quote:'k vond die studente van 2 jaar terug anders ook wel OK.
Op dinsdag 12 februari 2002 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doortje van vorig jaar was trouwens knap
overigens, heb nog eens gekeken naar dit plaatje: http://www.compuart.nl/~crew/kandidaten_avrobode.jpg
is echt wel weird, er zit een raar handje en een klein molletje bij Prince:
En afvaller Erik heeft ook een beetje een knokig handje, maar dat kan toeval zijn:
dat van Prince is echt vaag hoor.
en over dat muziekje: volgens mij is het alleen de hint dat het de M:I-tune is omgekeerd, meer niet.
quote:credits zijn voor Corien (http://hierzijn.50megs.com/MOL/mol1.html), ik breng het alleen wat duidelijker in beeld
Op dinsdag 12 februari 2002 18:28 schreef Marble het volgende:
Oh my god EyE!!! Dat van Prince is echt goed gevonden! Ik vond hem al verdacht, maar dit is toch wel erg treffend!
Prince werkt ook voor de Teleac/NOT... The plot thickens...
quote:joh!
Op dinsdag 12 februari 2002 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ligt t aan mij of is die kleur van dat minihandje bij Prince een andere kleur? Dat handje lijkt veel lichter dan Prince.
echt freaky! ik heb t nog niet eens gezien en ik ben al para! maar net d8en we nog dat het jantien was, en nu prince...
quote:Ik kreeg ook een mailtje van Jantien.org omdat ik een aantal plaatjes gepost had. Of ik ze mooi vond.
Op dinsdag 12 februari 2002 18:12 schreef Marble het volgende:
Ik kreeg net ook een mailtje van ze, omdat ik op Jantien gestemd heb
* CJ zwaait even naar de mensjes van Jantien.org en zegt dat ze van John af moeten blijven
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 22:35 schreef CJ het volgende:[..]
Ik kreeg ook een mailtje van Jantien.org omdat ik een aantal plaatjes gepost had. Of ik ze mooi vond.
* CJ zwaait even naar de mensjes van Jantien.org en zegt dat ze van John af moeten blijven
Jantien.org rules
quote:Ja, echt wel.
Op woensdag 13 februari 2002 08:45 schreef Marble het volgende:[..]
Jantien.org rules
Ze lezen trouwens wel trouw mee he? Vanochtend lag er weer een mailtje in m'n mailbox.... en guess what ze me stuurden... het adres van John!!!!
Ik ga 'm direct even mailen!!!
Misschien kan ik wat bij hem los weken?
* CJ bedankt bij deze de mensjes van Jantien.org
quote:Nee, weten ze niet.
Op woensdag 13 februari 2002 09:08 schreef CJ het volgende:
Ja, echt wel.Zouden ze weten wie de Mol is?
quote:Ja net een soort Big Brother die alles volgt
Ze lezen trouwens wel trouw mee he?
Hee Jantien.org, kom ook eens hier posten!
P.S. Vraag ook meteen of John hier ook eens mee komt posten, CJ!
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 13-02-2002 10:26]
quote:Mailtje is verstuurd en ik heb 'm gevraagd of-ie hier ook even een kijkje wil nemen.
Op woensdag 13 februari 2002 09:10 schreef Marble het volgende:
P.S. Vraag ook meteen of John hier ook eens mee komt posten, CJ!
quote:Was een grapje hoor!
Op woensdag 13 februari 2002 09:38 schreef CJ het volgende:[..]
Arme Jane, zal ze niet leuk vinden, die hoopte dat John er snel uit zou vliegen, en dan komt-ie straks misschien nog wel op het forum.
Zou het wel leuk vinden als De Mol of één van de andere kandidaten zich er hierin zou mengen. Maar ik wil absoluut niet weten wie het is.
Tenminste... ik wil niet dat een 'insider' het verklapt.
Ik schrok vorig jaar ook al zo, toen Verbal vertelde dat mensen binnen de omroep vertelden dat Yvonne de Mol was. Gelukkig had hij het mis!
quote:Helemaal mee eens! Ik hoop gewoon heel hard dat Jantien.org ons (jullie
Op woensdag 13 februari 2002 13:01 schreef Jane het volgende:
Zou het wel leuk vinden als De Mol of één van de andere kandidaten zich er hierin zou mengen.Maar ik wil absoluut niet weten wie het is.
Tenminste... ik wil niet dat een 'insider' het verklapt.
Wat ook op die onofficiele Mol site staat daar hebben we ook wat aan: je moet de biografietjes op de officiele Mol site eens lezen.
Daar staat ook dat Jantien goed oplet behalve als ze in bad zit. Als je Jantien dus in een bad ziet liggen komt er waarschijnlijk een hint over de identiteit van de Mol.
edit: Ellen moet natuurlijk Jantien zijn!
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 13-02-2002 16:56]
quote:sorry. Ja ik had dat gisteren gelezen en ik dacht daar nou in een keer weer aan. Ik zal t ff verbeteren
Op woensdag 13 februari 2002 15:49 schreef jorg het volgende:
GOed lezen man: dat van dat bad komt uit de bio van Jantien, niet van LL
quote:Volgens mij niet hoor. Ze komen het pas te weten als ze die aflevering opnemen, en niet al eerder
Op woensdag 13 februari 2002 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
De voorgaande jaren was ook zo, dan gingen ze de slotaflevering met z'n allen bekijken en toen wist iedereen wie de mol is.
quote:Ruud de Wild zat ook steeds te verkondigen dat Yvonne of SIgrd ofzo de mol was, maar hij had het ook fout!
Op woensdag 13 februari 2002 13:01 schreef Jane het volgende:
Ik schrok vorig jaar ook al zo, toen Verbal vertelde dat mensen binnen de omroep vertelden dat Yvonne de Mol was. Gelukkig had hij het mis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |