niet met hoge schoenen (converse/sb)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
Wat is er mis met lage sokken onder een lange broek? Je ziet ze meestal niet eens. Hoge sokken onder een korte broek vind ik veel gruwelijker.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:37 schreef DRNKnHGH het volgende:
waarom? en vooral als mensen dan op de fiets zitten en hun broek kruipt een beetje omhoog, dat je dan zo'n enkel zietwtf, koop normale sokken.
![]()
klacht: zie TT
EXACT! Of je bent een wijf, of je snapt er ook niets van. Trek normale sokken aan of helemaal geen sokken, maar doe niet mee aan die domme tenenkrommende hippe mode.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je ziet ze meestal niet eens.
ooit een sporter met hippe korte sokjes gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef yosander het volgende:
Wat als je gym hebt op school?
En ik ga geen lange broek bij gym dragen én ook geen aparte sokken meenemen.![]()
mits korte sokken. ik vind het walgelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Roellio het volgende:
Mijn sokken zitten wel eens allemaal in de was, dan draag ik korte sokken onder een lange broek.
Maar even wat anders... Je geeft hier dus openlijk toe dat je naar andere mannen kijkt?
ik heet ook P.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef callmeP het volgende:
gewoon als je dat ziet op de fiets naar toe fietsen en gewoon 'n dikke klap geven en dat zal m leren om voortaan niet meer et z'n enkel te gaan showen bij iedereen.
Nee, want je ziet ze niet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef knarfmk1 het volgende:
[..]
ooit een sporter met hippe korte sokjes gezien?
mijn klacht is juist als je ze wel ziet. nubquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, want je ziet ze niet!
Dat is het juist!
preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, omdat ze hele stoere wittte lange sportsokken hebben van de Marca!
Dat is het juist!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |