Zeg dat wel! Goede voetbaler die Motta.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
Thiago Motta mag weg bij Barça, nu men Yaya Touré heeft overgenomen van AS Monaco.
Ben benieuwd of Ajax een kans maakt, zou een geweldige transfer zijn.
Tuurlijk gaat ie niet zeggen dat ie haalbaar is, dat is sowieso niet goed voor je onderhandelingspositie. Niet dat ik denk dat ie wél haalbaar isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef BB-boy het volgende:
Van Geel heeft al gezegd dat hij niet haalbaar is. Net als die rechtsbuiten.
Dat is toch al langer bekend?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
Thiago Motta mag weg bij Barça, nu men Yaya Touré heeft overgenomen van AS Monaco.
M0NTANA houdt er gewoon van om in herhaling te vallen, neem het 'm niet kwalijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is toch al langer bekend?
Net als onder andere Guily en Saviola.
Gaat wel heel erg lastig worden ben ik bang. Er schijnen oa een paar grote Italiaanse clubs in hem geinteresseerd te zijn waaronden AC Milan..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
Dat met Krohn-Deli vraag ik me trouwens nog steeds af. Ze hadden hem toch indertijd aan RKC verkocht? Stond er daar soms niet eens in en toen kochten ze hem ineens terug ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?
Nu is het ook letterlijk gezegd, voorheen werd het enkel gesuggereerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is toch al langer bekend?
Net als onder andere Guily en Saviola.
Het is al eerder bevestigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu is het ook letterlijk gezegd, voorheen werd het enkel gesuggereerd.
kan me niet voorstellen dat hij bij Milan wél in de basis komt te spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg lastig worden ben ik bang. Er schijnen oa een paar grote Italiaanse clubs in hem geinteresseerd te zijn waaronden AC Milan..
Maar je weet het nooit. Zou wel mooi zijn om hem op de Nederlandse velden te zien.
Krohn-Dehli wordt volgend seizoen vaste kracht op het middenveld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?
En Sjonnie natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Fides het volgende:
Motta is overbodig. Controlerend op het middenveld hebben we al Gabri, Davids en Vertonghen.
edit: En Maduro niet te vergeten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jaja naar Siofuck, ervaring mee toevallig?
En Heitingaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Fides het volgende:
Motta is overbodig. Controlerend op het middenveld hebben we al Gabri, Davids en Vertonghen.
edit: En Maduro niet te vergeten.
Ga naar de locomotion, nederlandse muziek en makkelijke wijven!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jaja naar Siofuck, ervaring mee toevallig?
Nederlanders lopen ook in paradice en flört heb ik gehoord. Siofuck is 'het Salou van het Oosten' = veel Nederlanders.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga naar de locomotion, nederlandse muziek en makkelijke wijven!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja stel je voor als Kluivert toen niet gescoord had he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |