Geen probleem, al zou ik als ik jou was de vleesfoto maar niet uitprinten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef patricia_v het volgende:
mag ik het allemaal uitprinten en op het prikbord op m'n werk hangen
vindt dat foto verhaal echt geweldig
en ik ben zeer benieuwd of je nog een reactie krijgt
Misschien was het ook wel expres en zit die inkoopmanager zich stiekem rot te lachen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehehehe.
En dan te bedenken dat daar nog serieus een goed betaalde inkoopmanager naar heeft zitten kijken.
"Een roze bellenblaaszwaard, goh ziet er leuk uit voor de kinderen, doe er maar 15.000".
Goeietip! Dan ook maar 1 voor haar halen dan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en als ze dan zeggen dat je tante het af heeft gepakt, weet je hoelaat het is..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klik hier voor een foto waar ik hem tussen mijn vlees steek... NSFW.
Je wilt niet weten hoe de vibrator er nu uitziet die hij tegelijkertijd moest ontwerpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef PallominnoX het volgende:
Die zogeheten ''designer'' heeft serieus een plaat voor z'n kop en niet zo'n kleine ook.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef Catch_me het volgende:
Heb even een emailtje gestuurd op de kruidvat site, ben benieuwd naar hun reactie
[..]
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:20 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel expres en zit die inkoopmanager zich stiekem rot te lachen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |