Vanf de TIEN SITE: (12.55)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is dat al ergens bevestigd??????
Want ik heb vanalles in huis gehaald voor een leuke streamavond.![]()
Nou bereid je maar vast voor...die zal nog veel laten zien...die is niet op haar mondje gevallenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke eist 'intellect' van Palma.
Lijkt me persoonlijk niet nodig voor een huishoudster.
Typische Lieke arrogantie, met haar gemaakte toontje.
Het erge is, dat we allemaal weten dat ze het nog meent ook (uit haar begintijd).
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber kan zien dat de relatie van WB en A echt is, van H en L is het overduidelijk nep.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:52 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke geef in buiten nog wel een kansje.
Vreemd, ik word doodziek van die gast.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef Clank het volgende:
Brian kan niet mensen zieken zegt hij tegen Palma.
Dat klopt hij is laf. Zijn aanwezigheid is wel voldoende om de streamers te irriteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef Clank het volgende:
Brian kan niet mensen zieken zegt hij tegen Palma.
En weer reflectie bovenop reflectie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Clank het volgende:
Amanda geeft Lieke niet ouder dan 17/18 als ze haar ziet en hoort praten.
Palma stookt mee en zegt dat ze geen eigen initiatief toont.
LOL... Als ze het andersom zou zeggen, zou ik me ongerust maken. Nu bevestigt ze alleen maar het beeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber kan zien dat de relatie van WB en A echt is, van H en L is het overduidelijk nep.
Waarschijnlijk is haar door produktie voorgehouden dat ze de kans krijgt een echte ster te worden....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef riri het volgende:
Palma bemoeit zich weer aktief met het spel....
LOL.. Dat is wel het toppunt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Clank het volgende:
Amanda geeft Lieke niet ouder dan 17/18 als ze haar ziet en hoort praten.
Palma stookt mee en zegt dat ze geen eigen initiatief toont.
De redactie baalt denk ik als een stekker van die actie van Huubquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef lillkiss het volgende:
peter6000:
12:55 - Huub trekt zich terug
Huub heeft de groupiedag, voor wat betreft zichzelf, geannuleerd. Gister gaf hij al aan te twijfelen, maar vandaag heeft hij heeft dus blijkbaar de knoop definitief doorgehakt. Opmerkelijk als je je bedenkt dat het juist zijn idee was, samen met Jaap. De groupiedag voor Jaap en Dennis gaat natuurlijk gewoon door. Misschien heeft de Oldenzaler dan alsnog zin om zijn groupies binnenkort uit te nodigen…
bron: tien
En meteen met conjo schelden als ze het iets anders wilquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:00 schreef Meganog het volgende:
Brian gaat de doelstellingen van Amanda door haar op papier laten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |