abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:56:44 #76
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_51124612
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat gaat ie verhuizen naar Madagascar ? Bye Rob en Henriette
Niet Rob de N. en Henriette K. maar Emile R.

Emile Ratelband gaat zijn geluk beproeven in Madagascar. Zodra hij zijn huis in Arnhem heeft verkocht, vertrekt hij. 'In Nederland ben ik omstreden en weinig geliefd, en dat doet pijn. Op Madagascar ben ik wél welkom.' Vanaf het eiland wil hij met zijn boeken de Arabische wereld veroveren.

Dit zegt de goeroe in een interview met De Telegraaf . '98 procent van de moslims gelooft dat Allah het wel oplost. Maar ík zeg: Neem je lot in eigen handen. En geloof mij, voor die visie zijn steeds meer mensen klaar. Dat zie je aan het fundamentalisme. Niet dat ik het aanmoedig, maar het is wel een teken.'

Meer dan twee jaar werkte Ratelband aan een boek voor de Arabische wereld. Het heet 'De psychologie van het succes'. Het voorwoord is geschreven door doctor Mohammed Said, een bekende imam uit Egypte.
'Hij vindt het boek fantastisch en raadt iedereen aan dit boek náást de koran te lezen. Elke moslim kent die man, dus blijkbaar doe ik iets goed.'

Ratelband en zijn geliefde Moon houden wel een pied-à-terre in Nederland. 'Wij moeten nog regelmatig hier zijn, ook bijvoorbeeld voor ons deze maand geopende sportcentrum Bewegen aan de Rijn.'

De ondernemer heeft er bewust voor gekozen zijn gezicht niet aan het nieuwe bedrijf te verbinden. 'Ik ben omstreden en weinig geliefd, en dat doet een zaak geen goed. Inderdaad, dat doet wel pijn. Maar dat krijg je als je met je doen en laten ver vooruitloopt.'
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:08:56 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51125038
Oh sorrie Doeka Ik dacht dat jij Rob de Nijs en zijn eega bedoelde.
pi_51125408
Het wachten is nu natuurlijk op La Breukhoven die zich er tegenaan gaat bemoeien.
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 12:36:05 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51126008
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef doeka het volgende:
Dit zegt de goeroe in een interview met De Telegraaf . '98 procent van de moslims gelooft dat Allah het wel oplost. Maar ík zeg: Neem je lot in eigen handen. En geloof mij, voor die visie zijn steeds meer mensen klaar. Dat zie je aan het fundamentalisme. Niet dat ik het aanmoedig, maar het is wel een teken.'
Probeert-ie nou ook nog een grijpstuiver te verdienen aan het oplaaiende fundamentalisme?
Van mij mag Ratelband nú al op de lijst van ongewenste personen die nooit meer welkom zijn in Nederland.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_51130707
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Probeert-ie nou ook nog een grijpstuiver te verdienen aan het oplaaiende fundamentalisme?
Van mij mag Ratelband nú al op de lijst van ongewenste personen die nooit meer welkom zijn in Nederland.
Allemachtig, Emile Rattenband is echt erg!

Overigens (zo zag ik in Shownieuws in de HH) was Emile Ratelband dus voor 1 1/2 maand Mentalcoach in een privékliniek (PRINS HENDRIC CLINIC, is nu wat anders en wordt inmiddels geschreven met een K) in Amsterdam voor een aantal therapieën en daar was ook Martijn van den Bergh één van zijn cliënten en de dochter van de compagnon van Astrid, zo meldt Emile nog even fijntjes. Lijkt me helemaal niet kunnen om zoiets openbaar te maken. Sue him! (daarvan kennen ze elkaar natuurlijk, die Astrid en Martijn)

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 04-07-2007 14:41:08 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:11:14 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51134746
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:33 schreef JohnDope het volgende:
Wat mij betreft kan er wel een slotje op dit topic. Alles wat er over dit onderwerp te zeggen viel, is er wel over gezegd.
Nou, het is een stuk afwisselender dan de Gouden Zooi
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51137658
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, het is een stuk afwisselender dan de Gouden Zooi
Alleen het niveau is een stuk lager dan in de Gouden Zooi
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 17:45:38 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51137851
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef JohnDope het volgende:
Alleen het niveau is een stuk lager dan in de Gouden Zooi
Het niveau is inderdaad erg laag, maar vlak DGK niet uit. Ik denk dat die qua ranzigheid niet meer te evenaren zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_51137931
Ik vraag me af wat een lager niveau is: Een beetje teren op anders mans leed in het SHO-forum of het kijken naar de Gouden Kooi
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 17:54:33 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51138196
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af wat een lager niveau is: Een beetje teren op anders mans leed in het SHO-forum of het kijken naar de Gouden Kooi
Eeeh, DGK is zelfs ópgezet om dagelijks naar andermans leed te kijken. Opzettelijk leed dat geforceerd gecreëerd is. Dan weet ik wel wat erger is. Maar dat is off topic.

Hier genieten we nu weer verder van Rattengate. Het betreft hier stuk voor stuk personen die nooit te beroerd zijn om de publiciteit te zoeken als er voor henzelf wat te halen is, die zeuren nu ook niet nu het óns een keertje uitkomt dat ze in de spotlights staan.
pi_51138350
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op La Breukhoven die zich er tegenaan gaat bemoeien.
Die heeft zich in het begin van Rattengate ermee bemoeit: Thierry (vriend Belinda) gaat de hond van de Breukhovens trainen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:19:53 #87
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51139229
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
Het is allebei laag.
Maar wel erg lekker.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 juli 2007 @ 18:47:57 #88
22592 crew  Ole
pi_51140211
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Die heeft een publiciteitsstop, dus dat zal niet zo snel gebeuren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:50:04 #89
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51140284
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Ole het volgende:

[..]

Die heeft een publiciteitsstop, dus dat zal niet zo snel gebeuren
Mmm. Jammer.
Patricia Paay wil misschien wel mediaten.
pi_51142888
Martijn tussen de varkens voor Belinda
AMSTERDAM - 'Rattengate' tussen de varkens... Martijn van den Bergh, die de foto's van Belinda Meuldijks vervuilde huis doorspeelde, zet zich nu in voor de roze dieren.

De presentator, die deze week werd ontslagen bij LiveShop, wilde iets voor dierenvriendin Belinda terugdoen uit spijt. Martijn besloot daarom een varkensfamilie te helpen verhuizen.

"Ik heb Belinda een brief met excuses gestuurd, en haar gevraagd wat ik kan doen om het goed te maken", zegt Martijn.Hij vermaakte zich goed tussen de beesten. "Lekker uit de hectiek van rattengate. Als het hele gebeuren is afgerond, ga ik weer van start." telegraaf.nl

Ik hoorde op Shownieuws nog dat dit 'goedmakertje, door Belinda zelf 'aangedragen', wroeten in een varkenstal, wil je in de stront roeren, dan zul je het krijgen ook, zullen we maar zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 21:15:23 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51145943
Zeg, we gaan toch niet massaal excuses aanbieden en dat alles dan weer goed komt en zo he? Straks gaat die Astrid ook nog iets doen met ezels, zul je net zien.
pi_51146765
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, we gaan toch niet massaal excuses aanbieden en dat alles dan weer goed komt en zo he? Straks gaat die Astrid ook nog iets doen met ezels, zul je net zien.
Da's dierenmishandeling
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_51193046
Haha, wat een stelletje kontenlikkers allemaal.
Eerst met modder gooien en als je dan als bron wordt onthuld, je uitputten in smoezen en excuzen.
pi_51339054
Lichtpuntje in Belindagate
AMSTERDAM - Het lijkt erop dat alle ophef rond de Belindagate begint te zakken. Zelfs Belinda Meuldijk strijkt met de hand over haar hart en is nog steeds bereid mee te werken aan de biografie over ex-man Rob de Nijs.

Muziekjournalist Robert Haagsma is al een tijd bezig met de biografie en verwacht dat het in Oktober in de winkels ligt.
"Ik heb Belinda opgebeld. Ze is erg belangrijk geweest voor Rob's carrière, dus het zou zonde zijn als ze niet meewerkt. Gelukkig was ze nog steeds bereid om te helpen", vertelt hij aan Shownieuws.

Haagsma is er overigens van overtuigd dat Rob de foto's van Belinda's vervuilde huis niet heeft verstuurd.

En verder:

Martijn wil zich terug vechten op tv
AMSTERDAM - Belspel-presentator Martijn van den Bergh stapt definitief naar de rechter om zijn ontslag aan te vechten. Programma-leverancier LifeShop wil het contract met de in opspraak geraakte Martijn ontbinden.

Op 31 juli aanstaande vecht hij in de rechtbank in Zwolle zijn ontslag aan. LifeShop is van mening dat er een onwerkbare situatie is ontstaan sinds bekend is geworden dat Martijn de spraakmakende foto's van Belinda Meuldijks vervuilde huis lekte aan weekblad Privé.

Martijn wil het er niet bij laten zitten. "Ik vind het persoonlijk een rare zaak. Vlak voordat ik op vakantie ging, barstten we nog van de plannen en ambitie. Het liefst zou ik terug willen op tv, wat mij betreft begin ik morgen weer met verkopen van koekenpannen." Beide artikelen gelezen op telegraaf.nl

Zou Belinda misschien geld (of dat huis waarin ze woont) krijgen voor het meewerken aan dat boek? En die Martijn is zo mediageil dat hij denkt dat het niet erg is foto's te lekken, je kan maar beter zo'n figuur als vijand hebben dan als vriend.
pi_51388502
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, wat een stelletje kontenlikkers allemaal.
Eerst met modder gooien en als je dan als bron wordt onthuld, je uitputten in smoezen en excuzen.
Daar begint het wel op te lijken. Geslijm in optima forma...

RATTENGATE: VERZOENING TUSSEN ROB DE NIJS EN HENRIETTE EN BELINDA EN THIERRY!
Belinda Meuldijk is bereid ver te gaan om ex echtgenoot Rob de Nijs niet verder tegen zich in het harnas te jagen. Meuldijk, die hoog van de toren blies toen er in weekblad Privé foto's verschenen van haar smerige inboedel van de hand van haar ex, lijkt er inmiddels alles aan gelegen om De Nijs te vriend te houden. Ze werkt zelfs van harte mee aan de biografie van Rob de Nijs die eind dit jaar verschijnt omdat de zanger dan 65 jaar wordt en 45 jaar in het artiestenvak zit..Ook een verzoening lijkt nu tot de mogelijkheden te behoren...

Het wachten lijkt nog slechts op de foto van de grote verzoening tussen Belinda Meuldijk en haar veel jongere vriend Thierry enerzijds en Rob de Nijs en zijn veel jongere vriendin Henriette anderzijds. Beschuldigde Belinda Meuldijk, daarbij gesteund door Thierry, in de afgelopen weken Rob en Henriette zo ongeveer van alles wat maar lelijk was, inmiddels lijkt de lucht op te klaren. Overigens niet spontaan naar het lijkt, want Meuldijk moet diep door het stof.

De affaire die begon toen weekblad Privé foto's publiceerde van de inboedel van Meuldijk. Die bleek danig vervuild te zijn en bovendien gedecoreerd met levende en dode muizen en ratten. Niet veel later bleek dat Rob de Nijs die foto's gemaakt had omdat hij vond dat zijn autistische zoon Yoshi (21) in een dergelijke omgeving niet behoorde te verkeren.

Weekblad Privé, dat de foto's bemachtigde via een aantal tussenpersonen, waaronder de vriendin van maker De Nijs, werd daags na publicatie door Meuldijk voor de rechter gedaagd. Het kostte het weekblad een schadevergoeding en een rectificatie, maar terwijl Privé bloedde lijkt De Nijs succes te hebben behaald.

Meuldijk heeft er inmiddels in toegestemd dat Yoshi buitenshuis zal gaan wonen. Tot eind van dit jaar nog alleen overdag en daarna permanent. Daarmee is aan een van de voornaamste eisen van papa Rob voldaan.

Belinda lijkt overigens, nu de scheiding tussen haar en Rob nog altijd niet rond is, steeds toegeeflijker te worden. Zo heeft zij ook haar medewerking toegezegd aan de biografie over Rob de Nijs van Robert Haagsma, die in december in de winkel zal liggen.

"Ik heb Belinda opgebeld. Ze is erg belangrijk geweest voor Rob's carrière, dus het zou zonde zijn als ze niet meewerkt. Gelukkig was ze nog steeds bereid om te helpen", zei Braaksma vandaag op tv.

Een dramatische verzoening van de twee echtparen rond of tijdens de kerstdagen lijkt dan ook in het verschiet te liggen. Ook al omdat De Nijs dan zijn 65ste verjaardag, en het feit dat hij 45 jaar artiest is, viert. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat de scheiding is afgerond en dat de uitkomst is dat Belinda in het huis kan blijven wonen dat de aanleiding was tot de hele affaire.... zijonline

Het hangt van belangetjes aan elkaar en dat alles ook vanwege het aanstaande 'jubileum' van ouwe bok de Nijs waarvan iedereen natuurlijk een graan van wenst mee te pikken.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 11:46:56 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51389456
Ik stel me zo voor dat Rob een leuk bedragje X standby heeft staan voor Belinda & Thierry, om a) zijn kind fatsoenlijk onderdak te krijgen en b) verdere imagoschade te voorkomen. Dat Belinda nu wat toegeeflijker lijkt, zou zomaar te maken kunnen hebben met het feit dat hij van hen beiden en hun partners toch wel het grote geld binnensleept. En dat kan altijd nog eens van pas komen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:13:28 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51395887
Jij bedoelt Rob, geld binnen krijgt via hen beiden en hun partners??
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:22:49 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51403936
Nee, dat hij in feite de enige serieuze kostwinner is van dat stel hippies bijelkaar en ze er dus allemaal belang bij hebben hem te vriend te houden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:27:34 #99
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51404084
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, dat hij in feite de enige serieuze kostwinner is van dat stel hippies bijelkaar en ze er dus allemaal belang bij hebben hem te vriend te houden.
Een soort van commune dus. Met Rob als oppergoeroe.
Ik zie het zó verschrikkelijk voor me
  Moderator / Miss SHO zondag 15 juli 2007 @ 20:01:31 #100
22592 crew  Ole
pi_51499171
Belinda heeft toch heel veel teksten geschreven? Daar zal ze dan toch ook wel aardig wat voor krijgen toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')