abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52008226
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
puur kultuur is aan alle kanten beter dan eigen wereld. duvel is next level.
omdat hij dat zegt ?
pi_52010640
Ik zeg ook niet dat Duvel slecht is, maar het is zijn eigen keuze om met amateurs te bliven werken omdat hij het dan 'echt' houdt. Dat is zijn mening. Als Opgezwolle de keuze maakt om het anders te doen moet hij niet zijn mening door hun strot duwen en zijn pensioen faken.
Dat Supa op dit album beter is dan voorheen maakt hem nog geen goede rapper. Zonder Duvel had nooit iemand van Supah gehoord.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:37:59 #213
82589 S-Two
barba macacu
pi_52013324
Ik vind Eigen Wereld echt een stuk beter dan Puur Kultuur. Supah vind ik, zo'n beetje voor het eerst, wel af en toe goed komen op Puur Kultuur, maar ik blijf het gewoon een hele zwakke rapper vinden. En de beats van Dion zijn vaak wel vet ja, maar ze halen het mijns inziens nooit bij Kubus en al helemaal niet bij Delic.

Maar goed, Delic maakt ook hele anders beats dan bijv. Kubus en Dion. Veel meer een compositie.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52014208
Zaterdag 11 augustus staat Opgezwolle ook op Waterpop in Wateringen
pi_52019522
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Eigen Wereld echt een stuk beter dan Puur Kultuur. Supah vind ik, zo'n beetje voor het eerst, wel af en toe goed komen op Puur Kultuur, maar ik blijf het gewoon een hele zwakke rapper vinden. En de beats van Dion zijn vaak wel vet ja, maar ze halen het mijns inziens nooit bij Kubus en al helemaal niet bij Delic.

Maar goed, Delic maakt ook hele anders beats dan bijv. Kubus en Dion. Veel meer een compositie.
Ik zou net zeggen, Kubus en Delic vergelijken kan sowieso al niet..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:03:27 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52023055
Heeft iemand "kijk uit" van rico voor me?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52024308
Gaan er nog mensen naar de Ijsselhallen 1 september, opgezwolle, jawat etc etc etc staan daar heb ik gelezen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:40:33 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52025185
Ik misschien..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52025218
Ik niet. Al wil ik Jawat! nog wel eens zien. Het is erg ver weg voor mij.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52025271
eigen wereld is gewoon een ontzettend vet album, hij kan echt niet tippen aan puur kultuur. Als je ziet hoeveel muzikale details Delic in 1 nummer stopt, en dat vergelijkt met het album van DuvelDuvel..
pi_52025321
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik misschien..
lucky you, ik heb een feestje dus helaasch voor mij
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52025376
Volgens mij probeert Opgezwolle te hard, en ztiten ze echt 24/7 muziek te maken. Het album is niet onaardig. Maar duvel is volgens mij veel meer relaxt qua muziek maken, het klinkt ook veel losser. De beats ook. Niet te moeilijk, maar gewoon knallen.
Duvel is gewoon een niveau hoger dan opgezwolle.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52027052
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
eigen wereld is gewoon een ontzettend vet album, hij kan echt niet tippen aan puur kultuur. Als je ziet hoeveel muzikale details Delic in 1 nummer stopt, en dat vergelijkt met het album van DuvelDuvel..
Bij een nummer als Gekkenhuis fast forward ik gemakkelijk tientallen seconden want vlotheid past gewoon bij nederhop. En het is echt niet zo dat ik Opgezwolle afkraak ofzo. Nee, ik heb ze gezien in het Paard (DH), Speakers (Delft), de Nach, heb hun albums. Mochten ze regio Den Haag weer bezoeken, dan ben ik vast wel van de partij. Ik deel de mening van de Brandweer dat het bij Duvel veel spontaner lijkt.
quote:
State Magazine
Hoeveel tijd besteed je aan muziek maken? "Bar weinig. Het is een kwestie van laden en ontladen. Als je continu met je muziek bezig bent, vervlakt het. Dat heb ik meegemaakt." Dat was in een periode dat je er wel fulltime mee bezig was? "Ja, het is nu meer ervaring opdoen, gewoon leven en op een bepaald moment zeg je: bam, nou gaan we knallen, er komt een cd uit, ik ben opgeladen, je hebt dingen en je kan schrijven. Dan pomp je er in drie maanden zo'n cd uit. Vier van de tracks lagen er al een paar jaar, een paar dingen komen oorspronkelijk van Opgeduveld 2 en de rest hebben we in drie maanden of minder opgenomen. Elk weekend even afspreken. Bam, één track of twee tracks, klaar." Je moet op zo'n moment wel die concentratie kunnen opbrengen. "Dat leer je door de jaren heen. Dat is niet makkelijk, maar het moet."
En over Kubus, Dion en Delic, inderdaad, je kan ze niet vergelijken. Behalve dat Kubus sowieso de nummer 1 is, niemand maakt mij wat anders waar. Als er 1 genie is dan is dat Kubus, dat hebben we kunnen zien op the Learning Curve en Buitenwesten en alle overige gastbijdrages die hij heeft geleverd.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:30:34 #224
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52032142
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:52 schreef milkingmonkey het volgende:
En over Kubus, Dion en Delic, inderdaad, je kan ze niet vergelijken. Behalve dat Kubus sowieso de nummer 1 is, niemand maakt mij wat anders waar. Als er 1 genie is dan is dat Kubus, dat hebben we kunnen zien op the Learning Curve en Buitenwesten en alle overige gastbijdrages die hij heeft geleverd.
Scheelt alleen dat Kubus slechts party shit kan maken.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_52046742
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef justmattie het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ijsselhallen 1 september, opgezwolle, jawat etc etc etc staan daar heb ik gelezen
Ja ik ga ook, heb gister kaartje besteld.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:37:17 #226
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52048676
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Daar issie idd erg goed in, maar een nummer als Nix Te Verliezen is ook niet onaardig, toch?
pi_52065111
quote:

[..]

Heb je zijn nummer op dat Scarface project gehoord?????
pi_52066569
quote:

[..]

quote:
Vind ik één van zijn beste tracks...
pi_52066626
Die is echt kanker hard. Vooral de brug is zo kicken. Daar komt zijn techno kant om de hoek kijken.
pi_52066729
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die is echt kanker hard. Vooral de brug is zo kicken. Daar komt zijn techno kant om de hoek kijken.
Alles klinkt zo lekker analoog
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:27:58 #231
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52070363
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ja, allemaal leuk enzo vind hem ook zeker geen slechte producer integendeel. Hij staat alleen enorm bekend om dikke zieke party shit, kan hij wel 2 beats hebben gemaakt die rustig zijn maar vind hem niet het totale pakket hebben als Delic.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_52070471
Dikke zieke party shit?
Partysquad ja. Delic is bij lange na niet zo goed als Kubus. Kubus z'n beats zijn gewoon dik. Delic is allemaal same old, same old.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:43:01 #233
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52070743
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dikke zieke party shit?
Partysquad ja. Delic is bij lange na niet zo goed als Kubus. Kubus z'n beats zijn gewoon dik. Delic is allemaal same old, same old.
Ok ok jij hebt gelijkt de partsquad maakt dikke party muziek kubus is koning en Delic is een stakker. . Sjeezus kubus maakt minimale beats, een of ander vaag analoog geluid met aanvullende shit zodat het klapt, Delic's beats veranderen elke 30 seconde, keal fucked met rare instrumenten, live ingespeelde stukken, gruwelijke samples en hij heeft zoveel lagen in zn muziek dat is nieteens normaal, plus elk album heeft een andere stijl. Maar je hebt wel gelijk het klinkt wel allemaal hetzelfde . En Partysquad...? Je mag kubus wel toffer vinden daar worden we het toch nooit oneens, maar technisch gezien komtie niet in de buurt van Delic.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_52070999
Ik vind Partysquad dus kut. En party muziek klinkt voor mij negatief. De beats van kubus vindt ik juist geen blije beats. Vandaar mijn reactie.
Ik vind niet dat elke album van Delic een ander stijl heeft. Je hebt IMHO toch een Opgezwolle stijl. Ik beweer overigens niet dat Delic een slechte beatmaker is, maar wel meer in het straatje van hip hop daar waar Kubus zijn techno invloeden meeneemt. Daarom vind ik Kubus een revolutionairdere beatmaker dan Delic. No offence.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:05:46 #235
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52071295
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind Partysquad dus kut. En party muziek klinkt voor mij negatief. De beats van kubus vindt ik juist geen blije beats. Vandaar mijn reactie.
Ik vind niet dat elke album van Delic een ander stijl heeft. Je hebt IMHO toch een Opgezwolle stijl. Ik beweer overigens niet dat Delic een slechte beatmaker is, maar wel meer in het straatje van hip hop daar waar Kubus zijn techno invloeden meeneemt. Daarom vind ik Kubus een revolutionairdere beatmaker dan Delic. No offence.
Dat klinkt beter inderdaad . Vind partymuziek absoluut niet negatief, je kan wel met serieuze muziek komen op een party track, bedoel vind veel van jawat echt party muziek puur en alleen door de beats daarom gaatie onder andere zo hard on stage. Zet wie is ut, batterij of buitenwesten of wat dan ook op en het hele publiek gaat kapot.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_52072156
Dan is het toch juist goed
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:39:54 #237
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52072323
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan is het toch juist goed
Ja maar dat vind ik dus party muziek .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_52075686
Wat is dat Scarface project? Linkje?
pi_52075868
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:34 schreef Robzilla het volgende:
Wat is dat Scarface project? Linkje?
http://www.youtube.com/watch?v=hlh_BAOlAFw
pi_52078642
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')