Och hij is nog jongquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiemo is wel een hele beperkte speler als ik het zo bekijk. Speelt serve & volley zoals Arthurs en Henman. Heeft een degelijke backhand maar niet in staat te forceren op de service van de tegenstander.
WTF! Thiemo is één van de meest allrounde spelers die er bestaat! Hij speelt juist nauwelijks serve en volley. Ik vind dat hij dat veel meer moet doen op gras.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiemo is wel een hele beperkte speler als ik het zo bekijk. Speelt serve & volley zoals Arthurs en Henman. Heeft een degelijke backhand maar niet in staat te forceren op de service van de tegenstander.
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind dat hij behoorlijk allround is. Het feit dat hij uberhaupt serve & volley speelt zegt genoeg. Het meerendeel van de tour kan voornamelijk hard rammen....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
De schat is 18 en dat hij er is, is al een droomquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
QF Queens eraf tegen Mahut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
hoe heeft nadal het op gras gedaan voor wimbledon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |