abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2002 @ 17:15:23 #176
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3140550
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3140696
Golfen, goeie poll hoor maar je kan op alle deelnemers tegelijkertijd stemmen
Ik heb op Ellen en Paméla gestemd.

Het is níet Karen. Dat ligt er te dik bovenop.
*denkt terug aan Nazife*

dinsdag 12 februari 2002 @ 17:28:36 #178
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3140719
Hahaha ja Nazife, wat een typ was dat ook he

Ik ken die Paméla trouwens ergens van. Volgens mij heeft ze ooit in 1 of andere serie gespeeld die ik gezien heb.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 17:32:01 #179
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_3140752
Ik denk ook dat het Pamela is , ze komt mij ook heel bekend voor, trouwens ben je zondag L&C nog gezien , daar was de mol van vorig jaar , hij zat er een beetje voor l*l bij, vond je niet, Angela was leuk
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  dinsdag 12 februari 2002 @ 17:32:55 #180
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3140770
Kut, gemist
pi_3140790
Ik ook. Optocht wezen kijken. Was heel saai trouwens.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 17:35:43 #182
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3140820
Ik wil Yvonne van vorig jaar nog eens zien. Dat was echt een tof wijf.
pi_3140858
Ja man. Zo fanatiek. En toch dacht ik dat ze de Mol was. Sigrid had t ook kunnen zijn. Nico had ik niet gedacht.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als de 2 finaledeelnemers de Mol allebei fout hebben? Beetje flauw als dan degene met de meeste goede antwoorden wint, want diegene heeft de echte Mol dan toch fout.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 17:39:36 #184
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3140899
Ik wist wel dat het Nico was. In de laatste aflevering was dat zó overduidelijk. Yvonne was echt lachen, een heel positief, grappig mens. Sigrid was ook wel leuk.

En ik denk dat als ze het allebei fout hebben dat dan idd degene met de minste fouten wint, ja.

pi_3140939
Dat vind ik jammer, dan is de winnaar niet de echte winnaar.

Wie waren eigenlijk de mol en de winnaar van de 1e serie? Dat kan ik me echt niet meer herinneren. alleen dat de Mol een donkere vrouw was.

dinsdag 12 februari 2002 @ 17:43:11 #186
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3140962
DEBORA was de mol!!! Echt een geweldige mol was dat. Robin was de verliezer en een roodharige studente de winnaar.
pi_3140995
Ow ja klopt. Heette de winnares niet Petra? Ja he? En Robin was zo'n dikke man, toch? Eigenlijk was de 1e Mol veel leuker dan de 2e, en deze vind ik nu ook heel leuk, omdat ik het voor t eerst via internet enzo ook meedoe.
Ik wist het trouwens van Deborah wel al 2 of 3 afleveringen voor de laatste.
pi_3141049
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Golfen, goeie poll hoor maar je kan op alle deelnemers tegelijkertijd stemmen
Ik heb op Ellen en Paméla gestemd.

Het is níet Karen. Dat ligt er te dik bovenop.
*denkt terug aan Nazife*

Ik kan het inderdaad wel veranderen als jullie denken dat dat beter is. Maar ik vind het zo kinderachtig als iemand te poll helemaal gaat beinvloeden door tientallen keren op een persoon te stemmen, als je nou niet kan kiezen en je stemt er bijv. voor 2 is het wel weer handig.
pi_3141060
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 17:50 schreef Golfen het volgende:
Ik kan het inderdaad wel veranderen als jullie denken dat dat beter is. Maar ik vind het zo kinderachtig als iemand te poll helemaal gaat beinvloeden door tientallen keren op een persoon te stemmen, als je nou niet kan kiezen en je stemt er bijv. voor 2 is het wel weer handig.
Daar heb je gelijk in. Kan je dan niet een limiet zetten? Maximaal op 3 mensen stemmen ofzo. En 2x stemmen gaat zowizo al niet. Dus.
pi_3141105
Ik zal ff kijken wat tot de mogelijkheden behoort. Ook ff kijken of we vanaf vrijdag als er weer iemand is afgevallen weer helemaal met een nieuwe poll beginnen, of met deze doorgaan, zonder dan die betreffende kandidaat.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 17:59:01 #191
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3141132
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 17:11 schreef Golfen het volgende:

[..]

En toch wel proberen te ontdekken, anders is het natuurlijk ook niet leuk!! Ze zouden er een soort prijs aan moeten verbinden ofzo..

Als je meestemt op de officiële WidM-site kun je een T-shirt winnen!
  dinsdag 12 februari 2002 @ 18:00:42 #192
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_3141157
Op het forum van de off. stie staat een url met alle tips. Dus voor de nieuwsgierigen onder ons. Hier is ie dan: http://hierzijn.50megs.com/MOL/mol1.html

pi_3141166
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 17:59 schreef EyE het volgende:

[..]

Als je meestemt op de officiële WidM-site kun je een T-shirt winnen!

Toch wel een T-shirt met handtekeningen van de kandidaten. Of een grote foto van Angela erop?
  dinsdag 12 februari 2002 @ 18:02:32 #194
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3141182
Oh ja Petra heete ze. En Robin was een dikke neger ja, die in 1 van de opdrachten naakt moest poseren.
pi_3141212
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 18:02 schreef Marble het volgende:
Oh ja Petra heete ze. En Robin was een dikke neger ja, die in 1 van de opdrachten naakt moest poseren.
Ja Was daar ook niet een opdracht waarin de eeuwige mol d'r haren blond liet verven? En een ouwe vrouw die haar arm moest laten gipsen? En Deborah die nam toen geen tattoo omdat ze die al een had. In de laatste aflevering lieten ze toen zien hoevaak ze opnieuw moesten dobbelen om haar een tattoo te laten zetten
  dinsdag 12 februari 2002 @ 18:08:16 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3141253
Ja

Die geblondeerde vrouw was echt ontzettend lang verdachte nummer 1, maar ze was het toch niet

En er was een man die had wel een tattoo laten zetten (yinyang-teken ofzo) en die mocht kort daarna exit, echt lullig voor hem

pi_3141270
Hahaha, ik heb weer een mailtje van Jantien!

We zagen dat je in het Fokforum vroeg of er nog meer *tienplaatjes zijn. Natuurlijk zijn die er: van alle tien anderen. Was een fluitje van een cent en we kregen er zelf erg de slappe lach van. Nu lijken ze allemaal wel 50...

jantien.org

Leuk hoor! En Jantien: je lijkt helemaal niet 50

dinsdag 12 februari 2002 @ 18:12:30 #198
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3141304
Ik kreeg net ook een mailtje van ze, omdat ik op Jantien gestemd heb
  dinsdag 12 februari 2002 @ 18:12:35 #199
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3141305
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 18:02 schreef Marble het volgende:
En Robin was een dikke neger ja, die in 1 van de opdrachten naakt moest poseren.
En als enige koppie-onder ging tijdens het bungee-jumpen!
  dinsdag 12 februari 2002 @ 18:13:51 #200
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3141314
LOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')