Dat kan echt niet volgens DAM.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:10 schreef venomsnake het volgende:
Ecuador veel beter, het is een wonder dat er nog geen 3-1 op het scorebord staat.
Dus automatisch hup tegenstander.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:42 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen Brazil![]()
In hetzelfde stadion.
Meggikoquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus automatisch hup tegenstander.
Ik voelde dat ie erin ging.quote:
Ik ook maar je was net iets eerderquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik voelde dat ie erin ging.![]()
![]()
Nu ga ik pitten..
Veel plezier nog met de wedstrijd.
Twee gastlanden doen we met het EK ook. Denk aan Euro2000 en denk aan Euro2008. Of denk aan het WK met Korea en Japan in 2002. Wat me meer stoort is dat er totaal geen regelmaat zit in het houden van het toernooi zelf...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef DutchGooner het volgende:
Eigenlijk is dat toernooi ook niet serieus te nemen.
Pas 341 maal van opzet veranderd, 2 "gastlanden", 2 wedstrijden op 1 dag in hetzelfde stadion, aanvangstijdstippen die zonder duidelijke reden worden uitgesteld. etc
Dat laatste is standaard. Een pauze die 25 minuten duurt is dat ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef DutchGooner het volgende:
Eigenlijk is dat toernooi ook niet serieus te nemen.
Pas 341 maal van opzet veranderd, 2 "gastlanden", 2 wedstrijden op 1 dag in hetzelfde stadion, aanvangstijdstippen die zonder duidelijke reden worden uitgesteld. etc
Als je opgelet hebt heb je weer iets geleerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze wel voor en blijkt ie er iets meer verstand van te hebben dan jij.
En ze zullen alleen maar beter worden met de grote talenten die ze hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mexico is gewoon een goede ploeg, de laatste jaren al.
Met "gastlanden" bedoel ik landen van buiten Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:59 schreef reem het volgende:
[..]
Twee gastlanden doen we met het EK ook. Denk aan Euro2000 en denk aan Euro2008. Of denk aan het WK met Korea en Japan in 2002. Wat me meer stoort is dat er totaal geen regelmaat zit in het houden van het toernooi zelf...
Ja, is ook nog wennen natuurlijk voor hem, op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Was dat trouwens alex die zo te kijk werd gezet.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook maar je was net iets eerder
Excelsior zocht een toch vervanger voor Bruins? Diego, Riquelme?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Loopt er nog wat talent rond wat naar de Nederlandse velden gehaald kan worden?
Wacht maar tot ze er in de eerste ronde eruit liggen. Dan kan Dunga zijn militaire look gebruiken om een lynch partij te voorkomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
BrazilHoe moet ik daar nou een feestje vieren als ze kut voetballen?
Gewoon even kijken op NOS-TeleTekst, pagina 811 is het verslag, pagina 812-814 resp. groep A, B en C.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zijn alle uitslagen?
Wanneer is die? En waar te zien? =Dquote:
Chill dankjequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon even kijken op NOS-TeleTekst, pagina 811 is het verslag, pagina 812-814 resp. groep A, B en C.
Na 2 dagen de uitslagen Venezuela - Bolivia 2-2, Uruguay - Pero 0-3, Ecuador - Chili 2-3 en Brazilië - Mexico 0-2. Vannacht worden gespeeld Paraguay - Colombia en Argentinië - Verenigde Staten
Op Sport1quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer is die? En waar te zien? =D
Dat hebben we nietquote:
Jawel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hebben we niet![]()
Niet op een of andere site ofzo te zien?
Jottum, ff zoekenquote:
Dankje voetbalgodquote:
Beter worden ze niet, jammer alleen dat de redding nog beter wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:15 schreef MaxPower het volgende:
lekkere volley van AlvesKomend weekend maar eens wakker blijven voor een streampje denk ik.
Alex is er ook voor om assists te geven hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beter worden ze niet, jammer alleen dat de redding nog beter was
Alex valt uit de boot tot nu toe
Mendez - 1 assist
Farfan - 1 assist
Alex - 0 assist
Dat is idd boeiender dan de eerste 10 minuten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef venomsnake het volgende:
lekkere meiden wel daar op de tribune.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die opblijft voor echt voetbal?
morgen vrij dus ik ga een poging wagen, hoe laat begint die pot?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die opblijft voor echt voetbal?
Thanxquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:04 schreef twi het volgende:
Als je PPMate hebt, kanaal GolTV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |