quote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef mitt het volgende:
Winnen Bagdatis en Donkey, staat Arthurs 2-6 1-6 achter
Het zit je niet mee Andiyan.
Je komt volgens mij met die twee winstpartijen gelijk.quote:
Ohja, verdikkemes!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef mitt het volgende:
Je komt volgens mij met die twee winstpartijen gelijk.
Ik had geen geluk met Gonzalez. Maar de schiftingsvraag werkt niet in je voordeel.
Dat lijkt me sterkquote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij sta ik in de halve finale door een overwinning op XL.
Ik snap het ook niet meerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef XL het volgende:
Ik ben even het overzicht kwijt. Kan iemand me vertellen waar we zitten of moet ik alles even gaan uitzoeken.
quote:
Jawel. 99% zeker van. Kijk nog eens?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Juan Zueco het volgende:
Ah, Andiyan je was ook bezig. Volgens mij is het nog niet beslist tussen jou en mitt.
J.
Niet in sets, dus doe evengoed maar in PMquote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
De helft hebben we hier al geplaatst (iig een aantal).
Ja. Ik ben weer klaar om voor jullie te zorgen. Ik was afgelopen weekend op Rock Werchter, daardoor wat chaos in de organisatie. Mijn dank is groot aan iedereen die zijn best ervoor heeft gedaan er iets van te maken.quote:
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
Is het aantal games voor Tipsarevic nog steeds de schiftingsvraag?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat snap je niet aan PM'en, intel?
En die is dan door.
1 punt per goed voorspelde wedstrijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik weet niet hoe erg dat meetelt, hoe is de puntentelling in deze ronde?
Je staat dus 2 punten voor momenteel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef Chriz2k het volgende:
Okay, dat kan ik nog bevatten.
Allemaal of alleen de twee van morgen (schema is nog niet bekend, maar daar ga ik vanuit).quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon via de PM naar XL maar dan?
En nog een schifting? Hoeveel games wint JCF?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen die twee maar denk ik, en dan morgenavond de andere twee als de winnaars van die kwartfinales bekend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |