Speciaal voor jou een nieuwsberichtje dat niets met de iPhone te maken heeft: http://www.macrumors.com/(...)rite-developer-beta/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef Jarno het volgende:
Ik ben die hele iPhone zo beu he.
En je hebt hem nog niet eens!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef Jarno het volgende:
Ik ben die hele iPhone zo beu he.
Ja, ik zag net op MacRumors ook al een berichtje over een Leopard roadmap, dus er gebeurt nog wel iets anders dan de iPhone daar kennelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een nieuwsberichtje dat niets met de iPhone te maken heeft: http://www.macrumors.com/(...)rite-developer-beta/
Ja, ze zijn er nog
Pas bij een opslagcapaciteit van 100GB hoef ik 'm.quote:
Oh, en GPS.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pas bij een opslagcapaciteit van 100GB hoef ik 'm.
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op MacRumors ook al een berichtje over een Leopard roadmap, dus er gebeurt nog wel iets anders dan de iPhone daar kennelijk.
Idem. Komen er eindelijk weer eens nieuwe Macs en Mac software uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:
Nouja, ik heb verder niks tegen die iPhone (alhoewel een groot glas water schijnt te helpen) maar ik zal blij zijn als het kreng uit is en we verder kunnen.
Tiger is ook trager dan Panther, terwijl Panther weer sneller is dan Jaguar. Ik weet niet waarom, maar ik ben blij dat ze er geen trend van hebben gemaakt om elke versie van OS X trager te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:
Tiger is best traag als je een paar dagen in Leopard gewerkt hebt, zeg. Dat belooft nog wat als straks de debug code nog uit Leopard gehaald is enzo..
Ik vind het niet erg als dat nog een week of anderhalf duurt, ik heb nu tentamens en dan wordt ik niet zo afgeleid door al dat nieuwe spul. Die iPhone kan ik toch nog niet kopen, dus ach...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Komen er eindelijk weer eens nieuwe Macs en Mac software uit.
Sowieso niet voor mensen die niet even 500 dollar of euro uitgeven aan een telefoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Voor de gemiddelde student met nul interesse in gadgettelefoons en weinig geld is dat ding sowieso niet boeiend.
Met een abonnement valt het best mee waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso niet voor mensen die niet even 500 dollar of euro uitgeven aan een telefoon..
Nou ja, gezien de huidige trend met pocket organizers enzo. Ik ken meerdere mensen van mijn leeftijd met betere baantjes en meer interesse in exotische gadgets die wel een spannende organizer hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso niet voor mensen die niet even 500 dollar of euro uitgeven aan een telefoon..
http://playlistmag.com/reviews/2005/03/airfoil/index.phpquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef Skic. het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik die twee seconden not-sync kan opheffen? Ik heb al VLC met Airfoil getest, zelfde ..
Door VLC juist in te stellen zou het moeten lukken dus.quote:However, keep in mind that just like iTunes, there?s a slight delay between when a sound is produced by an application and when it?s played back by your AirPort Express, so don?t expect to watch a DVD on your computer while playing the audio back through your stereo. (Actually, this is possible, though not without glitches: The free MPlayer OS X and VLC media player have audio offset/de-sync features that let you manually sync the audio and video of a DVD; the Airfoil Help system provides details on setting this up.)
Ik heb ook een leuke PDA, maar wat ik zal zei, die heeft wel verwisselbaar flash geheugen, GPS, etc, etc. Ik kan er alleen niet mee bellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou ja, gezien de huidige trend met pocket organizers enzo. Ik ken meerdere mensen van mijn leeftijd met betere baantjes en meer interesse in exotische gadgets die wel een spannende organizer hebben.
Hmm, niet ideaal, maar als het niet anders kan. Is goedkoper dan weer nieuwe speakers kopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://playlistmag.com/reviews/2005/03/airfoil/index.php
[..]
Door VLC juist in te stellen zou het moeten lukken dus.
Man, ik heb Airtunes!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Tijn het volgende:
En een kabeltje van je Mac naar je speakers is geen oplossing?
I am the mighty finder, I can find anythingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Het filmpje waar deze titel op gebaseerd is, is meesterlijk.
i dunno... Ik denk dat het zo blijft als het nu is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef Skic. het volgende:
Weet iemand die Leopard draait of dat hele Airfoil straks overbodig is?
I.v.m. de delay gok ik van niet, want als er iets in Leopard komt is het ook meteen goed ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef Skic. het volgende:
Weet iemand die Leopard draait of dat hele Airfoil straks overbodig is?
Dat gaat samen hoor, ik spaar, en heb geen vriendinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef iFreaky het volgende:
Op school had je het nog over je rijbewijs.
Wel filmpje dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Het filmpje waar deze titel op gebaseerd is, is meesterlijk.
Retired, no girlfriend, gaar accent.... wat een trailertrash.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Rensz het volgende:
Hoi, gaat iemand Craig nog een bezoekje brengen?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef Erotica_ het volgende:
iPhone is foking groot
Makkelijk, gewoon zo'n zwerver aanspreken of ie voor $10,- a / $20,- 2 dagen voor de deur van de Applestore wil liggen..En wat maakt die $10,- /$20,- nou uit op $1000,-quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik heb al gehoord dat er via allerlei advertentie sites mensen zichzelf aanboden om betaald in de rij te gaan liggen voor een iPhone.![]()
Tja, nee dank je. Maar komt ie nog uit in Europa want ik heb het iPhone gebeuren nooit bijgehoudenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Past ook je gelijk je dock en koptelefoon in!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik heb al gehoord dat er via allerlei advertentie sites mensen zichzelf aanboden om betaald in de rij te gaan liggen voor een iPhone.![]()
En zit je nu fancy draadloos vanuit de Starbucks te internetten, lurkend aan een Vanilla Latté?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef DutchErrorist het volgende:
hoi
Nee ik ben daar alleen nog maar geweest toen ik in de Barnes & Noble was eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En zit je nu fancy draadloos vanuit de Starbucks te internetten, lurkend aan een Vanilla Latté?
Wat voor muziek wil je horen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, heeft er iemand nog alternatieven voor M1live of Di.fm beide internetradio zenders zijn uit de lucht..
Beetje zomerige House, Soul House of Funky disco is m'n mood anders moet ik zo stom blijven staren naar de regen buiten..quote:
Had ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan NL'se muziek?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:22 schreef DutchErrorist het volgende:
owja mr. noodle is dit niet wat voor je..
http://www.radiocontinu.nl/
Kom op dat is toch heel erg gezellig?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan NL'se muziek?
Het is maar net wat je onder de definitie van "gezellig" verstaat, Jannes, Jantje Smit, Gert & Hermien, René Froger en z'n homeboys dat zijn toch niet "artiesten" waar ik vrolijk van wordt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kom op dat is toch heel erg gezellig?
Tis maar 1 dagje... DAY OF SILENCE!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Beetje zomerige House, Soul House of Funky disco is m'n mood anders moet ik zo stom blijven staren naar de regen buiten..
Hele tijd naar Shake and pop luisteren is ook niet alles
1 dagje? Over een 2 weekjes wordt er bekend gemaakt of heel die radiozender nog bestaat. En ik denk niet dat het gaat gebeuren. Eigenlijk best jammer, er zat toch wel een variatie aan goede electronische muziek tussen.quote:
Ondertussen heeft Tweakers het bericht ook al overgenomen. En wat een "quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:48 schreef Tijn het volgende:
Ok, het is The Register... maar toch: de Mac zit inmiddels op 13% marktaandeel in de VS
En een Apple?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef Tijn het volgende:
Ja, het is wel duur he, zo'n Macintosh.
Man, waarom heb jij geen PM?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef Jarno het volgende:
Nondeju, maar je kunt toch wel íets met zo'n plastieken witte doos?!?!
Nee dat kan alleen op de grijze variantenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef Jarno het volgende:
sWel.quote:
Als honden eropquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef Jarno het volgende:
Ik weet het niet. Ik ken dat merk niet. Maar in je handleiding zal vast wel wat staan over virtual servers of port forwardingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef super-muffin het volgende:
Hey Swets,
even een laat antwoord op welke router ik heb:
Prestige 2602H-61
En dan, waar kan ik poorten forwarden ed?
Gewoon netjes verwijderenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om in OS X de melding van het onjuist verwijderen van media uit te schakelen? OS X wil blijkbaar alleen dat je de media in vanuit het systeem verwijdert. Nou Apple, da hoeft niet, hoor!
MacParDeluxe kan dat volgens mij. Of bedoel je dat je het wachtwoord niet weet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad, die melding geven ze niet voor niks lijkt me.
Hoe kun je trouwens RAR's uitpakken met een wachtwoord?
Niet? Toch vreemd dat een XP bak dan vaak de laatst toegevoegde bestanden gewist heeft...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou Apple, da hoeft niet, hoor!
Ja, maar het duurste abonnement komt neer op bijna 12 uur beltijd PER DAG, en 's nachts tellen we dan al niet mee. Aangezien dataverbruik ook niet bij die minuten zit hang je dan dus letterlijk continu aan de telefoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef TwyLight het volgende:
het is ook meer een pda (zakelijk) dan een telefoon voor de leken die 10 minuten in de maand bellen
Thnx, en ik weet de wachtwoorden nog wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MacParDeluxe kan dat volgens mij. Of bedoel je dat je het wachtwoord niet weet?
Sterker nog, XP heeft standaard geen schrijfcache, OS X wel. Dus zomaar een stick eruit trekken is onder OS X nog gevaarlijker. Denk aan spotlight die in de achtergrond een indexje aan het wegschrijven is, of OS X die een .DS_Store op je stick zet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet? Toch vreemd dat een XP bak dan vaak de laatst toegevoegde bestanden gewist heeft...
Als je icoon verdwenen is....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sterker nog, XP heeft standaard geen schrijfcache, OS X wel. Dus zomaar een stick eruit trekken is onder OS X nog gevaarlijker. Denk aan spotlight die in de achtergrond een indexje aan het wegschrijven is, of OS X die een .DS_Store op je stick zet.
Wat wel weer "minder" is, is dat je geen waarschuwing krijgt wanneer het veilig is je stick te verwijderen nadat je hem geject heb.
Houd toch op. Bij veel apparaten kun je gewoon daar vanuit loskoppelen. Waarom moet OSX dan altijd die melding geven? Is dat slecht voor m'n, in dit geval, PSP dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef TwyLight het volgende:
mensen die os x in haar anus neuken door media te verwijderen zonder te ontkoppelen
please die a painfull death
Gewoon simpel programmatje toch, werkt prima hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gebruikte eerst UnRarX maar dat was een vaag programma.
Ja... je schrijfactie kan nog niet afgelopen zijn. Dan kan je je removable storage verneuken en moet je je kaartje volledig formateren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Houd toch op. Bij veel apparaten kun je gewoon daar vanuit loskoppelen. Waarom moet OSX dan altijd die melding geven? Is dat slecht voor m'n, in dit geval, PSP dan?
Al je data kwijt daarentegen....quote:Ik vind het gewoon een irritante melding.
Dat is het punt, meestal trek ik hem er dan lyrisch uit, en krijg ik alsnog de melding. Tegenwoordig tel ik dan even tot vijf, en trek ik hem er dan pas uit. Maar dat begint irritant te worden als ik snel weg moetquote:
O.a. met die wachtwoorden. Vond ik niet zo heel erg handig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gewoon simpel programmatje toch, werkt prima hier.Wat is d'r mis mee?
Heb je de laatste versie? Ik vond de upgrade naar 2.1 heel veel schelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef broer het volgende:
Ik begin echt zwaar genoeg te krijgen van dat logge en lomp-trage NeoOffice. Kent iemand nog een soepel lopende open source variant op Office? En dan eigenlijk vooral Word?
Ik snap dat dan weer niet he? Als dat nummerbehoud dan zo makkelijk moet zijn, waarom duurde het bij mij een f*cking 2 maanden voordat ik m'n oude nummer kon gebruiken..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
De iPhone activatie is trouwens wel erg makkelijk gedaan zeg. Werkt toch wel briljant als je dat zo ziet:
http://www.apple.com/iphone/usingiphone/activation_medium.html
iTunes? Lekker hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben al mijn cd's aan het rippen..
Best toffe features:quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat iriver tegenwoordig best mooi spul maakt...
Voor RAR's met wachtwoorden gebruik ik Stuffit Expander. Verder is dat een bagger programma, maar de rest werkt meestal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
O.a. met die wachtwoorden. Vond ik niet zo heel erg handig.
UnRarX kan gewoon met wachtwoorden overweg hoor. Rechtsboven heb je een paar knoppen, Password, Test, Browse en Extract. Als je dubbelklikt op een rar met een wachtwoord geeft ie eerst een error, maar als je dan boven op password klikt en vervolgens op extract dan werkt het gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
O.a. met die wachtwoorden. Vond ik niet zo heel erg handig.
Ik denk dat 'ie dat bedoelde met niet zo handig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
UnRarX kan gewoon met wachtwoorden overweg hoor. Rechtsboven heb je een paar knoppen, Password, Test, Browse en Extract. Als je dubbelklikt op een rar met een wachtwoord geeft ie eerst een error, maar als je dan boven op password klikt en vervolgens op extract dan werkt het gewoon
Ik heb 2.1, inderdaad. Die upgrade scheelde wel, dat klopt. Maar toch moet ik NeoOffice echt minimaal één keer per dag stoppen en opnieuw opstarten, anders is het niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef Zpottr het volgende:
Heb je de laatste versie? Ik vond de upgrade naar 2.1 heel veel schelen...
Wat zagen we elkaar eigenlijk veel voordat we twee kamers, twee Macs en twee LaCie's hadden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Half-Life 2 spelen in bootcamp
Gaat verdomde lekker ook nog is.
Ik vond deel 1 zo gaaf dus nu dacht ik ach.
iChat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zagen we elkaar eigenlijk veel voordat we twee kamers, twee Macs en twee LaCie's hadden..
Kan jij eigenlijk als je Bootcamp of iets soortgelijks hebt draaien instellen dat je totaal niet met 't internet verbonden wilt zijn, behalve bij games bijvoorbeeld? Ik vertrouw Windows echt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Half-Life 2 spelen in bootcamp
Gaat verdomde lekker ook nog is.
Ik vond deel 1 zo gaaf dus nu dacht ik ach.
Hmz, zal me d'r es wat over inlezen. En is d'r ook een toffe bijna kale Windows voor Bootcamp verkrijgbaar (hoeft niet legaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef Geqxon het volgende:
Mwa, achter een router heb je met Windows XP SP2 geen probleem, zolang je maar niet surft.
Dat bedoel ik met niet handig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
UnRarX kan gewoon met wachtwoorden overweg hoor. Rechtsboven heb je een paar knoppen, Password, Test, Browse en Extract. Als je dubbelklikt op een rar met een wachtwoord geeft ie eerst een error, maar als je dan boven op password klikt en vervolgens op extract dan werkt het gewoon
Nee. Winkelpersoneel is er om te stalken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef Geqxon het volgende:
Is het voor een winkel irritant als je na twee weken al gaat vragen hoe het met je reparatie gaat?
Zolang ik maar niet bekend sta als "Dat kutkind dat telkens komt vragen hoe het met zijn Macbook gaat".quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Winkelpersoneel is er om te stalken.![]()
Whehehquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop op een mooi rood Vodafone logo op de achterkant.
Gister ook al.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Demonoid
We had a system problem which will force us to restore everything from backup.
The disks are pretty much empty right now and until we are able to upload the backup and set up everything up, we have to close down.
We.ll be back as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
![]()
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3668quote:The Adobe® Photoshop® Lightroom™ 1.1 update includes these enhancements:
• Flexible image management for multi-computer workflows
• Improved Noise Reduction and Sharpening technology
• New camera support
En dan krijg ik:quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef TwyLight het volgende:
je moet op dat regeltje tekst onder Mac OS X klikken om het serienummer te zien...
Godsamme wat een gekloot met drivers en USB, niet te zuinig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De middelste.
Voor zover ik weet is bootcamp nog steeds Beta, zeker voor Vista. Ik geloof dat het tegen de tijd van Leopard dan wel fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Godsamme wat een gekloot met drivers en USB, niet te zuinig..
Dan ligt het aan je stomme PC..quote:
Je bent er op vooruit gegaan merk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Leuk, Macbook terug. Helaas geeft "About This Mac" geen serienummer, nog steeds de whine, duur het nog 74 uur voordat mijn accu opgeladen en heb ik van de APR er 20 gratis batterycycles bij gekregen.
Ugh, het is wel een nasty workaround. Ik wacht wel weer op de volgende update..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef Junkie het volgende:
Mac OS X 10.4.10 (#4): Audio pops: explanation, workaround and fix; more
http://www.macfixit.com/article.php?story=20070625093827106
Iemand had hier toch problemen mee?
Ik ben al blij zat dat mijn scharnier wat minder scheef zit, ik weer geluid heb, en de gele vlekken weg zijn. Topcase en schermrand vervangenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je bent er op vooruit gegaan merk iken daar heb je Apple Care voor gekocht
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Geqxon het volgende:
O en ik heb een vergeelde Macbook adapter gezien vandaag. Whehe
Ik heb werkelijk nog 0 problemen gehad met de Postbank, bij andere banken des te meer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Postbank.
Ga eens bankieren bij een echte bank. Een bank met een echt rekeningnummer, niet zo'n nep half rekeningnummer.
Inderdaad, wel vervelend tho. Oh well, dan maar zorgen dat er muziek aanstaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ugh, het is wel een nasty workaround. Ik wacht wel weer op de volgende update..
Jaja, infrarood gaat het in 2007 weer helemaal maken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef super-muffin het volgende:
Vervelend, mijn Mighty Mouse hapert als ik bestanden overstuur naar mijn 6300
Wat is er nieuw aan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, mijn Macbook laad nu al helemaal niet meer op, nadat ik hem compleet leeggetrokken heb. Het was dus niet het punt dat hij op 56% hing, maar meer het punt dat hij gewoon niet op wou laden.
Verder heb ik nu een adapter met een vernieuwde magsafe plug!
Daarnaast zijn de eerste reviews die ik via macrumors heb gelezen niet allemaal even positief (ook niet super negatief hoor, maar er zijn gewoon wat mindere punten aan het apparaat).quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef Rock-shocker het volgende:
iPhone SchmiPhone.
Vet apparaat hoor, maar zonder koppelverkoop hoeft het van mij niet. Ik kan vijfhonderd euro wel aan een ander vet apparaat uitgeven.
Eei, moet ik mijn hoop op iemand anders vestigen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarnaast zijn de eerste reviews die ik via macrumors heb gelezen niet allemaal even positief (ook niet super negatief hoor, maar er zijn gewoon wat mindere punten aan het apparaat).
Goddank komt het kreng overmorgen uit, dan nog een weekje na-hypen en dan vlug door... Of gaan al die iPhonerts dan aftellen tot de Europese release ofzo?.
Echt, sinds ik hier lees heb jij gezeik met je MB. Ik zou een keer flink op m'n strepen gaan staan want het is onvoorstelbaar wat voor een maandagmorgen model jij hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, mijn Macbook laad nu al helemaal niet meer op, nadat ik hem compleet leeggetrokken heb. Het was dus niet het punt dat hij op 56% hing, maar meer het punt dat hij gewoon niet op wou laden.
Verder heb ik nu een adapter met een vernieuwde magsafe plug!
Natúúrlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Jarno het volgende:
Goddank komt het kreng overmorgen uit, dan nog een weekje na-hypen en dan vlug door... Of gaan al die iPhonerts dan aftellen tot de Europese release ofzo?.
Ohja, kut, sorry. Ik heb het gelezen maar nog geen tijd gehad te zoeken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Eei, moet ik mijn hoop op iemand anders vestigen?
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://minglewithingle.com/images/posts/magsafecomp.jpg&imgrefurl=http://www.shauninman.com/archive/2006/11/02/macbook_pro_magsafe_power_adapters_fraying_melting&h=536&w=986&sz=251&hl=en&start=39&um=1&tbnid=lC4MsbEliimgkM:&tbnh=81&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3Dnew%2Bmagsafe%26start%3D20%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26sa%3DNquote:
Vet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://minglewithingle.com/images/posts/magsafecomp.jpg&imgrefurl=http://www.shauninman.com/archive/2006/11/02/macbook_pro_magsafe_power_adapters_fraying_melting&h=536&w=986&sz=251&hl=en&start=39&um=1&tbnid=lC4MsbEliimgkM:&tbnh=81&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3Dnew%2Bmagsafe%26start%3D20%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26sa%3DN
Het harde stafje bij de plug is een paar millimeter langer
En daarnaast kan het "clipje" niet meer over het "stafje" schuiven, wat draadbreuk ook weer tegen kan houdenquote:
Je bedoeld met koppelverkoop.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef Rock-shocker het volgende:
iPhone SchmiPhone.
Vet apparaat hoor, maar zonder koppelverkoop hoeft het van mij niet. Ik kan vijfhonderd euro wel aan een ander vet apparaat uitgeven.
Ik wil gewoon een MBP. 4 Gb geheugen, DL-brander.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een 12" widescreen macbookpro godverredomme
Ik ook! Ik ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:
Oh, dan wil ik een Mac Pro. Als we toch aan het uitdelen zijn.
Ik denk het alleen. Met een heel hoog stemmetje, dat wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef Skic. het volgende:
Wat is die TT trouwens irritant. Ik zit het de hele tijd te zeggen. 'iPhoooonnnee .. bitch!'
quote:With some readers beginning to grow premature gray hair over the plethora of news regarding Apple's soon to be released iPhone, let's recap some of the recent non-iPhone related stories that we've covered
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef De_Hertog het volgende:
Jarno, bij Macrumors denken ze aan je: http://www.macrumors.com/(...)ecent-apple-stories/
[..]
Dat octo is net een beetje overkill...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Jarno het volgende:
Ik ben idd net iets te pauperig om een Mac Pro te kopen ja, daar schaam ik me niet voor!.
Als wij onze MB's nou verkopen en AU3 Geqxon op straat neerzetten, misschien kunnen we dan over een aantal maanden een Mac Pro delen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Jarno het volgende:
Ik ben idd net iets te pauperig om een Mac Pro te kopen ja, daar schaam ik me niet voor!.
Maar serieus, ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik zou best interesse hebben in een uitbreidbare, aanpasbare werkstation-achtig Mac voor een leuke prijs. Dus 1 waarbij je zelf een videokaart kunt upgraden, of extra hd's kunt bij plaatsen enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat octo is net een beetje overkill...
Ja, maar daar is Jobs net een tikkie te arrogant voor heb ik het idee...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar serieus, ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik zou best interesse hebben in een uitbreidbare, aanpasbare werkstation-achtig Mac voor een leuke prijs. Dus 1 waarbij je zelf een videokaart kunt upgraden, of extra hd's kunt bij plaatsen enzo.
Het past idd niet in het concept idee van nu denk ik. Alleen de echte pro's mogen het. Ach, 2200 euro. Ik heb gekkere dingen gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Jobs net een tikkie te arrogant voor heb ik het idee...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar serieus, ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik zou best interesse hebben in een uitbreidbare, aanpasbare werkstation-achtig Mac voor een leuke prijs. Dus 1 waarbij je zelf een videokaart kunt upgraden, of extra hd's kunt bij plaatsen enzo.
Als ik er een serieus doel oor had zou ik er geen moment over twijfelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het past idd niet in het concept idee van nu denk ik. Alleen de echte pro's mogen het. Ach, 2200 euro. Ik heb gekkere dingen gekocht..
Ik vind iMac's ook leuke dingen hoor, en krachtig genoeg voor OS X, maar ik bedoel, een scherm heb ik al, mensen als wij willen vaak ook meerdere systemen aansluiten op 1 scherm, etc, etc, plus dat een feature als Time Machine schreeuwt om een extra, grote 2e interne HD.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik er een serieus doel oor had zou ik er geen moment over twijfelen
Eigenlijk schreeuwt een feature als Time Machine om een externe hd, bij voorkeur op een andere locatie. Het is natuurlijk een afweging tussen hoeveel je situaties je wilt afvangen met je backups en hoeveel moeite het mag kosten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind iMac's ook leuke dingen hoor, en krachtig genoeg voor OS X, maar ik bedoel, een scherm heb ik al, mensen als wij willen vaak ook meerdere systemen aansluiten op 1 scherm, etc, etc, plus dat een feature als Time Machine schreeuwt om een extra, grote 2e interne HD.
Inderdaad, maar aan de andere kant, als ik dan toch eindelijk fatsoenlijk backups ga gebruiken wil ik het ook helemaal goed doen. Mijn 'Backup Plan' voor nu is af en toe wat zooi naar m'n server gooien en als ik er aan denk m'n foto's op een dvd branden. Ik hoop op een Time Machine die ik in één keer zo kan instellen dat het precies doet wat ik graag wilquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef Jarno het volgende:
Ik zie Time Machine meer voor 'whoops' momenten dan voor disaster recovery. Off-site is natuurlijk ideaal, maar de kans dat 2 HD's in 1 systeem het tegelijk begeven is tegenwoordig redelijk aanvaardbaar voor thuisgebruikers.
Ik las in dit topic laatst iets over een speciale Time Machine install-optie op de Leopard installer DVDquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Externe drive lijkt me geniaal voor Time Machine, maar stel dat je interne HD kapot gaat. Je installeert OS X opnieuw, en sluit dan je externe schijf aan. Wat dan?Is je data gewoon accessible, moet je Time Machine opnieuw instellen of ben je dan gewoon de lul?
Tot nu toe heb ik namelijk het idee dat het meer een veredelde prullenbak is dan een echt backup programma.
Naar wat ik uit de keynotes begrepen heb zou je Time Machine inderdaad moeten kunnen gebruiken om een gecrasht systeem mee te herstellen. Al kan ik dat nu op de Time Machine site zo snel niet terugvinden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Externe drive lijkt me geniaal voor Time Machine, maar stel dat je interne HD kapot gaat. Je installeert OS X opnieuw, en sluit dan je externe schijf aan. Wat dan?Is je data gewoon accessible, moet je Time Machine opnieuw instellen of ben je dan gewoon de lul?
Tot nu toe heb ik namelijk het idee dat het meer een veredelde prullenbak is dan een echt backup programma.
Ja, maar eerst maar eens kijken of het allemaal lukt hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef Jarno het volgende:
No shit, Tijn? Kewl.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef TwyLight het volgende:
Tijdens het installeren van Leopard krijg je de optie op je instellingen (en files) te herstellen, de lijst die ik kreeg:
Een andere mac computer
Een ander volume op deze computer
Een time-machine backup
geen gegevens herstellen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Grappig; ik zit ook te denken om een MacPro aan te schaffen ipv mijn iMac. Met een mooie ACD erbij.
Geen specifieke reden, behalve dat dat aluminium beter past bij het interieur van mijn nieuwe toko.
In OS X zitten toch altijd alle talen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef Geqxon het volgende:
Is de Leopard beta Nederlands dan?
Je kan toch bij de installatie kiezen om die andere talen weg te tiefen?quote:
Jep, zelfs in de installer. Maar dat een beta al helemaal naar het Hollands vertaald is vind ik wel een goeiequote:
Blu-Ray support?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, zelfs in de installer. Maar dat een beta al helemaal naar het Hollands vertaald is vind ik wel een goeie
Heuy, Superdrive firmware update voor de elitaire Macbook eigenaren.
Inderdaad, maar dat verwachtte ik wel. Dat is bij bijna alle firmware updatesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor 3200 euro een MacPro met 23" ACD: damn.
En de update is er ook voor de MacBookPro eigenaar btw.
En lekker dat een herstart vereist is, maar dat dat niet wordt aangegeven....![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Geen merkbare verschillen met de update. Nog steeds dezelfde grafherrie als je je Macbook aan zet. [afbeelding]
GRIEEEEEE GRIEEEE HU HU.
Dus je had geen Macbook..quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was net 2 uur stroomuitval hier, in 't hele dorp (ja dorp, shut up).Lig ik in bed een poging te doen om te gaan slapen, gaat opeens m'n licht weer aan. En aangezien ik met zooi bezig was voor school wat morgen af moet, m'n Mac ook maar weer aangezet.
Wat denk je, InDesign recovered gewoon alles.Ik kon zelf m'n Firefox sessie herstellen.
disclaimer; Dit moest ik even kwijt, 2 uur terug was ik érg boos.![]()
Kun je toch gewoon de DVD uit de lade halen? Hij maakt bij mij alleen dat lawaai als er een DVD in zit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n mooie notebook, met een pulserend ledje, dat supersnel en mooi uit standby komt. En dan tyfusherrie uit je DVD-drive.
Is dat kreng uit te schakellen? Ik brand twee DVD's per jaar, en ik wil best een keer rebooten om hem dan aan te moeten zetten.
Hier maakt hij juist herrie als er niks in zit, dat hij even "checkt" of er wel wat in zit. En dan dus die pokkeherrie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon de DVD uit de lade halen? Hij maakt bij mij alleen dat lawaai als er een DVD in zit.
Dan komt die suffe kuttelefoon uit en kunnen we eindelijk door met echt belangrijke zaken.quote:
De goedkoopste Nokia's. Tenminst dat ga ik weer kopen. Liefts een zonder fotocamera en mp3-speler. En normale knoppen! Als dat nog bestaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens wil ik geen toeters en bellen mobiel meer. Ik wil het kleinste minimalistische mobieltje dat ik vinden kan.
Iemand tips?
die vind ik te grootquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef Skic. het volgende:
[..]
De goedkoopste Nokia's. Tenminst dat ga ik weer kopen. Liefts een zonder fotocamera en mp3-speler. En normale knoppen! Als dat nog bestaat.
Idem. Plus dat de Nokia tenminste idiot proof is. Al is die van mij (simpele Nokia, geen camera, geen Mp3) ook al weer te uitgebreid naar mijn zin. Druk ik een keer op een verkeerde toets en dan zit ik opeens middenin een programma dat kop of munt gaat tossen en gigantisch lang erover doet om te laden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef Skic. het volgende:
Ik ga nooit meer een ander merk kopen dan Nokia. Mijn Nokia 6100 heeft het jaren volgehouden, de andere telefoons, Ericsson, Motorola, en nu een LG kaan allemaal binnen een jaar kapot.
Ik ben ook vrij blij met mijn 6300. Ik heb alleen volgens mij een beetje een maandagmorgenmodel. Mijn SD kaart wordt negen van de tien keer niet herkend en hij valt twee tot vier keer per dag plotseling uit. Dus ik ga vanmiddag maar eens terug naar de winkel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef Skic. het volgende:
Ik ga nooit meer een ander merk kopen dan Nokia. Mijn Nokia 6100 heeft het jaren volgehouden, de andere telefoons, Ericsson, Motorola, en nu een LG kaan allemaal binnen een jaar kapot.
Dat is nog niks vergeleken met de belachelijk touch-toetsen van de LG Chocolate. Het leek zo tof, maar o-zo-onhandig. Je zit constant op de verkeerde knoppen te drukken. En mijn scherm geeft rare kleuren. Hij is een half jaar oud.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Idem. Plus dat de Nokia tenminste idiot proof is. Al is die van mij (simpele Nokia, geen camera, geen Mp3) ook al weer te uitgebreid naar mijn zin. Druk ik een keer op een verkeerde toets en dan zit ik opeens middenin een programma dat kop of munt gaat tossen en gigantisch lang erover doet om te laden..
iTunes Party Shuffle.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
Vanavond weer lekker DJ'en met de MBp op een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |