Hij heeft op Live Messenger al gezegd mee te gaan doen. Ik wacht met smart op zijn inschrijving. Tot die tijd voer ik de hype nog een beetje op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef Double-Helix het volgende:
Hij heeft nog niks gedaan,we wachten wel op esco
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Double-Helix het volgende:
you've got yourself a deal mister!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Whizzkith het volgende:
Ja het begint wel ingewikkeld te worden als je zo groot bentAl die aidslots, uitvogelen hoeveel geld je dan hebt, kijken hoe je het gaat uitdelen, en hoe je er weer wat voor terug krijgt.. Het is nog meer werk dan een hele oorlog tegen een andere alliance plannen
iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Whizzkith het volgende:
Ja het begint wel ingewikkeld te worden als je zo groot bentAl die aidslots, uitvogelen hoeveel geld je dan hebt, kijken hoe je het gaat uitdelen, en hoe je er weer wat voor terug krijgt.. Het is nog meer werk dan een hele oorlog tegen een andere alliance plannen
"They have nukes for god's shake!"quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
"They have nukes for god's shake!"!
Ik hoop dat iemand mij vannacht nog AID stuurtquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Whizzkith het volgende:
Ga je die slot nog gebruiken vannacht Shawn?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:08 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij vannacht nog AID stuurtheb een berichtje gepost op het CN forum
![]()
* Shawn duimt voor zichzelf *
deze ga je ook volbaggerenquote:
Wie is het?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Het kost me een fucking harbor maar ik heb m'n trades weer op orde. Is er nog een vorm van diplomatie voor payback terms? Die hond cancelt m'n trade zonder me daarvan op enige wijze op de hoogte te brengen. Lekker is dat, waren gelukkig ook niet de meest onbelangrijke resources die ik kwijt raakte![]()
Hoeveel geld heb jij tot nu toe in CN gestoken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:23 schreef Shawn het volgende:
* Shawn] goes [url=http://www.cybernations.net/allNations_display_alliances.asp?Alliance=FOK]nuclear[/url
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |