Fez, Red en Kelso. Daar moet ik wel om lachen, Fez omdat ie zo raar is, Red omdat ie zo 'duidelijk' is en Kelso omdat hij dom is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef Felixa het volgende:
Ik heb nou een paar keer naar That '70s Show gekeken maar ik vind er niks aan.
Ik heb er nog niet 1x om gelachen...
Welke fan kan mij de charme van deze serie uitleggen??![]()
Ubertof. Eric is gaaf, Red is gaaf. Die vrouw lacht superirritantquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef Felixa het volgende:
Ik heb nou een paar keer naar That '70s Show gekeken maar ik vind er niks aan.
Ik heb er nog niet 1x om gelachen...
Welke fan kan mij de charme van deze serie uitleggen??![]()
That's Leo, maaaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef DaFrenk het volgende:
Die baas van Hyde in That 70s Show vind ik ook zo fantastisch.. laatst met The Game of Life (Levensweg).. ik lag in een deuk
1x11 - Dangle's Moving Day, was er eergisteren weer op ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
Hey kan iemand mij vertellen in welke aflevering van Reno 911 Travis die kinderen een rondleiding geeft en de meest erge dingen aan ze verteld?
Die was wel vet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef Kokstra het volgende:
[..]
1x11 - Dangle's Moving Day, was er eergisteren weer op ofzo
CC zit al een tijdje op de frequentie waar The Box vroeger zat. Is dus voor zo'n beetje iedereen beschikbaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef koffiegast het volgende:
ff een stomme vraag, iemand die me kan vertellen hoe het zit qua comedy central in nederland? Want vermeende dat het uitkwam op de tv, maar kweet niet welke abbo/zender, iemand die het heel simpel opsomt of gaat dit topic voornamelijk om de amerikaanse variant ?
bedankt, ziet er naar uit dat ik dus op de kabeltv ff moet kijke of het heeft...kpn digitaal iig nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
CC zit al een tijdje op de frequentie waar The Box vroeger zat. Is dus voor zo'n beetje iedereen beschikbaar.
* Richardfun slaps RaymanNLquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
De office is idd echt een toffe serie, ik heb gisteren eindelijk voor het eerst een aflevering goed gekeken. (dat was die aflevering met het nieuwe personeel) En aangezien Jensen! nu voorbij is, kan ik vanaf nu mooi The Office US kijken om 22:30
![]()
De office is deels zo gaaf omdat de personages zo'n goede lijn hebben, waar je je eerst in moet werken, dus daarom duurt het voor velen langer dan 1 episode om het leuk te vinden..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:27 schreef Willewa het volgende:
That 70's show!! en Scrubs, Teachers, South Park, Wayans Brothers, Jamie Foxx Show zijn echt master
The Office begin ik ook steeds grappiger te vinden terwijl ik het eerst echt dikke bagger vond. Reno 911 vind ik niet echt boeiend.
Ode aan Comedy Central.
Raar iddquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef AirRaid het volgende:
kerstafleveringen van southpark en the office![]()
Ik denk 10 weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Raar idd![]()
Wat zal CC hierna van SP gaan uitzenden? Seizoen 10, weer 6? of toch iets nieuws?
Ben nu ook Office fan trouwens, zoals eerder gezegd 'je moet het wat vaker kijken', gedaan en ik vind het nu erg tof. Daarnaast is die Karen ook niet onaardig![]()
Gister om 23:50 moet die aflevering dan geweest zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik denk 10 weerZag tenminste een paar scènes van dat seizoen in een nieuw promofilmpje
Seizoen 2 aflevering 25 (Cat Fight Club) als ik het goed heb.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef MaxC het volgende:
Welk aflevering en seizoen zijn ze nu bij That 70's Show?
Dat was deel 2 van die Super Adventure-club aflevering... Deel 1 hebben ze volgens mij deze keer niet uitgezondenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gister om 23:50 moet die aflevering dan geweest zijn.
Er is maar één deel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat was deel 2 van die Super Adventure-club aflevering... Deel 1 hebben ze volgens mij deze keer niet uitgezonden![]()
Seizoen 10 dus weer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat was deel 2 van die Super Adventure-club aflevering... Deel 1 hebben ze volgens mij deze keer niet uitgezonden![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Heb Comedy Central tegenwoordig iedere avond opstaan. Heerlijke zender!
Ben het met beide volledig eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef -Menn0- het volgende:
Lang leve Comedy Central!!
Wel jammer dat ze dingen wel heel vaak herhalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |