Weet je ook waarom Brenda niet meer komt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Dennis het gaat doen met sporten.
Goed neem ik aan, als het zo'n goede voetballer is dan moet hij behoorlijk getrained zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Dennis het gaat doen met sporten.
Zal ze het allemaal binnen de tijdslimiet halen, of wordt het kiele kiele?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda maakt er weer een meesterwerkje van, smokey eyes noemt ze dat, m.a.w., heel veel zwarte troep op de ogen kalken.
Waarom Brenda niet meer komt, weet ik niet. Sharon zei dat het per ongeluk ging, dat glas water, maar ze heeft, net als Opperzwabber en Herma, een bloedhekel aan Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
Ja waarom komt Brenda niet meer en waarom gooide sharon dat water over Lieke heen en is hier een filmpje van ?
en ondertussen gaat ze zichzelf poederen. Dan mag ze daarna haar huidschilfertjes weer op Bianca achterlaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda maakt er weer een meesterwerkje van, smokey eyes noemt ze dat, m.a.w., heel veel zwarte troep op de ogen kalken.
Komt goed, denk ik. Ze krijgt waarschijnlijk een tien met een griffel, en een zoen van de juffrouw.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ze het allemaal binnen de tijdslimiet halen, of wordt het kiele kiele?
Het wordt hoog tijd dat iemand dat kind eens wat realiteit bijbrengt. Elke scheet die ze laat wordt de hemel ingeprezen, terwijl ze erger stinken dan tien beerputten bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
Komt goed, denk ik. Ze krijgt waarschijnlijk een tien met een griffel, en een zoen van de juffrouw.
Diploma gehaald, weer een doel bereikt. Huppa laat ze zo snel mogelijk haar doelen bereiken en oprotten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt goed, denk ik. Ze krijgt waarschijnlijk een tien met een griffel, en een zoen van de juffrouw.
Er staan 7 filmpjes op vol van vanmorgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
Ja waarom komt Brenda niet meer en waarom gooide sharon dat water over Lieke heen en is hier een filmpje van ?
Ja maar dat waterstukje nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef Ning het volgende:
[..]
Er staan 7 filmpjes op vol van vanmorgen.
Ze ligt de hele dag al op bed, dus dat zit er niet in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef FdW het volgende:
Kan Tas wel koken na haar zware operatie en bekkensgedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |