Alsof iemand op Havo of VWO nooit een propje heeft gegooid, of iemand een keer heeft uitgescholden. Wat een onzin.quote:Een grote meerderheid van de leerlingen, ruim 80 procent, zegt zich wel eens schuldig te maken aan lichtere misdragingen, zoals met dingen gooien in de klas, verbale agressie en het stelen van bedragen kleiner dan vijf euro.
Ook 'ander' VMBO-volkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Sanderrrr het volgende:
inderdaad, en niet alleen in de grote steden, daar is altijd meer criminaliteit.
Inderdaad, maar nu doen ze net alsof het VMBO een broedplaats is voor criminelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef Apotheose het volgende:
misdragen zit toch gewoon in de mens zelf. Of je nou op t VMBO zit of op de HAVO... Alsof ze daar alleen maar braaf in de schoolbankjes zitten met de armen over elkaar
We bedoelen eigenlijk gewoon allochtonenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ja ik denk ik zeg het maar iets subtieler anders krijg ik meki weer achter me aan.
Nee het is doodnormaal als je als docent van alles naar je hoofd krijgt als je die kutmennekes iets wil leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
NEEE, met dingen gooien in de klas...
Verschrikkelijk...
![]()
Oe, geweldige post! Je hebt me overtuigd! Wat een argumentatie ook, wauw!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef thedude0 het volgende:
Wat een jank topic.
Mensen op het VMBO zijn gewoon dom, zo is het nu en zo zal het altijd blijven
Alsof het ook echt een constante stroom van propjes isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee het is doodnormaal als je als docent van alles naar je hoofd krijgt als je die kutmennekes iets wil leren.
jij wel dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Oe, geweldige post! Je hebt me overtuigd! Wat een argumentatie ook, wauw!
Zo te zien ben jij dus niet goed genoeg voor het VMBO?![]()
Jij begint over propjes, in dat stukje staat 'dingen' gooien...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Alsof het ook echt een constante stroom van propjes is. Ook ging het om propjes gooien in het algemeen, niet perse tegen de docent. Kan dus ook tegen een klasgenoot die voor je zit.
Dan verander je propjes in een stuk pen, wat maakt mij het uit. Het principe is hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij begint over propjes, in dat stukje staat 'dingen' gooien...
En je wilt zeggen dat dit wel goede argumentatie is ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Oe, geweldige post! Je hebt me overtuigd! Wat een argumentatie ook, wauw!
Zo te zien ben jij dus niet goed genoeg voor het VMBO?![]()
Ik zal niet zeggen dat VMBO op enige manier verbeterd is ten opzichte van de Mavo, maar ik word zo ziek van die mensen die alleen maar zeggen dat VMBO-ers gelijk staan aan drugsgebruikende criminelen, die de hele dag alleen maar zitten te verrekken op school.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Simmertje het volgende:
Zolang het Vmbo niet afgeschaft wordt zal dit wel zo blijven. Het is te hopen dat ze ooit weer opsplitsen in de Mavo en Vbo.
Dat klopt wel ja, het is niet zo dat je een hele prestatie hebt geleverd als je dat diploma hebt gehaald, maar dan hoef je nog niet zo denegerend te doen over de mensen die dat hebben gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Aasgier het volgende:
Je zal er in elk geval minder gemotiveerde leerlingen vinden dan op scholen met een hoger niveau.
Zelfs al haal je je diploma kan je er dan nog echt trots op zijn of moet je je bijna schamen voor dat diploma?
Het hele imago en het hele school systeem is eigenlijk gewoon triest?
Inderdaad!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat VMBO op enige manier verbeterd is ten opzichte van de Mavo, maar ik word zo ziek van die mensen die alleen maar zeggen dat VMBO-ers gelijk staan aan drugsgebruikende criminelen, die de hele dag alleen maar zitten te verrekken op school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |