Zoek niet verder maar kijk wat posts hierboven in dit topic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef cultheld het volgende:
Binnenkort maar weer even wat leuke streams zoeken om de wedstrijden live te kijken.
Of je neemt eens een abbo op sport1, Dagobert.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef cultheld het volgende:
Binnenkort maar weer even wat leuke streams zoeken om de wedstrijden live te kijken.
Ah, die had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zoek niet verder maar kijk wat posts hierboven in dit topic.
spamquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of je neemt eens een abbo op sport1, Dagobert.![]()
tuulk wa. jammer dat ik gen sport 1 hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Dos37 het volgende:
vanaf de halve finale schakel ik in denk ik. Nou is het me nog niet waard om midden in de nacht voetbal te gaan kijken
Toch niet maar het is wel een zootje iig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
Whehe, het gaat gigantisch mis met de volksliederen.
De overtredingen zijn vaak wat harder, waar je in NL rood voor krijgt krijg je daar een waarschuwing voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
En Chili komt goed weg, had na 10 minuten al met 10 moeten staan.
Voorlopig staan ze wel voor en blijkt ie er iets meer verstand van te hebben dan jij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De presentator denkt dat Equador een kanshebber is
Omdat hij een Peruaan is ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom doet David Pizarro niet mee?
Die maakt in zijn eentje Chili al 2 keer beter
Betwijfel ik, hij heeft er weinig kijk opquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze wel voor en blijkt ie er iets meer verstand van te hebben dan jij.
DAM bedoelt deze: David Marcelo Pizarro Cortésquote:
okquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
DAM bedoelt deze: David Marcelo Pizarro Cortés
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |