Voor de fun? Dat is zinloos geweldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o met slaan bedoel ik niet iemand tot bloedens
maar gewoon voor de fun
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef BossFight het volgende:
jeet kun do.
Zoek zelf maar op wat het inhoud.
hahahaquote:
okee maar dat is redelijk gayquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Boost het volgende:
capoeira...niet alleen een geweldige (vecht)sport voor lichaamsbeweging, maar ook muziek, gezelligheid...eigenlijk alles om het helemaal uniek te maken!
kick boxen heb ik al eens gedaan en dat vond ik saaiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Stakky het volgende:
kick boxen.
Ik zal eens kijken.. wil eerst weten wat alles inhoud anders sta ik zo 100 proeflessen te nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Tumble het volgende:
Taekwon do legt de nadruk meer op de trappen en kent aardig wat technieken om ergens los te komen en de tegenstander uit te schakelen.
Op karate was ik snel uitgekeken Taekwon do jarenlang gedaan
maar stap eens binnen voor een proefles de meeste vechtsporten die ik ken hebben altijd die mogelijkheid
haha ja dat klinkt wel gaafquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:30 schreef HellRaver het volgende:
Krav Maga!
Vraag me af of je dan weet wat capoeira eigenlijk inhoudt....denk dat het 1 van de meest acrobatische vechtsporten is, toch absoluut niet gay eigenlijk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
okee maar dat is redelijk gay
hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef mike4141 het volgende:
'Ik zoek een sport waar je een beetje leert rammen'
Word straatvechter![]()
haha gay is vrolijk weet je tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Boost het volgende:
[..]
Vraag me af of je dan weet wat capoeira eigenlijk inhoudt....denk dat het 1 van de meest acrobatische vechtsporten is, toch absoluut niet gay eigenlijk...
kijk maar eens op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=moReN9l2ap0
mmmm doet toch best pijn hoor als je geraakt wordt hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
haha gay is vrolijk weet je toch
maar ik wil liever een echte sport dan een beetje dansen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:30 schreef HellRaver het volgende:
Krav Maga!
die met die zwarte jas is toch capoeira?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef Boost het volgende:
[..]
mmmm doet toch best pijn hoor als je geraakt wordt haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |