abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:53:34 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50886047
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Laatste post van de user.
Ik ken het, er staat eigenlijk iets heel anders maar daar moet je oog voor hebben.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50887461
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ken het, er staat eigenlijk iets heel anders maar daar moet je oog voor hebben.
Tell us BG !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:47:34 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50887876
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Aussie Bloke en Titor hielden het langer vol.

De storingen ed. was wel goed bedacht. Er zijn altijd wel storingen en als mensen erop gaan letten en elk bericht posten lijkt het ineens heel veel.

O well
Ik wacht de komende maand wel af. Ik twijfel nog, zou niet weten waarom maar het jeukt in mijn achterhoofd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50895518
quote:
Wat moeten we daar nou van denken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:07:58 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50895786
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat moeten we daar nou van denken
Dat is het hem juist, geen idee, maar de modjes op ats hebben hem gebanned alszijnde hoaxer.
Vrijheid
pi_50896351
Tssss ... die mods altijd he

Het was idd een meeslepend topic ergens spijtig dat het zo abrupt geeindigd is, want het kwam wel goed op dreef. Heeft ie er nou zelf zo'n 'mysterious end' van gemaakt ?
pi_50900352
quote:

[This is a test
There is no government knowledge of ETI
There is no operation underway
All information that appeared in this thread is false
The information should be deleted immediately
There is no need to store the information
The public should not be aroused by the false information here
There is no operative named Ghost Raven]

Nu is de eerste pagina van die thread aangepast, er is een mailtje toegevoegd:

U2U from Ghost Raven to Springer:
from: GhostRaven
sent: 6-26-2007 at 10:28 PM

Springer,

This was a completely fabricated story. I am not just some jerk who wanted to waste everyone's time, however. I actually was -- as I hinted in my first few posts -- studying how internet hoaxes get started. In fact, I thought that I had left more than enough hints in those posts for everyone who has been around for a long time to figure out what I was doing. In other words, I did not intend to be a malicious liar. Heck, I even picked a storyline that would be patently absurd.

At every stage in this tale I intended to write up an ending 'summary' that would state what I learned/noticed during the hoaxing. My idea was to be a 'friendly' hoaxer who could point out holes in the system... while trying to entertain everyone.

I decided to deliberately dive the thread into the ground, however, when people started talking about hunting me down, having the police arrest me, or going off into the woods. If I really was a horrible jerk I could have easily kept the community spinning for weeks. In fact, I had material written up that would have won a lot of people over. When I decided to end it, however, I decided to do it in a way that would allow everyone to watch what happens to a thread even after it has been debunked. Again, even in the end, I was experimenting.

Was this a bad thing? Not if you think practice makes perfect.

At any rate, I'd be willing to post a reply on the thread that will show how I constructed the hoax, how I altered it, and what I was looking for tomorrow (if you'd like). As much as some people may hate me... keep in mind that, unlike certain other big hoaxes, I did kamikaze it and I am willing to explain it.

Anyways, have a nice night and feel free to copy this message to the thread.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:17:01 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50900714
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:07 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Nu is de eerste pagina van die thread aangepast, er is een mailtje toegevoegd:

U2U from Ghost Raven to Springer:
from: GhostRaven
sent: 6-26-2007 at 10:28 PM

Springer,

This was a completely fabricated story. I am not just some jerk who wanted to waste everyone's time, however. I actually was -- as I hinted in my first few posts -- studying how internet hoaxes get started. In fact, I thought that I had left more than enough hints in those posts for everyone who has been around for a long time to figure out what I was doing. In other words, I did not intend to be a malicious liar. Heck, I even picked a storyline that would be patently absurd.

At every stage in this tale I intended to write up an ending 'summary' that would state what I learned/noticed during the hoaxing. My idea was to be a 'friendly' hoaxer who could point out holes in the system... while trying to entertain everyone.

I decided to deliberately dive the thread into the ground, however, when people started talking about hunting me down, having the police arrest me, or going off into the woods. If I really was a horrible jerk I could have easily kept the community spinning for weeks. In fact, I had material written up that would have won a lot of people over. When I decided to end it, however, I decided to do it in a way that would allow everyone to watch what happens to a thread even after it has been debunked. Again, even in the end, I was experimenting.

Was this a bad thing? Not if you think practice makes perfect.

At any rate, I'd be willing to post a reply on the thread that will show how I constructed the hoax, how I altered it, and what I was looking for tomorrow (if you'd like). As much as some people may hate me... keep in mind that, unlike certain other big hoaxes, I did kamikaze it and I am willing to explain it.

Anyways, have a nice night and feel free to copy this message to the thread.
Heh, ok. Check. Doet ie goed dan .
Vrijheid
pi_50905494
vaaaage shizzle dit zeg, tevens tvp

toch maar even - ondanks de hoaxaankondiging - opletten in augustus
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:34:55 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50905770
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tell us BG !
you ask we serve:
quote:
This is a test
There is no government knowledge of ETI
There is no operation underway
All information that appeared in this thread is false
The information should be deleted immediately
There is no need to store the information
The public should not be aroused by the false information here
There is no operative named Ghost Raven
Test eti underway, false.
Immediately information here.

GR.
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:36:47 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50921354
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef Boswachtertje het volgende:
vaaaage shizzle dit zeg, tevens tvp

toch maar even - ondanks de hoaxaankondiging - opletten in augustus
Dat heb ik dus ook ja .
Vrijheid
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:37:43 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50921409
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

you ask we serve:
[..]

Test eti underway, false.
Immediately information here.

GR.
Oeh, nice spin .
Vrijheid
  donderdag 28 juni 2007 @ 01:46:27 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50925155
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Oeh, nice spin .
Ik ben dan ook iemand die direct ergens details in ziet.
Blame the booz ik wilde nog wat typen maar ik kan niet op de woorden komen, verder wel een kusje voor jogy.
pi_50927090
Ze beginnen eraan !!!

Grote stroomuitval in New York
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:22:26 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50928038
quote:
CHICAGO -- Radio listeners and television viewers across Illinois got some unexpected -- and unexplained -- interruptions on Tuesday morning.

Tones from the Emergency Alert System were inadvertently broadcast on radio and TV stations, sporadically interrupting programming.

The Federal Emergency Management Agency said in a statement it is installing a new satellite warning system and that the tones were part of a test. The sounds were intended to be heard internally but were accidentally broadcast instead.

The tones, sometimes lasting three or four minutes at a time, were broadcast several times Tuesday morning. FEMA said the accidental alerts were caused by a contractor's installation error.

Spokeswoman Alexandra Kirin said any states tied to the Illinois broadcast network were potentially affected, including Indiana, Missouri, Wisconsin and Michigan.

Broadcasters said in addition to the alerts, their signals were scrambled and other stations were being broadcast on their frequencies.

There was no emergency, and the Illinois Emergency Management Agency was not told that the test would be conducted, officials said.
Bron

Zoekactie

Het is mogelijk dat het dus daadwerkelijk testen zijn geweest.
Vrijheid
pi_50935123
anti-climax
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:45:32 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50936333
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:22 schreef jogy het volgende:

Het is mogelijk dat het dus daadwerkelijk testen zijn geweest.
"Test eti underway, false."
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:46:06 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50936365
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef Nee het volgende:
anti-climax
Nee joh! we hebben gewoon de mogelijkheid erbij gestopt dat die knakker gesnapt is en monddood is gemaakt. Extra intrige! .
Vrijheid
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:49:40 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50936516
Ik vind die spin van mij steeds interresanter worden in dit gedoe, ik ga er maar eens wat meer over lezen.
pi_50940738
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind die spin van mij steeds interresanter worden in dit gedoe, ik ga er maar eens wat meer over lezen.
Wat bedoel je precies met die spin? Als in een nieuwe draai? Vroeg ik me even af (verder idd interessant wat je al schreef, zit zeker wat in!)
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:02:39 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50941033
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met die spin? Als in een nieuwe draai? Vroeg ik me even af (verder idd interessant wat je al schreef, zit zeker wat in!)
Ja spin/draai indd.
Ik ben bekend met het soort van abrupt beindigen van alle info en het een hoax noemen, dat doet iemand enkel als er leads zijn (hij zn hachje moet redden, wanneer je wat teveel zegt kun je het niet terugnemen, je kunt enkel het zo neerzetten dat het lijkt alsof het een hoax was maar tegelijkertijd een bericht achterlaten te zeggen dat het eigenlijk geen hoax is, ene positieve vorm van doublespeak.)

Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doen toen ik nog erg actief was, daar ga ik trouwens liever niet verder op in.

Ik denk dat de betreffende persoon zich stil wilt houden en zn zegje gedaan heeft, en om de filters te slim af te zijn laat hij alles als hoax achter met een verborgen msg.

Zo werkt dat.
pi_50941188
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja spin/draai indd.
Ik ben bekend met het soort van abrupt beindigen van alle info en het een hoax noemen, dat doet iemand enkel als er leads zijn (hij zn hachje moet redden, wanneer je wat teveel zegt kun je het niet terugnemen, je kunt enkel het zo neerzetten dat het lijkt alsof het een hoax was maar tegelijkertijd een bericht achterlaten te zeggen dat het eigenlijk geen hoax is, ene positieve vorm van doublespeak.)

Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doen toen ik nog erg actief was, daar ga ik trouwens liever niet verder op in.

Ik denk dat de betreffende persoon zich stil wilt houden en zn zegje gedaan heeft, en om de filters te slim af te zijn laat hij alles als hoax achter met een verborgen msg.

Zo werkt dat.

Thnx voor de toelichting. Ik zie nml de Amerikaanse regering wel in staat om dit soort geintjes uit te halen (MJ-15 heet dat clubje van de alien-coverup toch?)...

Verder heb ik ooit al eens wat gelezen hieromtrent (alien-kwestie) en toen las ik dat er min of meer 2 buitenaarde partijen waren: 1 die vredelievend waren en probeerden duidelijk te maken dat alleen vrede een optie was, wilden ze met de mensen (USA government) samenwerken en 2 een geavanceerd technologisch ras die ons wel techniek wilden geven in ruil voor bepaalde belangen hier op aarde. En er schijnt dus gekozen te zijn voor groep 2.

Ik zie dus in zijn bericht een indicatie dat groep 1 nog steeds ons wil helpen en dat ze 'weer' terug zijn. Laten we hopen - mocht het allemaal al waar zijn natuurlijk - dat we massaal voor de 1e groep gaan - aangezien technologie leuk en aardig is, maar in handen van de verkeerden heb je er niets aan. En zie hier de wereld...

is gonna save us!
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:27:59 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50941803
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Thnx voor de toelichting. Ik zie nml de Amerikaanse regering wel in staat om dit soort geintjes uit te halen (MJ-15 heet dat clubje van de alien-coverup toch?)...
Nee het heet PI-40, het heette ooit Mj12 overigens.
Ook wel majestic 12 genoemd. Maar nu dus PI-40. Het is trouwens niet een 'alien coverup' clubje eerder een desk. Het is een onderzoeks team geweest inzake nu is het volgens de regering en hunzelf disclosed. Natuurlijk is dat 2e bullshit want dat soort organisaties disclosen nooit hun volledige materiaal.
Beetje zelfde verhaal als de Cia dus. PI-40 werkt overigens samen met een groep wiens naam ik hier absoluut niet ga noemen. Maar ik wel kan zeggen dat het om de top gaat van de macht.
quote:
Verder heb ik ooit al eens wat gelezen hieromtrent (alien-kwestie) en toen las ik dat er min of meer 2 buitenaarde partijen waren: 1 die vredelievend waren en probeerden duidelijk te maken dat alleen vrede een optie was, wilden ze met de mensen (USA government) samenwerken en 2 een geavanceerd technologisch ras die ons wel techniek wilden geven in ruil voor bepaalde belangen hier op aarde. En er schijnt dus gekozen te zijn voor groep 2.
Dat is mogelijk, meer kan ik er niet over zeggen.
quote:
Ik zie dus in zijn bericht een indicatie dat groep 1 nog steeds ons wil helpen en dat ze 'weer' terug zijn. Laten we hopen - mocht het allemaal al waar zijn natuurlijk - dat we massaal voor de 1e groep gaan - aangezien technologie leuk en aardig is, maar in handen van de verkeerden heb je er niets aan. En zie hier de wereld...

is gonna save us!
Ik denk dat de wereld zichzelf moet leren redden, op redding wachten van politieke leiders of buitenaardsen is het toppunt van lafheid. Schaaps gedrag.
pi_50942353
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee het heet PI-40, het heette ooit Mj12 overigens.
Ook wel majestic 12 genoemd. Maar nu dus PI-40. Het is trouwens niet een 'alien coverup' clubje eerder een desk. Het is een onderzoeks team geweest inzake nu is het volgens de regering en hunzelf disclosed. Natuurlijk is dat 2e bullshit want dat soort organisaties disclosen nooit hun volledige materiaal.
Beetje zelfde verhaal als de Cia dus. PI-40 werkt overigens samen met een groep wiens naam ik hier absoluut niet ga noemen. Maar ik wel kan zeggen dat het om de top gaat van de macht.
Oke thnx for the info
quote:
Dat is mogelijk, meer kan ik er niet over zeggen.
begrijpelijk idd..
quote:
Ik denk dat de wereld zichzelf moet leren redden, op redding wachten van politieke leiders of buitenaardsen is het toppunt van lafheid. Schaaps gedrag.
Oh ik wilde het niet doen overkomen alsof ik hen alles wil laten regelen, maar je hebt natuurlijk helemaal gellijk. Ik ga er meer vanuit dat er positieve motivering kan zijn dan dat ze idd ons komen redden. Ik zie het als een potentiaalverhoging van de mens. Dus idd ZELF werk verrichten. Maar de plaatste ik, omdat ik er van overtuigd ben dat wij het daadwerkelijk zelf ook kunnen bewerkstelligen. Dus ik ben het met je eens..
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:57:10 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50954599
n.b. Ik muiste even nog eens over dit topic en zag de naam stephen greer staan, nu ben ik geinterreseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')