Ik heb sindskort dat de CD/DVD-brander in Windows XP zich als een gewoon CD-rom-station voordoet. Je kunt er nog wel mee branden in Nero en in andere brandprogramma's, maar als je 'm in 'Deze computer' aanklikt, zegt ie bij geen cd "Plaats een medium in station F:" (o.i.d.) en bij een lege cd zegt ie "F:\ is niet toegankelijk. Onjuiste functie."
Terwijl je dan normaal gesproken in Windows XP een lege map krijgt waar je bestanden in kan gooien die je wilt branden en je dan vervolgens met zo'n wizardje die bestanden snel op cd kon zetten zonder zo'n exclusief brandprogramma. Dat vond ik altijd zo handig voor losse bestandjes om die even snel op een CD-RW te schieten. Dat gaat nu niet meer, want het station gedraagt zich in Windows Verkenner gelijk aan het gewone CD/DVD-station E:.
Kortom, de vraag: weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen en dat Windows Verkenner mijn station F: weer als een brander ziet?
Nogmaals in andere brandprogramma's wordt station F: gewoon als brander herkend.