Misschien is hij wel gewoon een haarkenner.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Chowi het volgende:
Je bent gék, Stofje.
Hé, dat is best een plausibele verklaring.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien is hij wel gewoon een haarkenner.
[Haha].quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Chowi het volgende:
Iedereen mag van mij een ban krijgen. Behalve ik. Want ik ben Stof.
Het zijn zware tijden tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Litso het volgende:
Ik krijg maar geen ban. Gister nog tegen Remlof "Krijg kanker en sterf" gezegd, maar nee hoor.
Nouja, ik had vorige week nog een kleine aanvaring met yvonne maar uit angst voor een IP-ban met terugwerkende kracht ga ik daar niet verder op inquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn zware tijden tegenwoordigik krijg het ook niet meer voor elkaar
mietjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, ik had vorige week nog een kleine aanvaring met yvonne maar uit angst voor een IP-ban met terugwerkende kracht ga ik daar niet verder op in
ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Litso het volgende:
Jamaar, dan moet ik me weer bij d'r inlikken voor een unban en de vorige keer heb ik een uur moeten poetsen om die smaak weg te krijgen
Do tell.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga niet vertellen hoe ik net 7up in m'n oog kreeg want dan gaan jullie me uitlachen
Ik moest lachen en toen vergat ik zomaar zelfs een note te zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Litso het volgende:
Ik krijg maar geen ban. Gister nog tegen Remlof "Krijg kanker en sterf" gezegd, maar nee hoor.
Prutsmod.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest lachen en toen vergat ik zomaar zelfs een note te zetten
Koste je bijna een ban joh kankerlijerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef Litso het volgende:
Hihi nee grapje dribbel_ je bent een brave hond
*aai
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:05 schreef Litso het volgende:
Dribbel, mallerd. Steek je poot eens in een gehaktmolen? Braaaaaaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |