Graag, als je hem aanwijst ga ik even langs..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef PLAE@ het volgende:
makaay
Kan diegene die op dat idee gekomen is niet linea directa standrechterlijk geexecuteerd worden?
Wat is nou je hele punt. Dat ik de Arena en haar locatie geweldig moet vinden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef BonJovi het volgende:
Het hoort er nou eenmaal bij, veel Ajacieden komen uit Zuid-Oost.
idd 4-4-3 spitsen zijn zeer zeldzaamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Wat een niveau.
Makaay past in mijn ogen ook niet bij Ajax, veel te statisch en op een eiland.
En geen 443 spits.
Ja ok het is geen de Meer, maar je bent gewoon te negatief. Het is gewoon Amsterdam man, als het je niet bevalt kan je na de wedstrijd toch gelijk in de stad gaan ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is nou je hele punt. Dat ik de Arena en haar locatie geweldig moet vinden?
Nee het is zum kotsen...en daar is 80% van de mensen die er heen gaan het wel mee eens volgens mij. iig de mensen uit de stad zelf en die vroeger ook al gingen. Niet het gezinnetje dat uit badhoevedorp ff de parkeergarage inrijdt en er 2 uur later weer uitscheurt.
Voorlopig is ie al persoonlijk rond met Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef Radegast het volgende:
Makaay zou een fantastische aanwinst zijn.
Inderdaad goed nieuws, Barclays heeft ook wel goede plannen met Ajax toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Voorlopig is ie al persoonlijk rond met Feyenoord.
Beste nieuws van vandaag is nog dat Barclays een stapje dichter bij overname van ABN is.
Is dat zo? Nooit iets van meegekregen, maar zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad goed nieuws, Barclays heeft ook wel goede plannen met Ajax toch?
De baas van het sponsorpotje is groot Ajax-fan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit iets van meegekregen, maar zou wel mooi zijn!
Geile bende, al vind ik sowieso alles beter dan Fortis op het shirt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De baas van het sponsorpotje is groot Ajax-fan.
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou toch extra geld bij Ajax storten.
En wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Heb voor de vakantie het laatste boek over Abe Lenstra gekocht
Zou geweldig zijn als hij naar Ajax zou komen. Ik vind het nog best een reeël kans, omdat zijn maatje Gabri al bij ons zit en we volgend jaar hopelijk CL spelen.quote:VI: Geen toekomst meer voor Motta bij Barcelona
Met vijf basisplaatsen en negen invalbeurten tijdens het afgelopen seizoen was de inbreng van Thiago Motta al gering, maar nu heeft de middenvelder ook officieel te horen gekregen dat er voor hem geen plaats meer is bij Barcelona.
De komst van Yaya Touré voor de positie van verdedigende middenvelder heeft Motta overbodig gemaakt bij Barça. 'Met het vastleggen van Touré en de aanwezigheid van Rafael Márquez en Edmílson hebben we voldoende alternatieven voor die positie', vertelde technisch directeur Txiki Begiristain tijdens een persconferentie.
'Vier jaar lang hebben we het vertrouwen gehad dat Motta uit zou kunnen groeien tot een van de beste spelers ter wereld voor zijn positie, maar een paar maanden geleden hebben wij al met hem gesproken over een eventuele toekomst buiten de club.'
Motta heeft bij Barcelona nog een verbintenis tot medio 2008. Ajax werd in mei genoemd als een van de gegadigden zijn om de geboren Braziliaan met een Italiaans paspoort in te lijven. Motta wees een vertrek naar Amsterdam toen niet zonder meer van de hand, maar wilde pas met zijn toekomstplannen naar buiten treden na afloop van de competitie.
Ik vind hem sowieso geen Ajax spits en denk dat hij liever naar 010 gaat om in de basis te starten dan bij ons de bank gaat warm houden. Wat dat betreft zie ik liever Kanu komen.quote:Sportweek: 'Ajax informeerde ook naar Makaay'
Zaakwaarnemer Rob Jansen van Makaay zou tegen het blad Sportweek hebben laten weten dat ook Ajax naar zijn pupil heeft geïnformeerd. Er zouden in totaal 27 clubs interesse hebben getoond. Volgens Sportweek zou de spits zelf echter al een akkoord hebben met Feyenoord.
Laat ze dan lekker voor hun 'roots' uitkomen. Je speelt niet voor niks in het Nederlands elftal. Word je daarmee kampioen, ga je met andere vlaggen zwaaienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef jna het volgende:
Die jongens zijn gewoon trots op hun roots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |