Dan hoor je er idd thuis. Ik heb nog geen boek aangeraakt voor de examens, en met mij vele anderen. (althans dat zeggen ze)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:11 schreef nvido het volgende:
En ik moet eerlijk zijn, mijn vmbo-diploma heb ik, zonder op te scheppen, met 5 uurtjes wiskunde te leren behaald.
waarom zeg je dan dat alle vmbo-ers dom zijn en altijd zo zullen blijven. Terwijl er toch een selectie van die dombo's het toch wel haalt tot het hbo.. , wijsneusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben gedaan hoeven zich natuurlijk niet aangesproken te voelen door mijn uitspraak, wijsneus.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:11 schreef nvido het volgende:
...En ik moet eerlijk zijn, mijn vmbo-diploma heb ik, zonder op te scheppen, met 5 uurtjes wiskunde te leren behaald....
hboquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat alle vmbo-ers dom zijn en altijd zo zullen blijven. Terwijl er toch een selectie van die dombo's het toch wel haalt tot het hbo.. , wijsneus
Omdat VWO'ers kneusjes zijn(uit ervaring)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:15 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
En havo is beter dan vmbo omdat? Wij kregen precies dezelfde boeken alleen het werd iets minder zwaar (10%) meegeteld.
Bij mij was het juist omgedraaid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 05:42 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik deed VMBO-T op een VMBO-T/HAVO/VWO school, en er was daar helemaal niets mis met het VMBO of de VMBO-ers.
Toen ik daarna echter naar een 100% VMBO school ging was het echt één grote tering zooi.
VMBO scholen.![]()
Als je VMBO-T doet moet je echt altijd voor een VMBO-T/HAVO/VWO school kiezen in plaats van een VMBO school.
Dat is dus zó waar, he? Mijn zusje heeft VMBO gedaan en dat eerst op een VMBO school. Ze moest zich vooral rustig houden, onzichtbaar blijven en af en toe duiken als er weer een stoel door het lokaal vloog. Na een jaar trok ze het niet meer en ging naar een VMBO-T/HAVO/VWO school. Daar heeft ze het veel beter naar haar zin gehad met klasgenoten die zich tenminste een beetje wisten te gedragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 05:42 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik deed VMBO-T op een VMBO-T/HAVO/VWO school, en er was daar helemaal niets mis met het VMBO of de VMBO-ers.
Toen ik daarna echter naar een 100% VMBO school ging was het echt één grote tering zooi.
VMBO scholen.![]()
Als je VMBO-T doet moet je echt altijd voor een VMBO-T/HAVO/VWO school kiezen in plaats van een VMBO school.
Vooral dat laatste " ik heb heus niet geleerd " stuk is vaak niet waar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dan hoor je er idd thuis. Ik heb nog geen boek aangeraakt voor de examens, en met mij vele anderen. (althans dat zeggen ze)
Slechts 80%.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze doen net alsof mensen die op het VMBO zitten automatisch criminelen zijn.
HAVO is beter dan VMBO omdat VWO'ers kneusjes zijn? Goed zo, jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Omdat VWO'ers kneusjes zijn(uit ervaring)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |