omdat hij dat zegt ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
puur kultuur is aan alle kanten beter dan eigen wereld. duvel is next level.
Ik zou net zeggen, Kubus en Delic vergelijken kan sowieso al niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Eigen Wereld echt een stuk beter dan Puur Kultuur. Supah vind ik, zo'n beetje voor het eerst, wel af en toe goed komen op Puur Kultuur, maar ik blijf het gewoon een hele zwakke rapper vinden. En de beats van Dion zijn vaak wel vet ja, maar ze halen het mijns inziens nooit bij Kubus en al helemaal niet bij Delic.
Maar goed, Delic maakt ook hele anders beats dan bijv. Kubus en Dion. Veel meer een compositie.
lucky you, ik heb een feestje dus helaasch voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik misschien..
Bij een nummer als Gekkenhuis fast forward ik gemakkelijk tientallen seconden want vlotheid past gewoon bij nederhop. En het is echt niet zo dat ik Opgezwolle afkraak ofzo. Nee, ik heb ze gezien in het Paard (DH), Speakers (Delft), de Nach, heb hun albums. Mochten ze regio Den Haag weer bezoeken, dan ben ik vast wel van de partij. Ik deel de mening van de Brandweer dat het bij Duvel veel spontaner lijkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
eigen wereld is gewoon een ontzettend vet album, hij kan echt niet tippen aan puur kultuur. Als je ziet hoeveel muzikale details Delic in 1 nummer stopt, en dat vergelijkt met het album van DuvelDuvel..
En over Kubus, Dion en Delic, inderdaad, je kan ze niet vergelijken. Behalve dat Kubus sowieso de nummer 1 is, niemand maakt mij wat anders waar. Als er 1 genie is dan is dat Kubus, dat hebben we kunnen zien op the Learning Curve en Buitenwesten en alle overige gastbijdrages die hij heeft geleverd.quote:State Magazine
Hoeveel tijd besteed je aan muziek maken? "Bar weinig. Het is een kwestie van laden en ontladen. Als je continu met je muziek bezig bent, vervlakt het. Dat heb ik meegemaakt." Dat was in een periode dat je er wel fulltime mee bezig was? "Ja, het is nu meer ervaring opdoen, gewoon leven en op een bepaald moment zeg je: bam, nou gaan we knallen, er komt een cd uit, ik ben opgeladen, je hebt dingen en je kan schrijven. Dan pomp je er in drie maanden zo'n cd uit. Vier van de tracks lagen er al een paar jaar, een paar dingen komen oorspronkelijk van Opgeduveld 2 en de rest hebben we in drie maanden of minder opgenomen. Elk weekend even afspreken. Bam, één track of twee tracks, klaar." Je moet op zo'n moment wel die concentratie kunnen opbrengen. "Dat leer je door de jaren heen. Dat is niet makkelijk, maar het moet."
Scheelt alleen dat Kubus slechts party shit kan maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:52 schreef milkingmonkey het volgende:
En over Kubus, Dion en Delic, inderdaad, je kan ze niet vergelijken. Behalve dat Kubus sowieso de nummer 1 is, niemand maakt mij wat anders waar. Als er 1 genie is dan is dat Kubus, dat hebben we kunnen zien op the Learning Curve en Buitenwesten en alle overige gastbijdrages die hij heeft geleverd.
Ja ik ga ook, heb gister kaartje besteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef justmattie het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ijsselhallen 1 september, opgezwolle, jawat etc etc etc staan daar heb ik gelezen![]()
Daar issie idd erg goed in, maar een nummer als Nix Te Verliezen is ook niet onaardig, toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Scheelt alleen dat Kubus slechts party shit kan maken.
Heb je zijn nummer op dat Scarface project gehoord?????quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind ik één van zijn beste tracks...quote:Heb je zijn nummer op dat Scarface project gehoord?????
Alles klinkt zo lekker analoogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die is echt kanker hard. Vooral de brug is zo kicken. Daar komt zijn techno kant om de hoek kijken.
Ja, allemaal leuk enzo vind hem ook zeker geen slechte producer integendeel. Hij staat alleen enorm bekend om dikke zieke party shit, kan hij wel 2 beats hebben gemaakt die rustig zijn maar vind hem niet het totale pakket hebben als Delic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb je zijn nummer op dat Scarface project gehoord?????
Ok ok jij hebt gelijkt de partsquad maakt dikke party muziek kubus is koning en Delic is een stakker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dikke zieke party shit?
Partysquad ja. Delic is bij lange na niet zo goed als Kubus. Kubus z'n beats zijn gewoon dik. Delic is allemaal same old, same old.
Dat klinkt beter inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind Partysquad dus kut. En party muziek klinkt voor mij negatief. De beats van kubus vindt ik juist geen blije beats. Vandaar mijn reactie.
Ik vind niet dat elke album van Delic een ander stijl heeft. Je hebt IMHO toch een Opgezwolle stijl. Ik beweer overigens niet dat Delic een slechte beatmaker is, maar wel meer in het straatje van hip hop daar waar Kubus zijn techno invloeden meeneemt. Daarom vind ik Kubus een revolutionairdere beatmaker dan Delic. No offence.
Ja maar dat vind ik dus party muziekquote:
http://www.youtube.com/watch?v=hlh_BAOlAFwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:34 schreef Robzilla het volgende:
Wat is dat Scarface project? Linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |