Ik gáf antwoord!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tubgirl is van oosterse (ik dacht chinese) afkomst jeweets.
@Yvonne. Jammer dat je geen antwoord wil geven.![]()
![]()
het ging over die kloons!quote:
Werkt goed die ip-banquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef yvonne het volgende:
Oh ANWB, de anderen die ook uit jouw IP kwamen gaan ook mee
Ach, bij m'n bezoeken hier krijg ik vaak een IP-bannetje mee. Niks ergs, kan ontelbaar nieuwe IP's refreshen ;Z.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef probeersel het volgende:
Snotterjong was een kloon van anwb en deze dus.....
vroutje is hier volgens mij niet blij mee![]()
Tsja, pech, en IP's gaan we niet voor Jan Doedel geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef probeersel het volgende:
[..]
Snotterjong was een kloon van anwb en deze dus.....
vroutje is hier volgens mij niet blij mee![]()
Wat moet je in een FB topicquote:
Vroutje heeft nog nooit op mijn werk ingelogd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, pech, en IP's gaan we niet voor Jan Doedel geven.
Dat gaat in MEDquote:
Maakt mij niet uit als je maar zorgt dat de ip-ban werkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gaat in MED
En nee dat zet ik er niet in.
Dan wil ik je niet horen klagen dat ik niet aan orginele usernames doe. Waarom zou ik, als de admins niet eens de moeite nemen om ze te vermelden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
Dat gaat in MED
En nee dat zet ik er niet in.
Weet jij nog wat je allereerste user was?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
Ach, bij m'n bezoeken hier krijg ik vaak een IP-bannetje mee. Niks ergs, kan ontelbaar nieuwe IP's refreshen ;Z.
Hoe ik ook m'n best doe om Yvonne te kwetsen, heel ergens heb ik toch beetje het idee dat ze toch wel blij is met m'n komst.
Is dat alles?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet horen klagen dat ik niet aan orginele usernames doe. Waarom zou ik, als de admins niet eens de moeite nemen om ze te vermelden?
o ja, dit was ik ook bijna vergeten: kânkâhhoerrrr.
komop yvonne, ban hem goed danquote:
Ja nu wel, maar dat ga ik niet tegen je vertellen, omdat ik je intens haat. Echt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
Weet jij nog wat je allereerste user was?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:24 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar dat ga ik niet tegen je vertellen, omdat ik je intens haat. Echt...
Maar mocht je een interessante aanbieding tegenover hebben, dan wil ik het best wel verklappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |