abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3099966
Ik begreep geen reet van dat Port spel!!

Daar vond ik echt geen reet aan. Enne ik vind 1 opdracht per dag ook wel aan de magere kant.

pi_3099980
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:49 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja....

Maar toch, al na een paar minuten was ik er van 'overtuigd' dat het Ellen móest zijn. Zij leek namelijk al in het introductiefilmpje te weten dat de bestemming Portugal zou zijn. Of heb ik het verkeerd gehoord? Volgens mij zij ze duidelijk iets van "Daar ben ik al eens geweest" en iets van dat ze zat te popelen of zo.
Dat weten ze toch niet vantevoren?

De eerste 5 of 6 kandidaten hadden een ander voorfilmpje. Die zag je aankomen op Schiphol en die hadden nog geen idee waar ze naartoe moesten gaan. Ze moesten zich voorstellen aan de balie. De laatste paar kandidaten stelden zichzelf in het voorfilmpje voor en ze kregen een uitgebreider 'interview', dus het zou heel goed kunnen dat zij wel wisten dat ze naar Portugal zouden gaan.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3099987
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:49 schreef CJ het volgende:

[..]

Hmm... ik hoop dat John gaat winnen. Maar hij mag van mij ook wel de mol zijn, want dan betekent dat dat hij tot het einde in het programma blijft zitten.

* CJ voelt zich nu net weer een puber

Whoehahaha! Dat dacht ik ook!
Misschien wel omdat mijn voorletters ook CJ zijn
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 22:53:25 #29
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3099994
Kan er 1 centraal topic hierover komen misschien? Mijn interessante, theorieen over de mol staan in Wie is de Mol?
pi_3100003
DIe port opdracht was totaal niet te volgen, maar het was wel eigenaardig dat Karen om de haverklap mensen opbelde om te vragen of ze op Texel of in de VS willen wonen. Maar aan de andere kant, ze was voor iedereen al zo verdacht...
pi_3100015
Nee die portbattle snapte ik ook maar half.. dacht al dat ut aan mij lag
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 22:56:12 #32
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_3100020
Misschien, misschien CJ hebben ze dat wel expres gedaan om ons op een dwaalspoor te brengen. In het dagboek van de mol kun je ook lezen dat hij/zij meende verschillende mollen gezien te hebben. Maar jah, da's dan natuurlijk wel helemáál geschreven om verwarring te zaaien. Ik ben nu al verslingerd, jammer dat ik er vorig jaar niet voor warmliep.

Voor de ouwe knarren: weten jullie nog het programma "moordspel" wat vroeger op tv kwam? Dan zag je een moordmysterie en kon je de volgende dag in de supermarkt een kaart kopen, de moordenaar invullen en zo een prijs winnen. Volgens mij van de Tros. Doet me dit aan denken, iig net zo spannend.

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 8 februari 2002 @ 22:56:40 #33
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3100030
Ik heb het opgenomen, dus zal het nog eens nakijken. Maar het viel mij in ieder geval direkt op.

Ik heb trouwens geleerd van de vorige series, want ik laat alle afleveringen nu zo lang mogelijk op de band staan.
De vorige keer had ik namelijk in de latere afleveringen enorme behoefte om sommige dingen nog eens na te kijken. Bijvoorbeeld omdat ik dacht dat er steeds iets met het beeld werd gedaan op het moment dat de naam van de Mol bij het wegsturen werd ingetypt.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_3100063
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Nee die portbattle snapte ik ook maar half.. dacht al dat ut aan mij lag
Ik begreep er ook niets van. Was erg slecht uitgelegt aan de kijkers. En ik vond het dan ook een stom spel.

Gelukkig je was inderdaad niet de enige, ik gelukkig ook niet!

pi_3100082
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:56 schreef Jane het volgende:
Ik heb het opgenomen, dus zal het nog eens nakijken. Maar het viel mij in ieder geval direkt op.

Ik heb trouwens geleerd van de vorige series, want ik laat alle afleveringen nu zo lang mogelijk op de band staan.
De vorige keer had ik namelijk in de latere afleveringen enorme behoefte om sommige dingen nog eens na te kijken. Bijvoorbeeld omdat ik dacht dat er steeds iets met het beeld werd gedaan op het moment dat de naam van de Mol bij het wegsturen werd ingetypt.

Haha! Pas maar op dat je niet paranoide wordt
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2002 @ 23:01:30 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3100110
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:53 schreef EyE het volgende:
Kan er 1 centraal topic hierover komen misschien? Mijn interessante, theorieen over de mol staan in Wie is de Mol?
We maken gewoon per uitzendng een topic.
Dat algemene topic gebruiken we dan voor algemene opmerkingen. Ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:01:44 #37
16305 Jappie
parttime reverend
pi_3100115
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:49 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja....

Maar toch, al na een paar minuten was ik er van 'overtuigd' dat het Ellen móest zijn. Zij leek namelijk al in het introductiefilmpje te weten dat de bestemming Portugal zou zijn. Ellen is w.m.b. dus zwaar verdacht. Maar ik hoop dat ik het mis heb, want ik wil het helemaal niet weten.

Mee eens....
quote:
Maar, toegegeven, dat beantwoorden van die vragen met die Port-opdracht ging ook wel weer erg rommelig en er werden duidelijk verkeerde dingen doorgegeven. Ik bedoel o.a de uitspraak "Sandeman is geen optie voor ons", terwijl dat volgens mij op dat moment nog wel tot de mogelijkheden behoorde.
Nope ze hadden een H en een A, dat past dus niet meer.......of de naam zou Shandeman moeten zijn.
pi_3100116
Ik heb trouwens ook een heel klein stukje gemist. Kan iemand me vertellen of ze ook hebben laten zien dat John naar beneden moest abseilen?

* De kat moest zo nodig eten hebben.

Toen ik terug kwam stond hij al beneden. En ik wilde het zo graag zien.

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:02:00 #39
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3100118
vergeet niet alle uitzendingen ook helemaal achterstevoren te bekijken, inclusief geluid. Vorige keer is een keer expliciet gezegd wie de mol was.
pi_3100134
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:02 schreef EyE het volgende:
vergeet niet alle uitzendingen ook helemaal achterstevoren te bekijken, inclusief geluid. Vorige keer is een keer expliciet gezegd wie de mol was.
ROFLOL!!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:04:07 #41
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3100152
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
We maken gewoon per uitzendng een topic.
Dat algemene topic gebruiken we dan voor algemene opmerkingen. Ok?
Heu... nou eigenlijk eist het spel al mijn aandacht en concentratie op. Maar ik zal kijken of ik het nog bij kan houden hier
pi_3100162
Let ook vanaf volgende week op de intro-filmpjes, de vorige keer hadden ze ook een abseil-sessie en toen bleek dat elke week het stukje abseilen van de MOl net iets anders was.
pi_3100189
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Let ook vanaf volgende week op de intro-filmpjes, de vorige keer hadden ze ook een abseil-sessie en toen bleek dat elke week het stukje abseilen van de MOl net iets anders was.
Oeh, je bent wel heel fanatiek he
Nou ja, misschien ik ook wel over een week of wat!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:06:29 #44
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3100207
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 22:59 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha! Pas maar op dat je niet paranoide wordt

Ja, maar wel Prettig Paranoïde!

Dat komt omdat het elke keer zo is dat ze later zeggen dat je het al in de eerste aflevering had kunnen weten. Tja, en dan probeer je er toch achter te komen, nietwaar?
Maar het stomme is natuurlijk, dat je (ik iig) heel teleurgesteld zou zijn als ik het al gelijk goed zou hebben en het hele spel daardoor verpest zou worden. Dus als ik in de volgende afleveringen steeds weer dingen zie van Ellen en dat ze het uiteindelijk ook blijkt te zijn. Zou ik heel jammer vinden...

Kijk, vorig jaar had ik na de eerste aflevering ook goed gegokt. Maar in de rest van de serie was ik weer zo op het verkeerde been gezet, dat ik er uiteindelijk toch ingetuind ben.

Heeft iemand trouwens opgeschreven wat iedereen gestemd had? Zo nee, dan zal ik dat ook nog even bekijken op de video. En we moeten ook een beetje op de volgorde letten... dat is ook al eens een aanwijzing geweest.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_3100241
Ik ben nog een newbie hoor, heb net mn eerste aflevering gezien, omdat ik zag dat er hier zoveel over gesproken werd, maar vind het wel heel leuk!
Screw them.
We're going home.
pi_3100271
Wie is de mol?

Dick 0%
Ellen 16%
George 0%
Harry 0%
Jantien 0%
John 8%
Karen 33%
Kerstin 16%
Paméla 16%
Prince 8%

Volgens de fokkers is het duidelijk. Karen is de mol.

Wie is de mol??
Stem Hier.

vrijdag 8 februari 2002 @ 23:10:39 #47
16305 Jappie
parttime reverend
pi_3100296
Ik vond de expressie op Ellens gezicht ook erg relaxt overkomen..... zo van ik doe net alsof ik op de uitslag zit te wachten...en vervolgens...goh jottum wat ben ik blij....
  vrijdag 8 februari 2002 @ 23:10:48 #48
20588 Sadie
along to turn on everyone
pi_3100303
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:01 schreef Jappie het volgende:

Nope ze hadden een H en een A, dat past dus niet meer.......of de naam zou Shandeman moeten zijn.

Ja, je hebt gelijk.
Niemand weet, niemand weet...
dat ik Repelsteeltje heet.

Toch?
pi_3100334
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:06 schreef Jane het volgende:

Heeft iemand trouwens opgeschreven wat iedereen gestemd had? Zo nee, dan zal ik dat ook nog even bekijken op de video. En we moeten ook een beetje op de volgorde letten... dat is ook al eens een aanwijzing geweest.

Ik heb het niet. Maar....... ik zal wel met pen en papier voor de TV, maar wat het probleem was, toen de kandidaten zeiden wie ze dachten dat de mol was, dan kwam de naam van de kandidaat die in beeld was niet in beeld. Ik ken nog niet alle namen uit mijn hoofd helaas!

Dus als je het nog n keertje wilt nakijken graag!

volgende week print ik ff alle foto's van de kandidaten uit

pi_3100387
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:10 schreef Jappie het volgende:
Ik vond de expressie op Ellens gezicht ook erg relaxt overkomen..... zo van ik doe net alsof ik op de uitslag zit te wachten...en vervolgens...goh jottum wat ben ik blij....
Daar heb ik niet op gelet, wel bij Pamela, en die vond ik ook niet echt dat je zegt... nou nou wat is ze verrast!
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')