Het is níet Karen. Dat ligt er te dik bovenop.
*denkt terug aan Nazife*
Ik ken die Paméla trouwens ergens van. Volgens mij heeft ze ooit in 1 of andere serie gespeeld die ik gezien heb.
En ik denk dat als ze het allebei fout hebben dat dan idd degene met de minste fouten wint, ja.
Wie waren eigenlijk de mol en de winnaar van de 1e serie? Dat kan ik me echt niet meer herinneren. alleen dat de Mol een donkere vrouw was.
quote:Ik kan het inderdaad wel veranderen als jullie denken dat dat beter is. Maar ik vind het zo kinderachtig als iemand te poll helemaal gaat beinvloeden door tientallen keren op een persoon te stemmen, als je nou niet kan kiezen en je stemt er bijv. voor 2 is het wel weer handig.
Op dinsdag 12 februari 2002 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Golfen, goeie poll hoor maar je kan op alle deelnemers tegelijkertijd stemmen
Ik heb op Ellen en Paméla gestemd.Het is níet Karen. Dat ligt er te dik bovenop.
*denkt terug aan Nazife*
quote:Daar heb je gelijk in. Kan je dan niet een limiet zetten? Maximaal op 3 mensen stemmen ofzo. En 2x stemmen gaat zowizo al niet. Dus.
Op dinsdag 12 februari 2002 17:50 schreef Golfen het volgende:
Ik kan het inderdaad wel veranderen als jullie denken dat dat beter is. Maar ik vind het zo kinderachtig als iemand te poll helemaal gaat beinvloeden door tientallen keren op een persoon te stemmen, als je nou niet kan kiezen en je stemt er bijv. voor 2 is het wel weer handig.
quote:Als je meestemt op de officiële WidM-site kun je een T-shirt winnen!
Op dinsdag 12 februari 2002 17:11 schreef Golfen het volgende:[..]
En toch wel proberen te ontdekken, anders is het natuurlijk ook niet leuk!! Ze zouden er een soort prijs aan moeten verbinden ofzo..
quote:Toch wel een T-shirt met handtekeningen van de kandidaten. Of een grote foto van Angela erop?
Op dinsdag 12 februari 2002 17:59 schreef EyE het volgende:[..]
Als je meestemt op de officiële WidM-site kun je een T-shirt winnen!
quote:Ja
Op dinsdag 12 februari 2002 18:02 schreef Marble het volgende:
Oh ja Petra heete ze. En Robin was een dikke neger ja, die in 1 van de opdrachten naakt moest poseren.
Die geblondeerde vrouw was echt ontzettend lang verdachte nummer 1, maar ze was het toch niet
En er was een man die had wel een tattoo laten zetten (yinyang-teken ofzo) en die mocht kort daarna exit, echt lullig voor hem
We zagen dat je in het Fokforum vroeg of er nog meer *tienplaatjes zijn. Natuurlijk zijn die er: van alle tien anderen. Was een fluitje van een cent en we kregen er zelf erg de slappe lach van. Nu lijken ze allemaal wel 50...
jantien.org
Leuk hoor! En Jantien: je lijkt helemaal niet 50
quote:En als enige koppie-onder ging tijdens het bungee-jumpen!
Op dinsdag 12 februari 2002 18:02 schreef Marble het volgende:
En Robin was een dikke neger ja, die in 1 van de opdrachten naakt moest poseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |