ik plaats vrouwen iets teveel op een voetstuk , dat is het.
pi_51040089
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan ben ik op dat laatste een grote uitzondering. Dat heb ik nog nooit geweten en wat ik ook deed :ik zat altijd fout.

wat dat anders doen dan anderen betreft: de meeste mannen proberen de hele tijd aan haar te zitten, dat doe ik dan weer niet.

Ik plaats vrouwen iets teveel op een voetstuk , dat is het.
Je weet wat je fout doet. dan kun je het dus veranderen.
anders moet je maar gewoon wat literatuur erop nakijken. daarin staat elke stap precies beschreven.
pi_51042293
quote:

[..]

Herkenbaar. Zo heb ik wel eens gedroomd dat een goede vriendin van mij me begon te zoenen. Terwijl ik niks met haar wil. Dan word je ook wakker:
  maandag 2 juli 2007 @ 02:41:26 #273
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51047839
quote:

[..]

Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.

Stop eens met dat zelfmedelijden, die 'als..dan'-en en het smachten naar onbereikbare-liefdes die jij zelf onbereikbaar maakt, en doe eens iets aan jezelf. Stuk moeilijker dan het afschuiven op het broertjessyndroom, maar uiteindelijk is dat ook alleen maar bedacht voor de mannen die de kloten niet kunnen vinden om eens op iemand af te stappen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51049882
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Herkenbaar. Zo heb ik wel eens gedroomd dat een goede vriendin van mij me begon te zoenen. Terwijl ik niks met haar wil. Dan word je ook wakker:
Heb ik ook wel 's gehad vooral met meiden uit de klas 'vroeger' en dan die hele dag denk je hmmm ze is wel interessant... eind van de dag denk je... wat?
  FOK!fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 09:37:05 #275
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51050041
quote:

[..]

mompelt iets over dromen, ware verlangens, Es filtering etc...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')