Als je dat van The Office vind snap je die show echt nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Schijtgeit het volgende:
Alleen South Park is soms tof op die zender, voor de rest is het allemaal veels te Amerikaans( flauw, moralistisch, overdreven en flauw) kortom: kut.
Huh? The Office is juist één van de weinige programma's die NIET herhaalt worden, Ja s'avonds laat nog 1 keer mocht je het gemist hebben... logisch,quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben het met beide volledig eens.
Vandaag 2x dezelfde The Office gezien...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben het met beide volledig eens.
Vandaag 2x dezelfde The Office gezien...
daarom zag hij het dus waarschijnlijk 2x op één dagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:14 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Huh? The Office is juist één van de weinige programma's die NIET herhaalt worden, Ja s'avonds laat nog 1 keer mocht je het gemist hebben... logisch,
Ze zenden het op zich niet totaal door elkaar heen uit, alleen op productievolgorde, helaas wijkt dat vaak af van de originele uitzendvolgorde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:59 schreef Richardfun het volgende:
funrider, het probleem is dat ze eps totaal door elkaar heen uitzenden, daardoor verneuken ze een aantal series gewoon. Enige reden dat het mij niet zo boeit is omdat ik de meeste toffe series op CC al gezien heb
Btw, toffe Coupling avatar
viel het je niet op dat in seizoen 1 oma eerst dood was en een paar eps later gezellig kerstmis kwam vieren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef Steeven het volgende:
Ik vind Comedy Central echt een prachtzender. De series zenden ze ook netjes op volgorde uit; ze beginnen niet zoals andere zenders onaangekondigd vanaf het begin of gooien alle eps door elkaar. Althans, bij de series die ik volg niet (Office, 70's Show, Scrubs).
Ik neem het niet zo nauwquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Richardfun het volgende:
Steeven, that 70s show zenden ze absoluut niet goed uit, zelfde geldt voor Scrubs maar als je het niet nauw volgt valt dat niet altijd op.
Ja maar meer fouten heb ik niet bepaald opgemerkt. Vaak is het zo dat ik twee dagen lang volg, dan een dag niet, of twee dagen, en als ik daarna weer kijk valt het in de lijn van wat ik eerder heb gezien. Als ik zie hoe RTL bv omgaat met The X-Files, door het uit te zenden beginnende bij seizoen 9, dan te kappen, dan vanaf seizoen 1 weer verder te gaan, dan het tijdstip te veranderen en dan helemaal te stoppen, dát is pas onzin. Nee, dan ben ik blij met het schema van Comedy Centralquote:viel het je niet op dat in seizoen 1 oma eerst dood was en een paar eps later gezellig kerstmis kwam vieren?
Je praat een beetje naar het karakter in je avatar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo ingewikkeld aan is om gewoon de eps uit te zenden volgens het originele UITZENDschema...
Eerst keek ik t regelmatig maar nu niet meer zo, heb alles nu wel weer gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:47 schreef Daverz het volgende:
Ze herhalen heel veel.
Nu notabene dezelfde aflevering van de Wayans bros. als gisteren....
Jij kijkt om 4 uur 's nachts CC?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:47 schreef Daverz het volgende:
Ze herhalen heel veel.
Bij Reno 911! merk ik het niet meer, aangezien het derde seizoen wordt uigezonden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:47 schreef Daverz het volgende:
Ze herhalen heel veel.
net om 20u was er nog een nieuwe ep en zondag weer 1...die worden niet herhaaldquote:
ze maken al reclame voor een aantal nieuwe shows..(allemaal brits..)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog twee afleveringen en dan zijn de office uitzendingen op. Scrubs begint ook al aardig op zijn eind te lopen volgens mij.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen, eindeloze herhalingen of een nieuwe show in het schema...
vooral die 2de vond ik leuk!quote:
Zou echt geweldig zijn als ze dat gaan uitzendenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:48 schreef Steeven het volgende:
Britse The Office, Extras, Fawlty Towers, Blackadder, Bottom, The Young Ones; om maar wat te noemen.
Nog 5 afleveringen van The Office en nog ongeveer 4 seizoenen van Scrubs...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog twee afleveringen en dan zijn de office uitzendingen op. Scrubs begint ook al aardig op zijn eind te lopen volgens mij.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen, eindeloze herhalingen of een nieuwe show in het schema...
he bahquote:Op zondag 22 juli 2007 01:48 schreef Steeven het volgende:
Britse The Office, Extras, Fawlty Towers, Blackadder, Bottom, The Young Ones; om maar wat te noemen.
Zondequote:geen van bovengenoemde series worden het helaas.
Inderdaad,quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef MaxPower het volgende:
Comedy Central![]()
Begin nu echt te genieten van die zender. Moest eerst een beetje wennen aan Reno911, maar nu je de karakters een beetje kent is het echt heel gaaf met meerdere keren per ep een schaterlach.Southpark is altijd goed, Office is zwaar ok, moest ook daar eerst wennen omdat ik de Britse gewend was.
En met de bagger die nu op de andere zenders te zien is, ideaal!
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:01 schreef wolferl het volgende:
The Office (US)
Scrubs
That '70's Show
Southpark
Reno 911
Stuk voor stuk pracht serie's.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:35 schreef Kokstra het volgende:
Two Pints of Lager and a Packet of Crisps komt er op vanaf augustus, een Engelse comedy, ooit een keer op de site gelezen maar nu is het nergens meer terug te vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |