abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51874264
Ik ben het met je eens dat een avond Parade best prijzig is maar goed, het is ook niet zo vaak, alleen maar in de zomer...

Nou, ondanks die hevige stortregens van vandaag, was het nog aardig druk
Maar misschien maakt de fles rose het ook wel goed

Vriendjelief is nu ook fan van de Parade en hij was erg gecharmeerd van Spinvis (of kwam dat door die halfblote vrouw ). Afrader van die vriendin die ze van de week had gezien: Jongens.
pi_51874362
Oh, ja, voor een avondje gaat het ook best, maar ik had hier in Nijmegen net een week lang Zomerfeesten gehad waar ik elke avond naartoe ging, omdat je daar gewoon gratis naar binnen loopt en gratis bandjes kijkt....en toen hoorde ik van m'n Utrechtse zusje dat meerdere avonden gaat dat die telkens die zes euro mag dokken (ja goed, er is een tienrittenkaart, dan betaal je 60 cent per avond minder, joy!)

Met zulke prijzen trek je wel nogal eenzijdig het 'correcte publiek' aan, zeg maar, dat is er een beetje jammer aan. Alhoewel ik gisteren ook wel erg veel studenten zag, dat wel.
pi_51874572
Entree en 2 à 3 voorstellingen kost je 20 à 25 euro. Is nog wel te overzien eigenlijk. Als je naar een theatervoorstelling gaat, dan ben je dat ook al snel kwijt.
Maar je moet nog een hapje eten, wilt wat drinken en dus ben je 50 euro kwijf. Minimaal.
pi_51874640
Dat is helemaal waar, een normaal avondje theater kost minstens evenveel. Misschien is het ook niet bedoeld om zo'n Vierdaagse-achtig festival te zijn, waar mensen elke dag komen. 1 dag kan best, ook voor non-VPRO/GroenLinks/biologische groentenpubliek
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:18:20 #30
130803 Gripper
Get a grip
pi_51878172
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef thaleia het volgende:
Dat is helemaal waar, een normaal avondje theater kost minstens evenveel. Misschien is het ook niet bedoeld om zo'n Vierdaagse-achtig festival te zijn, waar mensen elke dag komen. 1 dag kan best, ook voor non-VPRO/GroenLinks/biologische groentenpubliek
Wat ben jij een hokjesduwer zeg. Of in ieder geval, je duwt jezelf in een hokje. Je zit nu al 3 posts lang te verkondigen dat de parade zo'n rijke yuppen-feestje is, en zo anders dan de gratis vierdaagsefeesten.

Als iets geld kost, dan betaal je daarvoor, en als je het te duur vindt, dan ga je toch gewoon lekker niet? Om dan meteen sandalen/biologisch/vpro-Groenlinks erbij te halen vind ik zo zwakjes.

6 euro entree voor een terrein waar al van alles te doen is, is absoluut niet duur. voor die 25 euro heb je twee voorstellingen, waar je in het theater 1 voorstelling voor dat geld hebt. En heb je de menu's van de restaurants op het terrein gezien? 12, 13 euro voor een hoofdgerechtje vind ik niet bepaald duur. En ik ben absoluut geen rijke stinkerd, daarom ga ik ook alleen vanavond, en niet de hele week.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_51880125
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:57 schreef Liejannuh het volgende:
Entree en 2 à 3 voorstellingen kost je 20 à 25 euro. Is nog wel te overzien eigenlijk. Als je naar een theatervoorstelling gaat, dan ben je dat ook al snel kwijt.
Maar je moet nog een hapje eten, wilt wat drinken en dus ben je 50 euro kwijf. Minimaal.
Maximaal 50 euro, zou ik zeggen. Met zes euro voor het terrein, een tientje om te eten, een tientje om te drinken en 25 euro entreegeld voor de voorstellingen kom je de avond prima door. Dus inderdaad; als je een avondje naar het theater gaat en vooraf nog wat eet, ben je dat ook kwijt.

Ik vind het trouwens helemaal geen probleem als er alleen OSM op afkomt. ik betwijfel trouwens of het aantal bezoekers nou drastisch toe zou nemen als het minder duur zou zijn. Het is toch meer de interesse dan het budget, denk ik. En als het aantal bezoekers wél flink zou stijgen kun je helemaal geen kaartjes meer krijgen voor de leukste voorstellingen.

Van Houts & de Ket zeiden het vorig jaar wel leuk. Ik kan ze niet woordelijk citeren, maar het kwam er op neer dat de Parade een excuus is voor quasi-intellectueel publiek om onder het mom van een verantwoord avondje uit de hele avond rosé te kunnen zuipen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:12:33 #32
186094 Floria
Ghost of shark
pi_51880970
Als je naar het theater gaat zie je in de regel ook alleen OSM. Ik ben het dan ook eensch met k_man dat het meer interesse is dan budget. Ik hou van OSM en ook van de hele avond rosé drinken (al dan niet kunstgerelateerd).

Morgen ga ik naar Utrecht en ik las in een prachtig artikel in de NRC.NEXT dat pips:lab weer een geweldige voorstelling neerzet dus die moet zeker gezien geworden. Ik hoop dat het morgen een beetje ok weer is...
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_51882629
Oei, Gripper, dat is wel heel verantwoord genuanceerd Groen Links hoor, om een 'enerzijds-anderzijds' genuanceerdheid te eisen en je te storen aan een beetje hokjesduwerij
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:14:17 #34
6536 dwerg
chagrijn
pi_51895500
De eerste keer dat ik naar de Parade ging, vond ik mezelf een ontzettende boer met mijn spijkerjack. Al snel bleek het hele terrein bevolkt te worden door 40-plussers met spijkerjacks, dus afgezien van mijn leeftijd paste ik er perfect bij.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52182194
Ja, ik ben benieuwd . Hopelijk krijgen mijn collega's ongelijk
pi_52182333
Wat zeggen je collega's dan? Dat het vergane glorie is?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:57:29 #38
242 Pinball
Electric Monk
pi_52183059
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef thaleia het volgende:
Oh, ja, voor een avondje gaat het ook best, maar ik had hier in Nijmegen net een week lang Zomerfeesten gehad waar ik elke avond naartoe ging, omdat je daar gewoon gratis naar binnen loopt en gratis bandjes kijkt....en toen hoorde ik van m'n Utrechtse zusje dat meerdere avonden gaat dat die telkens die zes euro mag dokken (ja goed, er is een tienrittenkaart, dan betaal je 60 cent per avond minder, joy!)

Met zulke prijzen trek je wel nogal eenzijdig het 'correcte publiek' aan, zeg maar, dat is er een beetje jammer aan. Alhoewel ik gisteren ook wel erg veel studenten zag, dat wel.
Wat een onzin.
Hier op de kermis in Tilburg betaalt het 'minder correcte publiek' zonder morren 5-10 euro voor een ritje. En dat een keer of 10-20 op een avond, 10 dagen lang. En dan hebben ze nog geen cent uitgegeven aan bier en hamburgers.

Dat er op de parade ander publiek rondloopt dan op de kermis is een kwestie van interesse, dat heeft niks met die suffe 6 euro te maken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_52183767
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zeggen je collega's dan? Dat het vergane glorie is?
Eeh nee, dat ie alleen nog maar erotische shows geeft
pi_52184371
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:22 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Eeh nee, dat ie alleen nog maar erotische shows geeft
Nou, ik ben benieuwd!
Misschien doet ie wel een erotische jaren 70 show.
pi_52221617
Gezien in Amsterdam:
Spinvis: heel erg goed
Droomvlucht: ook goed
Doorgestoken kaartshow: tenenkrommend, we konden er niets mee.

Deze week gaan we nog een keer, hopelijk naar Ashton Brothers, Hendrick-Jan de Stuntman en Kamagurka.
en haalt het maar net!
pi_52222074
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:45 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Gezien in Amsterdam:
Spinvis: heel erg goed
Droomvlucht: ook goed
Doorgestoken kaartshow: tenenkrommend, we konden er niets mee.

Deze week gaan we nog een keer, hopelijk naar Ashton Brothers, Hendrick-Jan de Stuntman en Kamagurka.
HJ de stuntman is ook erg leuk. Zorg dat je niet helemaal vooraan zit, kan een beetje nat worden...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_52280880
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Vrijdag naar Ad Visser.
Ik ben nog steeds sprakeloos. Zijn er wel woorden die deze voorstelling kunnen omschrijven?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:34:34 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52281283
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:17 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds sprakeloos. Zijn er wel woorden die deze voorstelling kunnen omschrijven?
Ja, nou wil ik het wel weten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52281724
quote:
Ik had begrepen dat de wijn veel goed had gemaakt van de voorstelling
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52281863
Ik stuur jullie wel even een PM. Uiteraard wil ik niks verklappen. Er was niks mis met het bier en de rosé.
pi_52282157
Vervang het woord PM door mailtje.
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:31:55 #48
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_52300774
2 voorstellingen gezien gisteravond.

Onder constructie (de Jongens): verrassend, snel en hilarisch.... ga hem zeker zien als je nog gaat!

Tucht (Carver special edition): goed geacteerd en ook lachen. De zaal was alleen net iets TE vol, waardoor ik de hele voorstelling oncomfortabel opgevouwen heb gezeten. En zo groot/dik ben ik niet.

Verder lekker rondgelopen, gegeten en gepraat. Het terrein leek wel kleiner dan anders, kan dat?
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_52308072
quote:
"klootzak!"
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:22:46 #50
172358 oddman
Introspecteur
pi_52326320
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:31 schreef Laurabeest het volgende:
Tucht (Carver special edition): goed geacteerd en ook lachen. De zaal was alleen net iets TE vol, waardoor ik de hele voorstelling oncomfortabel opgevouwen heb gezeten. En zo groot/dik ben ik niet.
Ook gezien, ook met volle zaal.

BRILJANT. Als je op de parade bent, gaan!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')