da's waar... een groupie voor een groupiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is jou interpretatie..Vind het nergens op slaan, dat die gozer daar doelloos rondhangt.
Type Dennis van der Geest bikkel.quote:
De matroos is het anker al aan het naar binnen hijsen...kan die dat wel,kost toch veel teveel energie?quote:
Zei ik ook een tijdje..toen had ik al een heel arsenaal aan pikken weggezogen.quote:
dennis fitnesst ook nooit hij doet meer aan voetbalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
Lieke sport 10 keer beter dan Dennis, het lijkt nergens op.
Heb je ook ooit een Jaaplul gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zei ik ook een tijdje..toen had ik al een heel arsenaal aan pikken weggezogen.
Hoeveel gros is dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
en nog nooit aangeklaagdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch wel aan krachttraining?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:25 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
dennis fitnesst ook nooit hij doet meer aan voetbal
In welke context noemt hij haar hoer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
Wat doet Carlos aardig tegen Lieke. Gelukkig gooit Dennis af en toe het woord hoer nog naar haar hoofd. Je zou anders maar zo gaan denken dat het wel een leuke show is met aardige mensen.
nope...storing op de streams..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef Ning het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Hoe reageert Amanda?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...daar komen de zuurgraden van amanda en brian weer ter sprake. Natas probeert op bedekte wijze amanda duidelijk te maken dat ze beter niet kan switchen van anaal naar vaginaal met gebaren. Jaap er doorheen: oh je bedoelt van anaal naar vaginaal..![]()
Als je een beetje op niveau voetbalt neem ik aan van wel jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch wel aan krachttraining?
dit zijn geen oefeningen die een voetballer ooit hoeft te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt alsof hij dit nog nooit gedaan heeft, en dat voor een voetballer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |